Gå til innhold

Prøvde småbarnsmamma makten sin på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp på ica for å handle litt mat. Det er en liten nærbutikk med posten rett ved siden av kassa. Det var veldig lite folk enda, så jeg rakk dit før rushet startet.

Da jeg kom bort til kassa stod det en mann og dame med barnevogn å pratet med han som ordnet i posten, mens en dame stod i kassa. Jeg la på varene mens dama i kassa sa hei, og jeg sa hei. Jeg følte allerede da at hun ikke likte meg.

Da jeg hadde lagt på alle varene, la jeg handlekurven fint på plass. Så stod jeg bare å ventet på at hun skulle få igjennom alle varene.

Hun spurte om jeg ville ha pose og jeg sa ja takk, og hun fortsatte og glo når jeg så vekk, og jeg så på henne igjen og ble ille til mote...

Til slutt spurte hun om jeg ville ha kvittering, og jeg sa ja takk og gikk for å pakke varene mine.

Akkurat da jeg skulle gå bort for å pakke, la dama(med mann og barnevogn) seg over kanten der varene mine lå. Hun bøyde seg over kanten for og pratet med manne som stod i posten.

Jeg ble litt satt ut, og tenkte jeg kunne stå på siden og pakke, men det ville ikke gå, for da måtte jeg legge meg over hele greia og pakke mens jeg lå på magen..

Jeg gikk dermed rundt damen, men det var bare en liten gløtt så jeg da måtte jeg dytte bort dama for å pakke.

Jeg ble stående 1 sekund og så sa jeg høflig, men tydelig "Unnskyld, men kan jeg få pakke varene mine?"

Damen flyttet seg med en gang og så ikke på meg. Hun så stivt rett frem på mannen i posten og fortsatte å prate som om jeg var luft...

Jeg kjente jeg ble litt stressa av det hele, og turte ikke se på noen der jeg pakket.

Vel, jeg syns dette bare var helt merkelig.
Prøvde hun makten sin på meg, eller?

Dette er ikke første gang dette har skjedd, for å si det sånn ... at noen skal prøve maken sin på meg.

Anonymous poster hash: 9f17d...2d0
Videoannonse
Annonse
Gjest Fluttershy
Skrevet

Hvilken makt har en småbarnsmor?

• Liker 12
Skrevet

:Knegg:

Går det an. Ikke røyk mer i dag.

• Liker 12
Skrevet

Hvilken makt har en småbarnsmor?

De har STOOOR makt! ;)

Men altså, hvorfor i alle dager legger hun seg over disken der jeg skal stå å pakke varene mine, også må jeg be henne flytte seg for å komme til?

Leste du ikke innlegget?

Skrevet

:Knegg:

Går det an. Ikke røyk mer i dag.

Haha, jeg røyker ikke!

Vær litt seriøst, nå da!

Skrevet

ser ikke hva det har med makt å gjøre...

handler om at dama var uhøffelig!! stirr tilbake. eller be hu om å ta et bilde sånn at minnene varer lenger :fnise:

Anonymous poster hash: e3e0d...5fe
  • Liker 8
Skrevet

Du er i overkant nærtagen og legger vel mye i tilfeldigheter rundt deg.

Slutt å tillegge folk du ikke kjenner de underligste motiver.

Hvorfor skulle vel de ha interesse av deg?

• Liker 11
Skrevet

De har STOOOR makt! ;)

Men altså, hvorfor i alle dager legger hun seg over disken der jeg skal stå å pakke varene mine, også må jeg be henne flytte seg for å komme til?

Leste du ikke innlegget?

Det at hun er småbarnsmor, hva i all verden har det med å gjøre at hun ligger i veien for deg når hun skal pakke varene sine?

Hvilken makt mener du småbarnsmødre har.

Jeg har vært småbarnsmor selv i noen år nå. Men makt? Nei det kan jeg ikke si at jeg har på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: 92f62...b9a

Skrevet

Har du forstått hva ordet makt betyr? Tror kanskje frekk eller snerpete kvinnfolk er rette ord

Anonymous poster hash: cf765...8d1

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg fristet til å gå på butikken og legge meg over pakkedisken, for å virkelig vise hvem som er sjef!

