AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Kan man vaske både hvite og grå fliser med klor? Kan man vaske resten av badet med universal-vask, eller blir det farlige gasser av kombinasjonen? Takk!Anonymous poster hash: 11de8...acc
Belima Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 (endret) Hvorfor trenger du å bruke klor på flisene? Jeg bruker Ajax når jeg vasker mitt bad. Fliser, servant, toalett og gulv. Dusjveggene også selvfølgelig. Bruker en tørr klut for ikke å få "stripemønster" etterpå. Noen ganger bruker jeg bare microfiberkluter. Har også en Ajax for bad, som jeg bruker innimellom. Endret 29. august 2013 av Belima
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Vil bruke klor for å virkelig desinfisere. Har flyttet inn i det som tildligere var et guttekollektiv... Utvask har de virkelig ikke hørt om! Anonymous poster hash: 11de8...acc
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Hvorfor trenger du å bruke klor på flisene? Jeg bruker Ajax når jeg vasker mitt bad. Fliser, servant, toalett og gulv. Dusjveggene også selvfølgelig. Bruker en tørr klut for ikke å få "stripemønster" etterpå. Noen ganger bruker jeg bare microfiberkluter. Har også en Ajax for bad, som jeg bruker innimellom. Se svar over. Hva tenker du om spørsmålene i HI?Anonymous poster hash: 11de8...acc
Belima Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Ok, da ville jeg også brukt litt klori vannet mitt. Da ville jeg hatt litt klor sammen med et nøytralt vaskemiddet all over! Ikke Ajax eller Jif, men et nøytralt som et oppvaskmiddel. Nå har jo Zalo kommet med en blå type som også skal desinfisere. Bruk det og litt ekstra med klor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå