Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) Tar denne som anonym, kommer til å få pes for denne..

Jeg går til fots overalt, og har lagt merke til at menn som kjører biler snur hodet sitt sakte og ser på meg/veien jeg går på, for så å snu hodet sitt og fortsetter å se på veien de kjører.

Dette gjelder uansett om jeg er på samme vei eller motsatt vei.

Er ikke bare engangstilfeller dette altså, og ja jeg har sjekket om smekken er åpen eller ei.

Dette skjer dog ikke med kvinner. Har tenkt på dette lenge, men brydde meg ikke før i dag, da en mann nesten kræsjet inn i bilen som kjørte foran.

Er ikke et troll, og jeg fisker ikke etter komplimenter heller. Hvorfor skulle de se på en overvektig dverg som meg?

Alt jeg lurer på er menn: hvorfor? Og kvinner, har dere lagt merke til lignende?

Anonymous poster hash: b4167...baf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er unormalt, for her hvor jeg bor har vi til og med begynt å kalle en strekning for "glaneveien" fordi ALLE som går der opplever å bli stirret på. Tror mange gjør det uten å tenke seg om, jeg. Merker det jo selv, at når jeg kjører (i mindre grad selvsagt) eller sitter på, så kan jeg begynne å tomt stirre på forbipasserende.

Anonymous poster hash: d1c89...ec2
Skrevet

Da jeg kjørte bil i sommer en gang, gikk det en usedvanlig veltrent mann i bar overkropp på fortauet. Er ikke bare menn som kan bli distrahert...

Anonymous poster hash: 5eeb2...b93

• Liker 1
Skrevet

Skjer med meg også. Bestemte meg en gang for å jogge til butikken, da iført yogabukser og trang hettejakke.. HERREGUD, som folk stirra :sjokkert:

Og så en og annen slebrig utlending som laga runkebevegelse med hånden og gliste sleskt, men de har jeg utviklet et filter for :jolie:

Jaja, det er bra for bekreftelsesbehovet mitt når heite mannfolk nesten vraker bilen fordi de vil se på meg, av alle mennesker! :fnise:

Anonymous poster hash: c5bfd...5f6
Skrevet

Er kvinne og ser på andre kvinner og menn jeg kjører forbi. Er bare nysgjerrig. :)

Anonymous poster hash: 0b72e...3f6

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg lurer ogsaa paa dette. Det skjer hver eneste dag paa vei til og fra jobb og jeg synes det er ordentlig ekkelt. Ofte tuter de ogsaa. Duster.

Skrevet

Du er sikkert pen. Nyt det. Når du er 50ish kommer du til å tenke tilbake og savne det litt på den gangen du var ung og menn snudde seg etter deg (kan hende de fremdeles gjør det da, for all del)

Skrevet

Enten synes de du er tiltrekkende eller usedvanlig fæl.

Skrevet

Det er menns naturlige instinkt å kikke på kvinnen. Er ikke det bare koselig da? Selvtillitsboost til tusen

Skrevet

Bare kjæresten min ser ei med langt hår så kikker han sånn på dem. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

TS

Det jeg syns er rart er at mennene verken smiler eller blunker når de kikker eller får øyekontakt .. Er ikke det litt merkelig da ? 😋

Anonymous poster hash: b4167...baf

Skrevet

Jag som dame syns det e litt morsamt da ;) og hvis det Er en kjekk fyr så smiler jeg og får som oftast ett smil tilbake 👍

Men hvis du vänder på det.... så ser du ju själv in i bilen och ser på den som kör eller passageraren 😉

Jag gör likadant när jag kör bil.... Men då tittar jag oxå på bilförarna... ;) skall ju va litt göy när man kör bil da :-P

Skrevet

Haha opplever det samma sjæl! Her jeg bor, tror det var forrige uke, var 3 biler som kjørte sakte forbi meg, en mann sleika seg rundt munnen og tuta og de andre bare hang ut vinduet. Hadde ikke på meg noe spesielt sexy altså. Er mannfolk ekstra kåte for tiden eller? Det er jo ikke vår nå?

Anonymous poster hash: 9bb86...763
Skrevet

Ser alltid etter pene damer når jeg kjører forbi dem, det er da helt normalt for menn. Spesielt digge joggedamer med trange tights osv.

Anonymous poster hash: 7747b...c34
  • Liker 1
Skrevet

Er yrkessjåfør. Ser på alle jeg møter på min vei. Veien har jeg sett før, liksom.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du har den påståtte overvekten plassert på gunstige steder?;-)

Med mindre du er eksepsjonelt stygg, kan du regne med at det er en positiv interesse.

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er enkelte fordelar ved å bu innanfor ring to i Oslo, du slepp det her...

Skrevet

Jeg tror det er mange som glemmer at frontruta er gjennomsiktig :P Når de ikke kan høre meg, kan de ikke se meg...

Skrevet

ingen som tuter? da er du iikkke attraktiv nok

Anonymous poster hash: 13449...cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...