AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Dere med hest, hva synes dere er ok pris å betale for å ha hest på utegang, med fri tilgang på grovfor, og med flis/saltstein inkludert i prisen. Hestene har tilgang til stort skur, og man må hjelpe til med møkking. Stalleier sørger for å holde vann og grovfor tilgjengelig hele tiden, og har alle utgifter til, og jobb med vedlikehold av utegangen/strømgjerde. Det er ikke ridebane på gården, men man kan leie hos naboer for et par hundre i måneden. Ellers er det fine turområder der. Anonymous poster hash: 3296e...e75
Gjest HappyWaffle Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 1500 pr mnd normalpris her jeg bor hvertfall. å mange her har jo inkludert ut/innslipp med dekken, møkking og for
Gjest HappyWaffle Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 kanskje litt billigere på utegang. nå tenkte jeg de som har tilgang på boks i en stall
Alja Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 det kommer veldig an på om det er en gammel eller ny stall, sentral eller øde stall. you name it. Jeg har betalt i gjennomsnitt ca 2500 på de stallene jeg har hatt hest.
Gjest HappyWaffle Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 det kommer veldig an på om det er en gammel eller ny stall, sentral eller øde stall. you name it. Jeg har betalt i gjennomsnitt ca 2500 på de stallene jeg har hatt hest. signerer her. kommer ann på området generelt
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Utegangsstallen ligger en halvtimes kjøring fra Oslo. Ikke øde. Anonymous poster hash: 3296e...e75
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Og huske at ut/innslipp er uaktuelt, dette er en helårs utegangsstall. Anonymous poster hash: 3296e...e75
Gjest HappyWaffle Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 men hva med dekken? skal de som eier stallen fikse det eller ordner du det sjøl?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 men hva med dekken? skal de som eier stallen fikse det eller ordner du det sjøl? Heller ikke aktuelt. Hesten har alltid gått på utegang, og fikser vinterdrakten sin selv, på naturens vis. Anonymous poster hash: 3296e...e75
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Det kommer an på hva slags grovfôr, hvordan det blir fôret, hvor stort det er, om "stall"eier tar seg av daglig stell dersom man selv ikke kan komme samt hvordan underlaget og terrenget er. Jeg kunne nok strukket meg til å betale opp mot 3000 for dette, men da skulle det vært nærmest perfekt Anonymous poster hash: 8a6f9...a97
Gjest HappyWaffle Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Heller ikke aktuelt. Hesten har alltid gått på utegang, og fikser vinterdrakten sin selv, på naturens vis. Anonymous poster hash: 3296e...e75 yey en hesteeier som ikke er panisk! :D
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 Det kommer an på hva slags grovfôr, hvordan det blir fôret, hvor stort det er, om "stall"eier tar seg av daglig stell dersom man selv ikke kan komme samt hvordan underlaget og terrenget er. Jeg kunne nok strukket meg til å betale opp mot 3000 for dette, men da skulle det vært nærmest perfekt Anonymous poster hash: 8a6f9...a97 Det blir foret i store kasser, som er laget sånn at de forlenger spisetiden, sånn at hestene ikke blir for tykke. Grovforet er ensilasje av god kvalitet (ca H2-3). Stalleier tar seg ikke av dalig stell på hestene, det må man sørge for selv, men man kan spørre ham hvis det er noe speiselt som må gjøres, og man ikke kan komme, så er ikke det noe problem. Området er ikke så stort, består av litt "skog", litt åpent jorde, nokså flatt, og har ikke gjørmeproblemer, yey en hesteeier som ikke er panisk! :D Hehe Anonymous poster hash: 3296e...e75
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. august 2013 #13 Skrevet 28. august 2013 Høres ut som en god utegang. Pris så nærme Oslo ligger vel på ca 2-3000,- om gjerder og området generelt er i god stand og at ting fikses raskt.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 Ok, takk for svar! Det er jeg som leier ut, og nå fikk jeg bekreftet det jeg har tenkt: det er altfor billig. Anonymous poster hash: 3296e...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå