Gå til innhold

Eksen flørter med meg på facebook, men han har ny dame..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg og eksen gjorde det slutt hadde vi fortsatt en del kontakt. Et slags vennskaps/ sex forhold. Da han brått fant seg ny dame sa jeg at jeg syns vi burde slutte å ha kontakt, bortsett fra selvfølgelig vanlig høflighet når vi møtes hos felles venner (vi har mange felles venner).

Han var uenig i det, sa han ville fortsette å ha kontakt.. Jeg gikk med på det, og han ble med meg hjem for å spise og se film. Det endte med at han overnattet og vi hadde sex flere ganger. Dagen etterpå pratet vi, koste oss og hadde mer sex, helt til han måtte løpe for å rekke kino med denne dama. Han sa at de ikke var offisielt sammen enda, og at han derfor enda var en fri mann da han var hos meg..

Vel det endret seg tydeligvis i løpet av kinofilmen de så, for fire timer etter at han hadde gått ut av senga mi var de offisielt i et forhold på facebook. Det var som å få en stein i magen da jeg så det, jeg var fortsatt øm i nakken etter han hadde bitt meg der, og jeg visste han fortsatt hadde et svakt sugemerke etter meg..

Etter dette tok jeg ikke noe kontakt og holdt meg unna. Følt meg dum og slem mot den nye dama hans som sikkert tror han er drømmefyren..

I det siste har han tatt mer og mer kontakt på facebook. Jeg tenker at jeg ikke skal svare, men så gjør jeg det allikevel. Det er så godt å prate med han innimellom! Han flørter også mye, åpenbar flørting og noen ganger flørter jeg tilbake også.. Han liker omtrent alt jeg legger ut på facebook, i hvert fall bildene og det syns jeg er rart, eller jeg ville stussa om kjæresten min likte alle profilbildene til eksen sin etter det ble slutt! Hun ser jo ikke annet enn profilbildene mine om hun sjekker, men han liker jo mange andre bilder av meg også.

Jeg ser jo klart hvor egoistisk jeg er. Har tenkt mye over det og jeg tror jeg liker litt at selv om han har funnet seg ny så er jeg kanskje litt spesiell for han eller noe. Jeg har fortsatt følelser for han, og savner han en del men tror allikevel det aldri ville fungert mellom oss så jeg burde jo bare skygge banen.. Uff måtte bare lette litt på hjertet, også kanskje jeg blir dratt tilbake til virkeligheten av alle dere som kommer til å skrive hvor fælt menneske jeg er. Aff.

Anonymous poster hash: e582f...d37
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det høres ut som typen din er mye å samle på...

Sex med deg, for så å dra rett på kino med dama...Disgusting!

Skrevet

Så skriver han etter kinobesøket at de er sammen, for så å fortsette å flørte med deg...

Håper dama oppdager det, så hun kan dumpe han.

ÆSJ for en fyr!

Skrevet

Han er vel usikker på om det nye forholdet vil vare og liker å holde deg på vent i bakgrunnen. Jeg hadde ikke giddet å være backup planen hans hvis jeg var deg.

Anonymous poster hash: fd77c...c70
  • Liker 4
Skrevet

Hadde jeg sett chatteloggen vi har mellom oss med min kjæreste ville jeg gått på dagen!

Hadde nok også syns det ville vært veldig ubehagelig at kjæresten min likte bilde og bilde eksen la ut..

TS

Skrevet

Han er vel usikker på om det nye forholdet vil vare og liker å holde deg på vent i bakgrunnen. Jeg hadde ikke giddet å være backup planen hans hvis jeg var deg.

Anonymous poster hash: fd77c...c70

Jeg ser ikke på meg selv som backup planen, men han er nok litt avhengig av å være i et forhold eller ha en dame som passer litt på han, så da jeg forlot han var han nok på jakt etter ei ny med en gang. Nå skal de flytte sammen, selv om han flørter som bare det med meg på chatten..

Jeg hadde blitt kjempesjalu om jeg var henne, selv uten å ha sett loggen med tanke på at han liker alt jeg legger ut på facebook, og jeg møtte dem begge to på en fest i sommer hvor han prata masse med meg, ga meg en øl holdt på. Jeg blir jo også glad for disse tingene, selv om jeg vet at det er drittsekk gjort av han mot dama hans da.

Skrevet

For en dritt han er. Og du er ikke bedre, ts! Du burde skamme deg.

Anonymous poster hash: 4bd28...2bb

• Liker 5
Skrevet

skjønner at du er i en vanskelig situasjon... syns du bare skal drite i han, han er verken seriøs med deg eller dama si.. blir knaskje lettere for deg når du blir sammen med en annen, om ikke du er det allerede ?

Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som backup planen, men han er nok litt avhengig av å være i et forhold eller ha en dame som passer litt på han, så da jeg forlot han var han nok på jakt etter ei ny med en gang. Nå skal de flytte sammen, selv om han flørter som bare det med meg på chatten..

Jeg hadde blitt kjempesjalu om jeg var henne, selv uten å ha sett loggen med tanke på at han liker alt jeg legger ut på facebook, og jeg møtte dem begge to på en fest i sommer hvor han prata masse med meg, ga meg en øl holdt på. Jeg blir jo også glad for disse tingene, selv om jeg vet at det er drittsekk gjort av han mot dama hans da.

"Selv om HAN flørter som bare det med meg på chatten...", "HAN liker alt jeg legger ut på facebook, "HAN ga meg en øl"....Hva med DEG SELV ts?

Du skriver i innlegget ditt at du har masse sex med han før han drar til dama osv....

Og så sitter du og "synes synd på den nye dama hans"...?

HALLO?

Du har virkelig ikke mye mellom øra...!!!

P.S : Nyter du sexen du har med han før han stikker til kjæresten sin?

Kjæresten han skal flytte sammen med?

Jiiises....

Skrevet

Hehe. Hørtes ut som oppskriften på drama ja. :)

Anonymous poster hash: 64a10...992
  • Liker 1
Skrevet

skjønner at du er i en vanskelig situasjon... syns du bare skal drite i han, han er verken seriøs med deg eller dama si.. blir knaskje lettere for deg når du blir sammen med en annen, om ikke du er det allerede ?

Synes du virkelig ts er i en vanskelig situasjon?

Har ikke ts noe ansvar selv her?

Synes både ts og han fyren høres disgusting ut begge to!

Fatter ikke at ts har lyt til å ha sex med han, når hun vet at han drar til kjæresten etterpå...Hvor lavt skal man synke liksom...For meg hadde det vært TOTALT TURNOFF!!!

Skrevet

Synes du virkelig ts er i en vanskelig situasjon?

Har ikke ts noe ansvar selv her?

Synes både ts og han fyren høres disgusting ut begge to!

Fatter ikke at ts har lyt til å ha sex med han, når hun vet at han drar til kjæresten etterpå...Hvor lavt skal man synke liksom...For meg hadde det vært TOTALT TURNOFF!!!

skjønner deg å, men det er litt annerledes når man faktisk er i den situasjonen ts er i. Det er ikke direkte en vanskelig situasjon, men følelsesmessig er det veldig vanskelig...

Skrevet

skjønner deg å, men det er litt annerledes når man faktisk er i den situasjonen ts er i. Det er ikke direkte en vanskelig situasjon, men følelsesmessig er det veldig vanskelig...

Det hadde ikke vært vanskelig for meg å kutte tvert med en eks som har fått ny dame, ei han går på kino med ( etter sex, ts visste at han skulle møte henne etterpå, hvor TURNOFF er ikke det..!?! ), ei han skal flytte sammen med, ei han omtaler som kjæresten sin...

Da hadde mine lyster falmet i løpet av et sekund! Fatter ikke at noen damer holder på sånn! Denne kontakten de nå har, ødelegger det de hadde, og ødelegger det han har nå...Drittsekkoppførsel uten like, både fra han OG ts ( fordi hun VET! )!!!

Skrevet

Hadde jeg sett chatteloggen vi har mellom oss med min kjæreste ville jeg gått på dagen!

Hadde nok også syns det ville vært veldig ubehagelig at kjæresten min likte bilde og bilde eksen la ut..

TS

Og du har liksom INGEN ansvar her TS?

Blir KVALM av deg!

Skrevet

Du er en tøs, ts :/ æsj..

Anonymous poster hash: 4bd28...2bb

Skrevet

Æsj for en fyr. Denne nye dama fortjener å vite hvem hun er sammen med. Du er ikke så mye bedre selv da,selv om det ikke er din jobb å passe på han. Hadde du vært så spesiell hadde han ennå vært sammen med deg,kutt han ut. Enten er man sammen eller ikke,det burde aldri være noe mellomting her

Skrevet

Ser du får mye pepper her og ærlig talt, vel fortjent.. Beste du kan gjøre nå er å fortelle dama hans hvem hun er sammen med FØR de flytter sammen! Da får du han sikkert tilbake, noe jeg egentlig ikke tror ønsker! Ta ansvar og rydd opp i dette før det går mer utover dama som tror hun har funnet drømmemannen!

Skrevet

Det hadde ikke vært vanskelig for meg å kutte tvert med en eks som har fått ny dame, ei han går på kino med ( etter sex, ts visste at han skulle møte henne etterpå, hvor TURNOFF er ikke det..!?! ), ei han skal flytte sammen med, ei han omtaler som kjæresten sin...

Da hadde mine lyster falmet i løpet av et sekund! Fatter ikke at noen damer holder på sånn! Denne kontakten de nå har, ødelegger det de hadde, og ødelegger det han har nå...Drittsekkoppførsel uten like, både fra han OG ts ( fordi hun VET! )!!!