• Liker 16
Skrevet

Makt?? :klo:

Anonymous poster hash: 44be3...36a
  • Liker 2
Skrevet

Nå ble jeg fristet til å gå på butikken og legge meg over pakkedisken, for å virkelig vise hvem som er sjef!

:rulle:

Skrevet

Gad! Dere forstår jo ingenting!

Mange mennesker prøver maken sin på andre. Hvorfor i alle dager la hun seg over disken når jeg skulle pakke varene mine?

Jeg sliter med sosial angst, så det var veldig vanskelig for meg å be henne flytte seg ... Jeg kunne bli stående der til hun var ferdig med å prate, men jeg visste ikke hvor lenge hun skulle prate. Da jeg gikk pratet hun og mannen fortsatt med fyren i posten...

Skrevet

DUST!

Skrevet

Jeg hadde nok sagt " unnskyld, kan du flytte deg litt?" Og når hu hadde flytta seg så hadde jg pakka varene og dratt uten å tenke stort mer på det.

• Liker 6
Skrevet

Gad! Dere forstår jo ingenting!

Mange mennesker prøver maken sin på andre. Hvorfor i alle dager la hun seg over disken når jeg skulle pakke varene mine?

Jeg sliter med sosial angst, så det var veldig vanskelig for meg å be henne flytte seg ... Jeg kunne bli stående der til hun var ferdig med å prate, men jeg visste ikke hvor lenge hun skulle prate. Da jeg gikk pratet hun og mannen fortsatt med fyren i posten...

Du må ikke ta sånt personlig. Hun gjorde det ikke fordi det var deg, men fordi hun var ubetenksom. Det har ingenting med maktutøvelse å gjøre. Ikke analyser så mye. :)

• Liker 8
Gjest Blondie65
Skrevet

Du legger for mye i det som skjer rundt deg. Du har fått det for deg at de hadde tanker om deg og så skjevt på deg. Alt dette ligger i din sosiale angst. Slutt å lag stor ståhei av det.

Kjerringer var bøttefjern, kun opptatt av seg selv. Hun var - tro meg - ikke opptatt av å vise deg noe som helst. For henne var du ikke tilstede ...

Skrevet

Du må ikke ta sånt personlig. Hun gjorde det ikke fordi det var deg, men fordi hun var ubetenksom. Det har ingenting med maktutøvelse å gjøre. Ikke analyser så mye. :)

Vel, hvorfor så hun ikke på meg når jeg pratet til henne? Hun stirret bare stivt frem uten å si beklager eller noe ... Følte at jeg pratet til en vegg eller noe...

Om jeg var ubetenksom, ville jeg sagt beklager...

Skrevet

Du legger for mye i det som skjer rundt deg. Du har fått det for deg at de hadde tanker om deg og så skjevt på deg. Alt dette ligger i din sosiale angst. Slutt å lag stor ståhei av det.

Kjerringer var bøttefjern, kun opptatt av seg selv. Hun var - tro meg - ikke opptatt av å vise deg noe som helst. For henne var du ikke tilstede ...

Så når jeg sier "Unnskyld, men kan jeg få pakke varene mine?" så pleier man vel å snu seg å se på vedkommende og å si beklager eller noe?

Ja, i hennes øyne var jeg ikke verdt en dritt!

Skrevet

Så når jeg sier "Unnskyld, men kan jeg få pakke varene mine?" så pleier man vel å snu seg å se på vedkommende og å si beklager eller noe?

Ja, i hennes øyne var jeg ikke verdt en dritt!

Nå overanalyserer du igjen. Det var nok ikke sånn at hun tenkte at du ikke var verdt en dritt. Jeg vil tro hun ikke tenkte noe spesielt om deg i det hele tatt. Du var bare en random kunde som kom mellom henneog samtalepartneren, og hun var ubetenksom. Hun tenkte nok ikke spesielt over det hun gjorde, eller reflekterte over hvem du var. Hun har nok allerede glemt episoden, og det synes jeg du også skal gjøre. :)

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...