Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sinna og skuffa!!
Skrevet

Jeg har opprettet en egen snoke-profil på SprayDate. Er ute etter å se om samboeren min driver på der inne, har sett flere ting i logg og mailinnbox som tyder sterkt på det.

Saken er den at jeg ser MANGE profiler i min jakt, der en mann/kvinne som er gift, eller samboer eller har kjæreste, er på jakt etter spenning med en ny jente/mann.

Det er så KVALMT! :evil:

"...har kjæreste, men ingenting er som å utforske en fremmed, deilig kropp!..."

"...er gift, men trenger litt spenning i hverdagen... søker vakker, villit og våt jente for uforpliktende sex..."

Hva TENKER disse med?? Om de tenker i det hele tatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du selv, som spionerer på din mann - er det helt ok??

Ikke hos meg i alle fall..

Gjest Anonymous
Skrevet
Og du selv, som spionerer på din mann - er det helt ok??

I mitt tilfelle synes jeg det. Jeg har nemlig konfrontert han med funnene mine, og han lyver om det, sier at han aldri har vært innom SprayDate.

Så da må jeg jo sjekke på egen hånd, om han kaster bort tiden min. For om jeg har rett, forsvinner jeg ut av livet hans. Gidder ikke en mann som ikke kan respektere grensene mine.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Når du må snoke på din kjære, da har det gått for langt, og jeg hadde heller avsluttet forholdet. Hva er vitsen med å synke så lavt, at du må spionere på han?

Nei, jeg hadde heller avsluttet forholdet om jeg hadde ahtt slike følelser, for aldri i livet om jeg hadde sunket så lavt.

Skrevet

Ja, det er desverre en del utro menn (og kvinner) på Spraydate, og på Nettvennen, på Blink, på Sexoteket, på Eros chat, og kanskje her inne også? Det er en del utro mennesker på byen, på kafeen, på jobben, på trikken, på puben etc. Man kan ikke begynne å fotfølge sin partner over alt. Om partneren vil være utro er han det uansett, Spraydate eller ikke.

Og når du sier at du lusker på Spray, hvordan vet du at det er han du lusker på da? Eller vet du 100 % sikkert hvilket nick han benytter seg av? Eller sjekket loggen? Den beste måten å bli tullerusk i hodet er å gjøre slike ting. Du vet antagelig ikke med sikkerhet om det er han, om han er der. Også innbiller du deg en masse ting. Tror heller du skal sette deg ned å ta en god prat med han på et saklig nivå. Så får du bestemme deg om du skal tro han eller ikke og handle ut fra det.

Gjest Forstår deg godt
Skrevet

Jeg forstår sint og skuffet godt.

En her sier det er utro mennesker overalt. Vel, vel...ja visst! Men forumer som eros.no, spraydate og blink er mer UTSATT og TILTREKKER seg mer utro mennesker enn Narvesen ved Nationaltheatret, for å si det slik.

Jeg forstår deg godt, for når mnan er i et parforhold er det faen ikke godt å vite hva menn egentlig driver med. Det finnes så mange syke eksempler på menn man aldri skulle tro var utro, men som er det.

Nå rjeg kommer i et forhold igjen (samboer etc.) tillater jeg bare ikke samboern sitter og chatter på www.eros.no!! Herregud, man er da ikke naiv og dum heller! Jeg ville også eksperimentere med spray-date for å sjekke ut hva det egentli var....og laget en "normal" profil.

Det strømmet på hver dag med post fra gifte, forlovede, samboende og andre menn med familie!! Jeg er sjokkert og rystet. For disse mennene trodde på alt jeg skrev (bare tull fra meg) og de var alle klare for å møte meg når som helst (gjerne om en time) og gjøre hva som helst. Jeghadde makten og bestemte. Bare de fikk seg noe var de fornøyd. Noen menn sendet naken bilder av seg selv (uten ansikt) til e-postkassen min- menn som er gift.

Jeg stiller meg ytterst tvilende til enhver mann inntil det motsatte er bevist!

Tips 1: du kan få kjøpt en programvare (data-CD) til ca.6-700,- som kopierer alle nettsteder og nettbevegelser din mann har gjort på dataen for flere måneder tilbake- tror ALT bli kopiert.

Tips 2: spy-shop like utenfor Oslo som selger kamerautstyr til å ferske utro mennesker med.

Skrevet

Synes det er lavmål å overvåke partneren sin - da er det jammen meg bedre å avslutte forholdet.

Det strømmet på hver dag med post fra gifte, forlovede, samboende og andre menn med familie!! Jeg er sjokkert og rystet. For disse mennene trodde på alt jeg skrev (bare tull fra meg) og de var alle klare for å møte meg når som helst (gjerne om en time) og gjøre hva som helst. Jeghadde makten og bestemte. Bare de fikk seg noe var de fornøyd. Noen menn sendet naken bilder av seg selv (uten ansikt) til e-postkassen min- menn som er gift.

Jeg stiller meg ytterst tvilende til enhver mann inntil det motsatte er bevist!

Hadde du vært menn hadde det nok strømmet inn post fra kvinner.

Det at menn er mest utro tror jeg er en myte i disse dager....

Skrevet

Til deg med nicket "Forstår deg godt".

Om jeg hadde måtte gått til det skrittet å overvåke samboeren min med programvare og kamerautsyr ville jeg nok tatt det som et tegn på at forholdet ikke var liv laga. Kanskje jeg måtte spionere når han tolk en øl med gutta og sjekke SMS ene hans, og mailen selvfølgelig. Heldagsjobb det! Har man ikke mer tro på menn enn dette så får man jammen klare seg uten! Dette vitner om en svak indre struktur som må sjekke omgivelsene sine. Enten må man bestemme seg for å stole på partner, eller la det være. Og handle ut fra det.

Gjest 4ever singel
Skrevet

Menn av mine venninner ble fersket i å være utro med damer fra Eros.

Sjefen min på jobben har seg med sekretæren. Kona hans og de to barna aner vel ikke noe.

Min eks-samboer var utro mot meg, med en jente han møtte på byen (fersket ham ved å sjekke sms-meldingene hans).

Hver dag leser jeg om eller hører om (på jobb) menn som er utro med single damer. På toppen av dette kommer Beckham og alle andre kjente personer (Karsten O.Five osv.)

Mine illusjoner om menn og testosteron...har brast. Jeg vil for alltid være singel. :-x

Gjest Anonymous
Skrevet

En her inne skrev at selv de man aldri forventer skal være utro, er det. Jeg skjønner godt at noen damer føler behov for å sjekke om partneren er utro, bedre å være for sikker liksom. Selvfølgelig skal man ha tillit til hverandre, men det er jo ikke akkurat sånn at mennene som er utro kommer hjem og sier: "hei elskling, gjett hva jeg har gjort i dag da? Pu##e en dame på jobben..."! Nei, i disse dager er det bedre å være føre var....

Og menn er så vanvittig lett å manipulere, så selv om man stoler på typen kan det være uvesentlig hvis de bare treffer på rette bitcen. Jenter eier ikke selvrespekt, det er jo nesten gått prestisje i å knu##e gifte menn (og da snakker jeg ikke om meg selv)!

Fra jeg var 16 og til nå (24) har jeg fått ekle "tilbud" av gifte menn helt opp i 50-årsalderen, men aldri har jeg blitt med på "forslagene". Tenker da ikke først og fremst på meg selv, men på damene (kanskje en av dem er deg?) og barna som sitter hjemme og venter....

Og til dere som fraskriver dere alt ansvar og sier at det er bare de som er utro som har ansvar og bør si nei: tenk dere om en gang til da-for hadde ikke dere vært tilstede så ville det faktisk ikke finnes utroskap i verden, og da ville heller ikke dere behøvd å oppleve det den dagen dere plutselig finner ut at dere vil gifte dere.

Skrevet

Jeg blir kvalm!

Den dagen jeg mistenker at min sambo er utro, er forholdet over. Og min sambo får gjøre som han vil, jeg nekter ham verken eros-chat, spray, irc, ut på byen, helgeturer med kamerater osv.

Vårt forhold er basert på tillit og kjærlighet - når en av delene, eller begge, ikke er der mer, er det på tide. Min sambo og jeg har hver vår pc og hver vår mobiltelefon, det kunne ikke falle meg inn å sjekke noen av delene, og jeg vet han ikke sjekker mine heller. Hadde han gjort det, hadde jeg følt meg overvåket og kvalt, og forholdet ville vært dødt..

Skrevet

Enten så er dere:

a. Relativt ferske som par og ikke ordentlig sammensveiset ennå

eller så...

b. Har dere vært sammen lenge og stoler til vanlig 100% på hverandre.

Hvis a: I et ungt forhold tror jeg det er vanlig å være litt usikker, spesielt med all utroskapen som florerer rundt oss i dag. Da synes jeg at en snokeprofil på Spray virker relativt ufarlig. Dersom han er uskyldig så spionerer du jo ikke på ham i det hele tatt siden han ikke vil ha noen profil på disse nettsidene, mens det i motsatt fall bare er bra at du finner utav det før du har kastet bort hele livet ditt på dette mennesket. Hvis dere ikke har så lang historie bak dere ville jeg heller sett på dette som en "test" fremfor spionasje, og det er ganske normalt at vi trenger litt tid og overbevisning for å ha full tillit til et annet menneske.

MEN, selv om jeg synes du godt kan snoke litt på Spraydate, så må du passe på at det ikke tar helt overhånd og at du går rundt og er mistenksom hele tiden. Ta det at du ikke finner noe som et godt tegn og ikke døm på forhånd.

Hvis b: I mitt forhold har vi kommet til punktet hvor vi lover hverandre å stole tohundre prosent på hverandre, og i slike tilfeller synes jeg det er et kraftig tillitsbrudd å bevisst søke etter informasjon for å felle partneren som utro. Det er noe galt med slik dere har det, snakk ut og tving deg til å prøve å bli tryggere på samboeren eller gjør det slutt.

Tilslutt må jeg nevne at selv om man ikke har vært et par så lenge, så synes jeg ALDRI det er greit med direkte overvåkning av den andre, med det mener jeg kameraer, mikrofoner, sjekking av e-mail og sms uten tillatelse osv. Det er en krenkelse av privatlivet (som man må få ha også i et par)

Skrevet

Og til dere som fraskriver dere alt ansvar og sier at det er bare de som er utro som har ansvar og bør si nei: tenk dere om en gang til da-for hadde ikke dere vært tilstede så ville det faktisk ikke finnes utroskap i verden, og da ville heller ikke dere behøvd å oppleve det den dagen dere plutselig finner ut at dere vil gifte dere.

Her er jeg uenig. Hater utroskap og kunne verken bedradd partneren min, eller vært den som var "den andre kvinnen". Jeg blir dårlig bare av tanken på å bli blandet inn i noen annens samliv på den måten.

MEN, "den tredje parten" bærer inget ansvar for at et eventuelt ekteskap eller iallfall kjærlighetsforhold blir ødelagt synes jeg. Om jeg en dag mot formodning og bank i bordet skulle sitte igjen som forsmådd hustru, så er det min mann som har kastet vrak på min tillit, min mann som har brutt sine løfter til meg og min mann som har risikert forholdet vårt for en utenforstående.

Du sier at uten de villige elskerinner/elskere så ville det ikke vært noen å være utro med og dermed ingen utroskap. Jeg sier tja... Personlig så er det jo min kjæres vilje til å bedra som hadde såret så dypt- jeg hadde kastet ham like hardt på dør enten han hadde prøvd seg på en jente uten napp som hvis han hadde ligget med henne hver dag i seks måneder. Ja, det siste ville svidd mest, men ut hadde han røket uansett.

Og en annen ting- om de som ønsket et sidesprang ikke hadde fått noen damer, tror du ikke de før eller siden ville lagt igjen ringen hjemme før de dro på byen?

Nei, mennesker som står i med en som er opptatt, enten vedkommende er gift, samboer eller bare kjæreste på andre uken oppfører seg simpelt og tåpelig (enten grunnet hensynsløshet eller blind forelskelse), men det er like fullt h*n som har forpliktet seg i et parforhold som må ta skylden.

En setning jeg synes er fin og sier det meste:

INGEN UTENFORSÅENDE KAN ØDELEGGE ET BRA OG SOLID FORHOLD

Gjest Voksen mann
Skrevet

Serenity: hvis du har en mann som sitter og chatter på www.eros.no, da har du et seriøst problem: get real!

