Gjest Seleena Skrevet 24. april 2004 #1 Skrevet 24. april 2004 Eg satt og rota i gamle ting frå då eg var mindre og kom over nokre skuledagbøker eg hadde. Det var så spennande å lese kva andre hadde skrevet på "Mine venner". Mykje morosamt og! Eg huksar og godt at det var kjempe gøy og skrive i andre sine og. (Uansett om ein kjente dei eller ikkje) Eg skriv ned kva som stod iden eine så kan dåke svare om dåke har lyst. Og det er jo eit sjølvsagt at nokon ikkje vil svare på ting som foreks namn og bustad. Det er o.k! Navn: Alder: Kallenavn: Bosted: Mine beste venner: Yndlingsmat: Yndlingsdrikke: Hvilken musikk jeg hører på: Beste skuespiller: Yndlingsdyr: Lykketall: Yndlingsfag: Hvordan jeg føler meg i dag: I LOVE: En liten hilsen til eieren av dagboka: Signatur:
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2004 #2 Skrevet 24. april 2004 Eg vil skrive i skuledagboka di!!! Navn: veslo Alder: 20 Kallenavn: tyto Bosted: hordaland Mine beste venner: kjærasten min, søstra mi, og 5 nære jentevenner Yndlingsmat: taco og pannekaker Yndlingsdrikke: cola (og pærecider... ) Hvilken musikk jeg hører på: det meste, men greier å styre meg for utprega listepop Beste skuespiller: hmm.. Bruce Willis? (han er iallefall snax!) Yndlingsdyr: bikkje (Golden Retriver) Lykketall: 10 Yndlingsfag: norsk (jepp, tar mastergrad i nordisk) Hvordan jeg føler meg i dag: BRA! (litt trøtt berre, må vel snart få i meg noko frukost..) I LOVE: sambisen min... (som snart blir mannen min... En liten hilsen til eieren av dagboka: Hei og hopp, du er topp!! (hehe...) Signatur: veslo
Gjest Madam Felle Skrevet 24. april 2004 #4 Skrevet 24. april 2004 Navn: Madam Felle Alder: 34 Kallenavn: Madammen, fella, dammen Bosted: Bergen Mine beste venner: Samboeren min, søstrene mine og to veldig gode venninner. Yndlingsmat: Biff, fløtegratinerte poter og surrete grønsaker. Pizza, Nachos, taco og annen meksikansk mat. Yndlingsdrikke: TAB Hvilken musikk jeg hører på: Shania Twain, Celine Dion og mye annet. Beste skuespiller: Mel Gibson Yndlingsdyr: Rotter Lykketall: 11 Yndlingsfag: KRL Hvordan jeg føler meg i dag: Bra, slapper av og bare koser meg. I LOVE: Mine tre barn og samboeren min. En liten hilsen til eieren av dagboka: Ny dag, nye muligheter. Signatur: MF
Arkana Skrevet 24. april 2004 #5 Skrevet 24. april 2004 Jeg vil også være med. :-) Navn: Arkana Alder: 25 Kallenavn: Har ingen. Bosted: Oslo Mine beste venner: Min kjære + et par gode venninner. Yndlingsmat: All indisk mat eller en skikkelig god pepperbiff. Yndlingsdrikke: Cola Hvilken musikk jeg hører på: For tiden, Sting og Vanessa Mae Beste skuespiller: Tror ikke jeg kan plukke ut noen som skiller seg spesielt ut. Yndlingsdyr: Katt, selvsagt! Lykketall: 3 Yndlingsfag: Den gang jeg gikk på skolen var engelsk favoritt. Nå studerer jeg psykologi, en helt klar vinner. Hvordan jeg føler meg i dag: Veldig bra, sola skinner og vi har nettopp spist en koselig lang frokost sammen. I LOVE: Samboeren min En liten hilsen til eieren av dagboka: Carpe Diem Signatur: Arkana
Rapitap Skrevet 24. april 2004 #6 Skrevet 24. april 2004 Navn: Anafugia Blackspier Alder: 34 Kallenavn: Fugga Bosted: Bergen Mine beste venner: er min inspirasjon og oppladning. Hele 3 stykker! Yndlingsmat: Hjemmelaget indisk og pizza. Samt pinnekjøtt og fenalår. Yndlingsdrikke: Pepsi Max Hvilken musikk jeg hører på: Fortiden er det Nora Jones, Lemar, Coldplay og radio. Beste skuespiller: Søren så vanskelig....har ikke en favoritt Yndlingsdyr: Elefanter, pingviner, skilpadder og Nemo. Lykketall: 42 Yndlingsfag: Kunsthistorie Hvordan jeg føler meg i dag: Nja..ok. I LOVE: EastEnders! En liten hilsen til eieren av dagboka: takk for mimrestunden. Håper du får en knasende inspirerende lørdag! Signatur: AB
Gjest Emera Skrevet 24. april 2004 #7 Skrevet 24. april 2004 Dette var gøy! Navn: Emeraldine Alder: 34 Kallenavn: Ikke så vidt jeg vet... Bosted: Trondheim! Mine beste venner: G. og T. og H. og A. og M. og R. og K. og G... Yndlingsmat: Pizza! Yndlingsdrikke: Cider Hvilken musikk jeg hører på: Listepop, jazz... Beste skuespiller: Glenn Close Yndlingsdyr: Katt Lykketall: Nei Yndlingsfag: Historie Hvordan jeg føler meg i dag: Joa.. I LOVE: En liten hilsen til eieren av dagboka: HEIA SELEENA!!! Signatur: Em
monja Skrevet 24. april 2004 #8 Skrevet 24. april 2004 Navn: monja Alder: 26 Kallenavn: har ingen :-? Bosted: nord-trøndelag Mine beste venner: mannen min, noen nære KG venner og noen nære RL venner Yndlingsmat: taco, tandoori og nyfisket ørret Yndlingsdrikke: akkurat nå er det imsdal vann Hvilken musikk jeg hører på: sluker det meste Beste skuespiller: har ingen favoritt akkurat for øyeblikket Yndlingsdyr: hest og hund og chinchilla Lykketall: 10 Yndlingsfag: da jeg gikk på skolen var det norsk Hvordan jeg føler meg i dag: idag føler jeg meg lykkelig I LOVE: mannen min En liten hilsen til eieren av dagboka: Signatur: monja
Gjest Madley Skrevet 24. april 2004 #9 Skrevet 24. april 2004 Jeg elsker å skrive i sånne bøker!!! Navn: Leya, joda navnet mitt ligger her på Kg et sted. Men la oss ikke rippe opp i det Alder: 24 Kallenavn: Elvira Bosted: Bodø Mine beste venner: Kjæresten min og hun som skal være forloveren min. Yndlingsmat: Taco og fisk Yndlingsdrikke: Pepsi max Hvilken musikk jeg hører på: Alt mulig men mye Eva Cassidy for tiden Beste skuespiller: Keanu Reeves Yndlingsdyr: Hund (shäfervalpen vår!!) Lykketall: 21 Yndlingsfag: Pedagogikk Hvordan jeg føler meg i dag: Helt super I LOVE: Kjæresten min! En liten hilsen til eieren av dagboka: Drøm om morgendagen, husk gårdagen men lev i dag... Signatur: LE
Gjest Diddl Skrevet 24. april 2004 #10 Skrevet 24. april 2004 Navn: Diddl Alder: 20 Kallenavn: Faktisk ingen.. Bosted:Vestlandet Mine beste venner: Kjæresten min, søstra mi, og 4 andre.. Yndlingsmat: Lasagne, Taco, Pizza, Pannekaker, gryterett, spaghetti - liker det meste! :rosasmil: Yndlingsdrikke: Iskaldt vann og Pepsi Max Hvilken musikk jeg hører på: Alt mulig! Hører alt som er på radio Beste skuespiller:Bruce Willis Yndlingsdyr: njaa.....har egentlig ikke noe favoritt dyr.. Lykketall: 6 Yndlingsfag: Før var det Heim-Kunnskap Hvordan jeg føler meg i dag: I FINFIN form.. litt irritert-men ellers grei.. I LOVE: kjærsten min.. En liten hilsen til eieren av dagboka: Smil til verden og verden gapskratter tilbake! Signatur: Diddl
Gjest Catwoman Skrevet 24. april 2004 #11 Skrevet 24. april 2004 Navn: Catwoman Alder: 20 Kallenavn: Cat (her inne av og til hvertfall) Bosted: Drammen Mine beste venner: regner ikke med de vil ha navnet sitt på trykk Yndlingsmat: stekt aubergine kanskje Yndlingsdrikke: vann Hvilken musikk jeg hører på: Robbie, Michael, Kurt, Wyclef, Alanis ++++ Beste skuespiller: Anthony Hopkins, Jim Carrey, George Clooney (ihvertfall noen jeg liker godt) Yndlingsdyr: Katt Lykketall: de fleste som kan deles på tre Yndlingsfag: matte (den gang jeg gikk på skolen) Hvordan jeg føler meg i dag: ganske bra I LOVE: ingen egentlig, men for å følge ekte skoledagbok skikk kan jeg jo taste inn noen prikker: .......... En liten hilsen til eieren av dagboka: Dette var et morsomt innslag på KG, husker hvor gøy det var med sånne skoledagbøker som man kunne skrive i. :-) Signatur:Catwoman
Gjest King James Skrevet 24. april 2004 #12 Skrevet 24. april 2004 Navn-Hans Kongelige Høyhet Kong James VII av Universet Alder-21 Kallenavn-Kaizer Bosted-Norge Mine Beste venner-Har 3 gode venner Yndligns Mat--Pasta Yndligns Drikke-Vann Hvilken Musikk Hører Jeg På-Alt nesten alt Beste Skuspiller-Hvet Ikke Yndligs Dyr--Maursluker Lukke Tall---Tja 7 Yndligsfag-Nei historie Hovrdan Føler Jeg meg i dag-Bra antar jeg I LOVE-....Tja...Ingen egentlig en liten hilsen til eieren av dagboka-Nei jeg hilser ingen Signatur-
~Viva~ Skrevet 24. april 2004 #13 Skrevet 24. april 2004 Navn: Beate, da vet dere det Alder: 21 Kallenavn: Bebe Bosted: Et sted et stykke fra stavanger Mine beste venner: Typen og kattene :-) Yndlingsmat: Pizza kan en gå lei av i perioder, men er nok all-time favorite for det Yndlingsdrikke: Hjemmelaget fruktsmoothie og vann Hvilken musikk jeg hører på: For det meste trance... Også er Kurt Nilsen sjef Beste skuespiller: Åh, det er så mange... Digger film. Akkurat nå føler jeg for å si Samuel L Jackson og Kevin Spacey for rollene i forhandleren, men om fem minutter kommer jeg sikkert på noe mye bedre :-) Yndlingsdyr: Katt og hund Lykketall: 2 Yndlingsfag: Naturfag kanskje...? Hvordan jeg føler meg i dag: Ganske så i toppform I LOVE: My sexy boyfriend En liten hilsen til eieren av dagboka: Dette var koselig Serleena, lenge siden jeg har fått æren av å skrive i noens skoledagbok Signatur:
Tilde Skrevet 24. april 2004 #14 Skrevet 24. april 2004 Navn: Tilde Alder: 29 Kallenavn: Potti Bosted: Rogaland Mine beste venner: mann, pus og et par andre Yndlingsmat: hmmm..akkuratt nå kunne jeg tenkt meg kreps,hummer,krabbe eller reker Yndlingsdrikke: rødvin og hjemmelaget jordbærsmoothie Hvilken musikk jeg hører på: mye forskjellig,pop og rock Beste skuespiller: vanskelig...liker mørkhårete sexy fyrer Yndlingsdyr: pusekatt selvsagt Lykketall: 2 Yndlingsfag: Norsk Hvordan jeg føler meg i dag: bra,har vært flink,litt småkvalm bare I LOVE: Bamsemums og pusesnask En liten hilsen til eieren av dagboka: Mimring er gøy!
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. april 2004 #15 Skrevet 24. april 2004 Åh - skoledagbok!! :hjerter2: *mimre, mimre* Navn: Hulderjenta Alder: 26 år Kallenavn: Her på KG er det "Huldra" Bosted: Regnbyen Bergen Mine beste venner: Huldermannen + gode venninner som forblir anonyme her Yndlingsmat: Pinnekjøtt... Taco... En deilig biff... Mmmm! Yndlingsdrikke: Brus, fersken-iste Hvilken musikk jeg hører på: Pop, rock, jazze-pop, chill-out-musikk +++ Beste skuespiller: Kevin Spacey og Johnny Depp får dele plassen Yndlingsdyr: Kattepuser og hester Lykketall: 8 Yndlingsfag: Den gang det var aktuelt, var det vel tysk og norsk Hvordan jeg føler meg i dag: Utkjørt I LOVE: Huldermannen En liten hilsen til eieren av dagboka: Tre ord på snei, glem aldri meg! Signatur: Den står lenger nede, etter innlegget mitt
~umulia~ Skrevet 24. april 2004 #16 Skrevet 24. april 2004 Navn: ~umulia~ Alder: 24 Kallenavn: Lille-U Bosted: Oslo Mine beste venner: ~umulius~, foloveren min, sosa og juristen Yndlingsmat: Dollys pizza, biff, svineri (en utrolig god gryterett med svinekjøtt min mor pleier å lage) Yndlingsdrikke: Vin og Eplejuice Hvilken musikk jeg hører på: Det meste fra de beste Beste skuespiller: Johnny Depp Yndlingsdyr: Katter (og ender) Lykketall: 13 Yndlingsfag: Naturfag Hvordan jeg føler meg i dag: Tilfreds I LOVE: ~UMULIUS~ En liten hilsen til eieren av dagboka: ..L VEL ..V Signatur: Umulia
Tante Betty Skrevet 25. april 2004 #17 Skrevet 25. april 2004 Navn: Elisabeth Alder: 44 Kallenavn: tante Betty, sjefen Bosted: Akershus Mine beste venner: søstera mi, nabon, ei venninne fra skoletida Yndlingsmat: tunfisksalat, taco, spaghetti Yndlingsdrikke: kaldt vann, appelsinjuice Hvilken musikk jeg hører på: Kaizer, Dum dum boys, Mari Boine, Ozzy... Beste skuespiller: Leonardo Di Caprio Yndlingsdyr: Alle? men hester er vakre da... Lykketall: 6 Yndlingsfag: var vel biologi Hvordan jeg føler meg i dag: OK I love: tja, den nærmeste blir vel bikkja En liten hilsen til eieren av dagboka: Ingen vet hvor haren hopper, ingen vet hvor Seleena stopper! Signatur: Tante Betty
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 25. april 2004 #19 Skrevet 25. april 2004 Navn: ¤Chanela¤ Alder: Fyller 20 år til sommeren Kallenavn: Mange! Bl.a. Vampyr Bosted: Det vet du! Mine beste venner: Kjæreste, og 3 venninner som jeg har kjent leeenge Yndlingsmat: Eksotisk, utenlandsk mat, og snop Yndlingsdrikke: Jordbær milkshake Hvilken musikk jeg hører på: ALT!! Beste skuespiller: ? Yndlingsdyr: Papegøyen min, kaniner og så mannen min da Lykketall: 9 Yndlingsfag: Dans og spansk Hvordan jeg føler meg i dag: Glad...! I LOVE: Spretne mannerumper En liten hilsen til eieren av dagboka: Du er flott!!! :klem2: Signatur: ¤Chanela¤
Crispo Skrevet 25. april 2004 #20 Skrevet 25. april 2004 Åhhh... husker selv hvor gøy det var med skoledagbøker, har forøvrig alle mine liggende i et skap... koselig å se tilbake i dem :-) Navn: Crispo Alder: 22 Kallenavn: Har ingen Bosted: Møre og romsdal Mine beste venner: Har noen gode venner som er spredt for alle vinder, og så samboern min da så klart Yndlingsmat: Det varierer, men for øyeblikket så har jeg sansen for Gyros Yndlingsdrikke: Fun light og Pepsi max Hvilken musikk jeg hører på: Stort sett det meste av pop og ballader Beste skuespiller: Ingen spesielle som utpeker seg som favoritt Yndlingsdyr: Liker egentlig ikke dyr noe speiselt godt, men om jeg skal nevne noe så kan jeg jo ta med den ene hunden jeg har sans for..... Lykketall: 24 Yndlingsfag: På barne- og ungdomsskolen så var det matte og naturfag, på vgs og høyskole de fagene som var rettet mot studieretningen (helsefag) Hvordan jeg føler meg i dag: Trøtt, men ellers helt ok I LOVE: Samboern min En liten hilsen til eieren av dagboka: Roser er røde, druer er søte og du er likeså. Signatur: Crispo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå