AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg har slitt lenge med å prøve å finne ut hvordan jeg kan sy inn nederst på bena på en jeans jeg har. Har gjort dette før med 2-3 bukser, men da hadde de en "tynn" søm på den ene siden og en tykk på den andre. Så jeg kunne sy inn på den "tynne" siden, og så syntes det nesten ikke når jeg vred om buksa riktig side ut igjen. Problemet med denne buksa er at den har "tykke" sømmer på hver side, så hvis jeg bare vrir buksa og syr sidene sammen, så ser det ikke bra ut. Fant ut det på den vanskelige måten, og måtte dra ut hvert eneste sting etterpå. Noen som vet hvordan jeg kan få sydd inn nederst og få sømmene til å "blende" sammen fint på denne? Legger ved et bilde av sømmene. Nederst til høyre kan du såvidt se at jeg har prøvd å bare knipe sammen hver side og sy, men som dere ser blir det liksom krøllete og rart der. Anonymous poster hash: 64a91...2d2 Anonymous poster hash: 64a91...2d2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Sprette opp sømmen, klippe bort det som gjør at den er for vid, og sy sammen igjen?Anonymous poster hash: d5850...39f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå