Gå til innhold

Et nummer for små

Kjøper du bevisst for små sko?  

1. 1. Kjøper du bevisst for små sko?

• Ja, minst et nummer for små
      0
    • Ja, inntil et nummer for små
      1
    • Nei
      47

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker størrelse 40 (noen ganger 41) i sko, og selv om dette ikke akkurat er en liten og nett skostørrelse, kunne jeg ikke finne på å presse meg inn i en størrelse f.eks 39. Men jeg har kjøpt for små sko, ved en feil et par ganger. Sko som er ok når man prøver dem i butikken, men som viser seg å være for trange når man begynner å gå med dem. Men bevisst? Nei takk...

Jennifer

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

For trange sko er grusomt!!!

Har bomma noen ganger (feks. kjøpt i full fart på reise el., og det er så utrolig irriterende! Må tilslutt bare kaste dem for å ikke irritere vettet av meg :-x

Gjest Anonymous
Skrevet

bruke str. 40 i sko... E SÅ STOLT AV PAILABBAN MINE!! *gir tottilottan en go klæm* :sjarmor:

Gjest Malama
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn.

Men jeg er også en av dem som måtte gått på barneavdelingen da. 90% av mine sko er i størrelse 36. Og passer meg utmerket.

Vel, noen på jobb mente at de skoa jeg bruker der kunne da umulig være 36, de så ikke sånn ut (fikk det til å høres ut som om de så SVÆÆRE ut, og at dersom de virkelig var 36, da måtte de være ekstreeeeemt store i nummerene) Men faktum er altså at jeg bruker små sko. Lyve på meg mindre? Har problemer nok med å finne sko jeg liker, som passer.

Kan ikke fordra sko som kniper noe sted heller, så jeg hadde ikke takla å gå med for små sko. Sko skal være bnehagelige.

Skrevet

Kjøper alltid sko som passer. Gnagsår er vondt! Har bare hendt en gang at jeg har kjøpt litt trange sko, de hadde ikke str. min og ikke den over, og jeg skulle ha de skoene.. Heldigvis kunne jeg bruke de etter noen runder med ullsokker i. Men godt var det ikke :oops: Skoene var lekre da 8)

Skrevet

Jeg har også små føtter, og har aldri kjøpt for små sko.

Piglet

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg vet jeg bruker 38 og kjøper alltid det, men må alltid prøve 37 først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...