Det er slike som deg menn har lett for å utnytte..herregud, hvis du LAR en mann chatte på utro-forumet-eros, da BER du om å bli bedratt.

Hvor NAIV er det egentlig lov til å være? :roll:

(Uten alle dere naive jenter hadde det jo ikke vært mulig å hatt seg utenfor parforholdet)

Skrevet
....

(Uten alle dere naive jenter hadde det jo ikke vært mulig å hatt seg utenfor parforholdet)

Noe du sjøl skriver under på/holder på med - og derav synes er "greit"?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Fint at en mann sier dette! At uten dere naive damer ville det ikke vært mulig å ha seg når man er i et forhold. Jeg fikk kjeft av en eller annen dame tidligere i denne tråden fordi jeg skrev at jeg mener at de som ligger med gifte menn også må ta sin del av skylden. Jeg er veldig enig i det du skriver, men jeg mener fremdeles at damer som holder på slik bør ta sin del av ansvaret, for det er ikke riktig å fraskrive seg slikt ansvar. Jeg mener 100 % at både den som er utro mot sin partner, og den som ligger med et som er gift bør dele ansvaret. Jeg er selvfølgelig enig i at det er den av disse to som er i et forhold som har det største ansvaret for at slikt ikke skal skje, men hvor blir det av respekten for våre medmennesker?

Fordi den burde være tilstede (alle vet jo at det er galt å være utro, og galt å være med en som er i et forhold med et annet menneske) er det også galt å være "den andre kvinnen" (eller mannen)!

Og det er nok av kvinner, som sagt tidligere, som det er prestisje for å ligge med "opptatte" menn. Akkurat som det er så kult å knu##e en mann, og vite at han går rett hjem og knu##er konen sin etterpå. Og dagen etter så er han vel ute og leter etter et nytt, billig, lettlurt, dumt kvinnfolk!

Gjest Hillary utlogget
Skrevet

Helt enig med siste Gjest! Kvinner eller menn som vet at den de ligger med (eller har noe på gang med...) er opptatt er faktisk ansvarlig for sine handlinger overfor andre mennesker. Sjokkerende, hva?! :roll:

Jeg synes det er trist at ganske mange ser ut til å mene at "den andre kvinnen" (eller mannen) ikke har noe moralsk ansvar. Begge har jo det! Det er jammen ikke rart utroskapen florere, enten det er via internett, ute på by'n eller på bensinstasjonen... :sur: Folk er egoistiske!

Jeg er skikkelig skremt av alt jeg elser og hører, men tror fortsatt jeg skal finne en skikkelig fyr... :kline:

Skrevet

Gjest: Ja det er prestisje for enkelte (spesielt gjelder dette kvinner) å kapre en som er opptatt- virker som om det gir dem en svær ego-boost å "overgå" den kjæresten som sitter hjemme og ikke gir mannen det han trenger. Jeg har selv opplevd et eksempel da jeg ble sammen med min nuværende- det var da ikke måte på hvor populær han ble i øynene til en av mine "venninner" etter at vi offisielt var et par.

Ja det er smålig, umodent og frekt, men hadde hun klart å få ham så hadde jeg lagt hele skylden på ham (og kutta henne ut selvfølgelig, some friend:() Men jeg forstår hva du mener, selvfølgelig har også den andres handlinger bidratt til at noen ender opp kraftig såret. Jeg mener bare ikke at det kunne vært unngått selv om det ikke hadde skjedd den bestemte kvelden med den bestemte dama.

Men nok om det, det var ikke meningen at du skulle tro jeg kjeftet på deg

Gjest Anonymous
Skrevet

Man kan faktisk chatte på eros uten å være utro. Hvis partneren vet om det og aksepterer det er vel det greit. Det er først når man går "bak partnerens rygg" og treffer damer (på nettet eller på byen osv) man er utro.

Med kjærlighet, åpenhet, tillit og respekt forebygger man utroskap.

Gjest Poirot
Skrevet

Har chatta på Eros flere ganger, jeg, men har da ikke tenkt til å hverken møte noen eller være utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...