Det er nok derfor vi mennesker er forskjellige. Merker på deg at du er en sterk person, og kanskje ikke lar deg bli så påvirket av følelsesne dine som andre gjør. Vi er forskjellige, noen styres av følelser og andre tenker klart og gjør det som er det rette. Skal ikke se bort ifra at jeg hadde kuttet kontakt om jeg hadde vært i denne situasjonen. Jeg syns likevel det er mer guttens feil, og at han faktisk velger å fortsette å flørte med henne. Samtidig syns jeg også det er feil av ts som på sin side også har kontakt med han, og "ødlegger" forholdet hans. Det beste er så klart om TS trekker seg unna, MEN det kan hende at følelsene til ts tar over og styrer. Det er såklart synd, men ts vil forstå etterhvert og kanskje bli sterk nok til å ikke la seg styre av følelser, om det er tilfelle. Det er jo såklart lett å savne noen du har vært sammen med, og savne den tiden man har hatt sammen. Det er ikke så lett å snu ryggen til en person som man har verdsatt høyt, og vært så glad i.

Skrevet

JDet er nok derfor vi mennesker er forskjellige. Merker på deg at du er en sterk person, og kanskje ikke lar deg bli så påvirket av følelsesne dine som andre gjør. Vi er forskjellige, noen styres av følelser og andre tenker klart og gjør det som er det rette. Skal ikke se bort ifra at jeg hadde kuttet kontakt om jeg hadde vært i denne situasjonen. Jeg syns likevel det er mer guttens feil, og at han faktisk velger å fortsette å flørte med henne. Samtidig syns jeg også det er feil av ts som på sin side også har kontakt med han, og "ødlegger" forholdet hans. Det beste er så klart om TS trekker seg unna, MEN det kan hende at følelsene til ts tar over og styrer. Det er såklart synd, men ts vil forstå etterhvert og kanskje bli sterk nok til å ikke la seg styre av følelser, om det er tilfelle. Det er jo såklart lett å savne noen du har vært sammen med, og savne den tiden man har hatt sammen. Det er ikke så lett å snu ryggen til en person som man har verdsatt høyt, og vært så glad i.

Det er jeg enig med deg i, og jeg er et følelsesmenneske selv om jeg er sterk. Jeg styres og av følelser, men nettopp derfor hadde følelsene min sloknet! Hvis jeg visste at min eks hadde fått ny dame, men fortsatt ville holde på meg samtidig, det hadde vært så turnoff! Å vite at han skulle møte henne etter at vi hadde hatt sex...Æsj, hadde virkelig ikkke klart det følelsesmessig , nettopp fordi jeg er et følelsesmenneske! Det hadde ødelagt det vi hadde, at et nytt menneske var der, selv om jag hadde han , derfor hadde jeg kuttet kontakten tvert! Jeg vil være spesiell for kjæresten min, og jeg hadde virkelig ikke følt meg spesiell hvis han så en annen samtidig som han så meg. Som jeg nevnte tidligere her, skjønner ikke at ts klarer å ha sex med han når han nå har ny dame! Hvor er selvrespekten til ts? Eier hun ikkke stolthet? Det er selvutslettende, selvdestruktivt...

Skrevet

Det er nok derfor vi mennesker er forskjellige. Merker på deg at du er en sterk person, og kanskje ikke lar deg bli så påvirket av følelsesne dine som andre gjør. Vi er forskjellige, noen styres av følelser og andre tenker klart og gjør det som er det rette. Skal ikke se bort ifra at jeg hadde kuttet kontakt om jeg hadde vært i denne situasjonen. Jeg syns likevel det er mer guttens feil, og at han faktisk velger å fortsette å flørte med henne. Samtidig syns jeg også det er feil av ts som på sin side også har kontakt med han, og "ødlegger" forholdet hans. Det beste er så klart om TS trekker seg unna, MEN det kan hende at følelsene til ts tar over og styrer. Det er såklart synd, men ts vil forstå etterhvert og kanskje bli sterk nok til å ikke la seg styre av følelser, om det er tilfelle. Det er jo såklart lett å savne noen du har vært sammen med, og savne den tiden man har hatt sammen. Det er ikke så lett å snu ryggen til en person som man har verdsatt høyt, og vært så glad i.

Igjen : du sier at jeg kanskje ikke blir så påvirket av følelsene mine...Det er nettopp det jeg blir! Synes det er ufølsomt å klare å ha sex med en eks som har fått ny dame, ha sex like før han møter henne...Synes det er mangel på følsomhet, i forhold til seg selv, i forhold til at eksen holder på sånn, i forhold til hun nye dama...Synes ikke det er tegn på følelser, synes mer det er et tegn på egoisme, men og en likegyldig holdning til alt...Det er liksom ikke så nøye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...