Gjest Bertine Skrevet 12. januar 2005 #41 Skrevet 12. januar 2005 Eg satt og rota i gamle ting frå då eg var mindre og kom over nokre skuledagbøker eg hadde. Det var så spennande å lese kva andre hadde skrevet på "Mine venner". Mykje morosamt og! Eg huksar og godt at det var kjempe gøy og skrive i andre sine og. (Uansett om ein kjente dei eller ikkje) Eg skriv ned kva som stod iden eine så kan dåke svare om dåke har lyst. Og det er jo eit sjølvsagt at nokon ikkje vil svare på ting som foreks namn og bustad. Det er o.k! Navn: Bertine Alder:21 Kallenavn:sulle Bosted:haugesund Mine beste venner:mannen, M og M Yndlingsmat:fahitas Yndlingsdrikke:smoothie Hvilken musikk jeg hører på: det meste-pop Beste skuespiller: drew barrymore Yndlingsdyr: hest, katt Lykketall: 2 Yndlingsfag: naturfag og kristendom(S i begge ) Hvordan jeg føler meg i dag: bad! I LOVE: eirik En liten hilsen til eieren av dagboka: tre ord på snei; du er grei Signatur:
Gjest seroxata Skrevet 13. januar 2005 #42 Skrevet 13. januar 2005 Navn: June Alder: 21 Kallenavn: Spaden, alice på syre Bosted: like utenfor Kr.sand Mine beste venner: Edel, Michelle, Mira, "kebabgjengen", + en del andre jeg henger sammen med.. Yndlingsmat: Fiskeboller! Yndlingsdrikke: Mozeland hvitvin:O Hvilken musikk jeg hører på: Type O negative, london after midnight, Rob zombie, Gwen Stefani, u2, cruxshadows, David Bowie, apoptygma berzerk+++ Beste skuespiller: Milla Jovovich og Sid Haig Yndlingsdyr: katt,hest, ender Lykketall: 6? Yndlingsfag: da jeg gikk på skolen, var det tegning Hvordan jeg føler meg i dag: litt sånn fortumlet I LOVE: David Bowie En liten hilsen til eieren av dagboka: heh, den var ikke enkel:D Hmm.. jo! lykke til videre i livet!! 8) Signatur: Seroxata
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #43 Skrevet 13. januar 2005 Navn: hmm Alder: 28 Kallenavn: hmm Bosted: Stavanger Mine beste venner: Hun fra klassen min på barneskolen fra samme gata Yndlingsmat: Pizza, gratinerte poteter Yndlingsdrikke: Cola Hvilken musikk jeg hører på: Laster ned. Akkuratt nå : The ark og weezer Beste skuespiller: Kate winslet Yndlingsdyr: Chihuahua (hund) Lykketall: 33 Yndlingsfag: Tegning Hvordan jeg føler meg i dag: Bra. enda bedre når typen snart kommer å drikker øl med meg I LOVE: Typen min En liten hilsen til eieren av dagboka: Takk for at jeg fikk skrive i skoledagboka di, kjempekjempekjempelenge siden jeg skrev i en! Signatur: hmmm
jolie Skrevet 13. januar 2005 #44 Skrevet 13. januar 2005 Navn: Jolie Alder: 26 Kallenavn: Snorkfrøken, jølla, konami (med trykk på a'en) Bosted: Oslo Mine beste venner: Mannen, og et par til. Yndlingsmat: Vet ikke. Liker ting med litt smak, selv om fx fiskeboller også er veldig godt. Yndlingsdrikke: Yndlings og yndlings, men velger meg som oftest pepsimax. På sommeren tror jeg det må bli bringebær-iste. Hvilken musikk jeg hører på: Playlista mi er altfor omfattende. Den ene dagen ditt og den andre dagen datt. Beste skuespiller: David Boreanaz - mm, come bite me! Yndlingsdyr: Små pusekatter. Lykketall: Sju. Yndlingsfag: På vgs: norsk, selv om jeg faktisk fikk fem i gym :o På fhs: dans, særlig den moderne varianten. Og nå må jeg vel nesten si pedagogikk. Hvordan jeg føler meg i dag: Litt trøtt, det er jo litt natt. I LOVE: Putevar *fnise* (mannen altså ) En liten hilsen til eieren av dagboka: Tre ord på snei, du er grei :D Signatur: HBW
sirka Skrevet 15. januar 2005 #45 Skrevet 15. januar 2005 Navn: Sirka... Alder: 30 Kallenavn: Sirka Bosted: Telemark Mine beste venner: er jeg glad i. Yndlingsmat: Italiensk og ribba på julaften.... Yndlingsdrikke: Rødvin. Hvilken musikk jeg hører på: Rock og soul. Beste skuespiller: Akkurat nå må det bli Jude Law.. Yndlingsdyr: Katt. Lykketall: 7 Yndlingsfag: Musikk og historie. Hvordan jeg føler meg i dag: Gravid.. I LOVE: Mannen min. En liten hilsen til eieren av dagboka: Super idè dette her altså... Signatur: SS
Gjest Aloha Skrevet 5. mai 2005 #46 Skrevet 5. mai 2005 Navn: Sweetie-pie Alder:26 Kallenavn: Hehe, hemmelig Bosted: Oslo Mine beste venner: Kjæresten min og mine søte venninner, dere er best! Yndlingsmat: Alt usunt. Pizza, lasagne, MacDonalds, nam!! Yndlingsdrikke: Vin, øl og light-brus. Hvilken musikk jeg hører på: Rock n´roll! Beste skuespiller: Josh Lucas, Aksel Hennie Yndlingsdyr: Kjæresten Lykketall: ? Yndlingsfag: ? Hvordan jeg føler meg i dag: BRA - fridag er godt. I LOVE: min kjære, kjekke, deilige samboer. En liten hilsen til eieren av dagboka: Morsomt initiativ! Er vel gøy å se at skoledagboka fortsatt "lever" så lenge etter at du la den ut. Tjo hei!
