AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Noen som vet om noen gode utenlandske skobutikker? Jeg har nemlig gått igjenom heppo, zalando, brandos, lille vinkel, og alle andre norske jeg vet om, uten å finne noe så latterlig basic som lysebrune lærstøvler med snøring. Anonymous poster hash: 093c0...3d8
Gjest Blondie65 Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Jeg har ikke noe godt forslag til deg, jeg har bare lyst å vrenge av meg hvor drittlei jeg er av det sinnsykt dårlige utvalget i norske skobutikker. Nesten uansett hvor jeg ellers er i verden finnes fantastisk utvalg som vi her hjemme bare kan drømme om. Så, i tillegg til å vrenge meg, så vil jeg gjerne følge med i de rådene du har får.
Gjest Lille-pus Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Høye eller lave støvletter ? Høy, middels eller lav hæl ? Kilehæl (wedges) eller 'normal hæl ? Kanskje jeg vet om noen som kan tenkes å ha :-)
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Høye eller lave støvletter ? Høy, middels eller lav hæl ? Kilehæl (wedges) eller 'normal hæl ? Kanskje jeg vet om noen som kan tenkes å ha :-) Ca knehøye, lav hæl, god såle med skikkelig grep! Om du finner noen perfekte, skal jeg sende deg et tonn sjokolade Har trålet meg igjenom et utall engelske nettbutikker nå også, inkludert ebay.. begynner å lure på om jeg rett og slett har sinnsykt sær smak Anonymous poster hash: 093c0...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Noe ala disse, f.eks! (Men disse er utsolgt overalt, selvsagt.. ) Anonymous poster hash: 093c0...3d8
Gjest Lille-pus Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 (endret) Noe slikt som disse ? Eller Timberland sine Fikk desverre ikke limt inn bilde... Her er Amazon.co.uk resultatet for 'knee high lace up boots' Så krysser vi fingrene og håper det kan være et par der som faller i smak Selv falt jeg litt for Sebago sine: Endret 28. august 2013 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Sebago og Timberland sine er fine! Litt mørke/varme i fargen i forhold til hva jeg håper på å finne, men absolutt pene! Tusen takk Anonymous poster hash: 093c0...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå