Gå til innhold

Jeg avgir gale signaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sjenert av meg, spesielt rundt menn jeg finner veldig attraktivt.

Uansett jeg merker at jeg avgir gale signaler fordi det virker som jeg ikke er interessert/de ikke kan bli kjent med meg.

Noen som har tips? Jeg smiler mye, ser dem i øynene osv. men jeg føler at jeg likevel avgir det signalet.

Anonymous poster hash: c3d34...d31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Det der sliter jeg selv med også.

Jeg prøver å være meg selv, først og fremst, og å vise tydelig at jeg er interessert. Hvis de ikke svarer med samme mynt, eller ikke takler personen jeg er, viser det jo bare at de ikke er rett for meg. Sånn tenker jeg iallefall, men nå har jeg vært singel en lang stund. Jeg har nok glemt noen gamle kunster. :P

Jeg tror ikke du skal tenke for mye på det. Du er bare deg selv, men prøv å utfordre deg selv litt - åpne deg litt, og se hva som skjer. Det er bare flørting. I beste fall slipper du å se ham igjen hvis du driter deg ut. Norge er enormt. :P

Skrevet

Hmm.. Det der sliter jeg selv med også.

Jeg prøver å være meg selv, først og fremst, og å vise tydelig at jeg er interessert. Hvis de ikke svarer med samme mynt, eller ikke takler personen jeg er, viser det jo bare at de ikke er rett for meg. Sånn tenker jeg iallefall, men nå har jeg vært singel en lang stund. Jeg har nok glemt noen gamle kunster. :P

Jeg tror ikke du skal tenke for mye på det. Du er bare deg selv, men prøv å utfordre deg selv litt - åpne deg litt, og se hva som skjer. Det er bare flørting. I beste fall slipper du å se ham igjen hvis du driter deg ut. Norge er enormt. :P

Ja, jeg vet at det finnes mange menn her i Norge, men så sjenert som jeg er er det ikke en dagligrutine å bli tilsnakket av kjekke fyrer.

Skal prøve mitt beste. Snakket med en fyr forleden og han virket litt interessert i begynnelsen av samtalen vår, men så tror jeg at han ombestemte seg. Hater når sånt skjer! TS

Skrevet

Hmm, ja. Men da var han absolutt ikke noe tess, tro meg. Den rette fyren viser videre interesse, og liker deg for den du er. ;)

Jeg har aldri skjønt meg på dem som later som om de er noen andre, for å møte noen. Hva er feil med å like en som en er? :)

Skrevet

Hmm, ja. Men da var han absolutt ikke noe tess, tro meg. Den rette fyren viser videre interesse, og liker deg for den du er. ;)

Jeg har aldri skjønt meg på dem som later som om de er noen andre, for å møte noen. Hva er feil med å like en som en er? :)

Jeg er enig med deg. Må være ganske fæl å bli overrasket hvis sin kjærlighetsinteresse ikke viser sitt sanne ansikt. Men likevel, for meg er det slik at first impressions er aldri positive. Folk liker meg bare når de har blitt bedre kjent med meg...tror jeg :P

Skrevet

Det samme tror jeg. Folk må gi seg selv og andre en sjanse til å bli kjent. Tro meg, når du møter den rette klaffer alt. Bare fortsett med det du gjør nå - gå ut, ha det gøy og flørt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...