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2005 #47 Skrevet 5. mai 2005 Navn: Hihihi.. Alder: 28 Kallenavn: Jadda Bosted: Vest Mine beste venner: XXXXXx og XXXXX Yndlingsmat: Pizza (idag) Yndlingsdrikke: Øl Hvilken musikk jeg hører på: Rock, pop, heavy, metal. Beste skuespiller: Al Pacino Yndlingsdyr: Hund Lykketall: 33 Yndlingsfag: Forming,design Hvordan jeg føler meg i dag: Redusert I LOVE: My lover En liten hilsen til eieren av dagboka: Du er så kul og snill Skal du reise rundt i Australia? Signatur:
Vimsevips Skrevet 5. mai 2005 #48 Skrevet 5. mai 2005 Navn: Vimsevips Alder:30 Kallenavn:VV, vimsen, vimsepims Bosted:Rogaland Mine beste venner: E, vips, L og noen fler Yndlingsmat: poteter er godt Yndlingsdrikke: vann Hvilken musikk jeg hører på: blues Beste skuespiller: tja Yndlingsdyr: hund Lykketall: 5 Yndlingsfag: norsk og drama Hvordan jeg føler meg i dag: ypperlig I LOVE: Ordensmannen En liten hilsen til eieren av dagboka: knallkoselig å skrive i en skoledagbok igjen, det var mange årsiden, det Signatur: Vimsevips
Gjest Hel Skrevet 5. mai 2005 #49 Skrevet 5. mai 2005 Navn: Tari Alder: 19 Kallenavn: Tari Bosted: Vestfold Mine beste venner: L, V og G Yndlingsmat: Kylling Yndlingsdrikke: Iste Hvilken musikk jeg hører på: Alt mulig Beste skuespiller: Tom Hanks Yndlingsdyr: Ilder Lykketall: Har ikke et Yndlingsfag: Engelsk Hvordan jeg føler meg i dag: Såder.. I LOVE: Eksen min En liten hilsen til eieren av dagboka: Skoledagbøker er gøy! :-) Lenge siden jeg har hatt en nå Signatur: MBO
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #50 Skrevet 5. mai 2005 Woho, morro sånne ting! Minner fra barneskolen! :-) Navn: Freckles Alder: 17, snart 18! Kallenavn: Annie Bosted: I mitt store oransje hus. Mine beste venner: Are og Odin. Yndlingsmat: Pannekaker! Yndlingsdrikke: Vatten. Hvilken musikk jeg hører på: Mye! The Eagles, Dire Straits, Pink Floyd, Live, Gavin DeGraw, Led Zeppelin, Bruce Springsteen, m.m. Beste skuespiller: Angelina Jolie, Tom Hanks. Yndlingsdyr: Ulv. Lykketall: Toogtyve. Yndlingsfag: None!! Hvordan jeg føler meg i dag: Forkjøla, men spent for morgendagen! I LOVE: way to many things. En liten hilsen til eieren av dagboka: Morsomt å være på barneskolen igjen! Takk! Signatur: Freckles
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #51 Skrevet 5. mai 2005 Navn: Kafka Alder: gammel i gamet :-) Kallenavn: Kafka Bosted: KG Mine beste venner: Er uerstattlige! Yndlingsmat: Beroende men det hjelper om det er laget med hjertet Yndlingsdrikke: Beroende Hvilken musikk jeg hører på: Å hjelpe Seleena.. Absolutt alt så og si :-? Beste skuespiller: Jeg liker å bli overasket :-) Yndlingsdyr: Kansje fugler med måten de vekker meg på? Lykketall: har fler! Yndlingsfag: Ved seneste studier var det TCP/IP, subnetting og alt det måtte innebære. Hvordan jeg føler meg i dag: Svært, svært bra Du selv? I LOVE: LOVE En liten hilsen til eieren av dagboka: Seleena, du vet.. Du har mye av skylden for at jeg er reg. her på kg. Takk for det Signatur: Kafka
Felixa Skrevet 5. mai 2005 #52 Skrevet 5. mai 2005 Navn: Felixa Alder: 23 Kallenavn: Har ingen Bosted: Akershus Mine beste venner: Mannen min, M,H og K Yndlingsmat: Er veldig glad i indisk Hvilken musikk jeg hører på: Det meste Beste skuespiller: Hmm... kommer ikke på noen favoritter nå Yndlingsdyr: Hest og katt Lykketall: 6 Yndlingsfag: Engelsk og samfunnsfag Hvordan jeg føler meg i dag: Bra I LOVE: Kjæresten min! En liten hilsen til eieren av boka: Ha en kjempe fin dag! Signatur: Felixa
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2005 #53 Skrevet 5. mai 2005 Navn: L. urven Alder: 24 Kallenavn: lurven Bosted: verste vestkant Mine beste venner: marvin og cæsar Yndlingsmat: biff Yndlingsdrikke: brus Hvilken musikk jeg hører på: rap Beste skuespiller: jonny depp Yndlingsdyr: hund Lykketall: 6 Yndlingsfag: gym Hvordan jeg føler meg i dag: dårlig I LOVE:nobody
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå