AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg har en liten bigeskjeft.. la oss si det slik at jeg selger brukt undertøy på nett. Det jeg lurer på er: hvordan kan jeg motta betaling anonymt? Jeg vil jo helst ikke ha noen eventuelle stalkers på nakken eller noe slikt, mye rart der ute. Ved bruk av paypal blir navnet mitt avslørt for den som betaler, har jeg forstått. Finnes det andre måter? Takk! Anonymous poster hash: aae06...99c
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 enn om du skaffer deg en postboks og får de til å sende penger eller spendon visakort dit?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Bitcoins? Anonymous poster hash: e6e46...c1b
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Wow! Hva er prisen på en brukt truse i dag? *øyner lettvint inntekt* 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Hvis det er en sånn ting er bitcoins ideelt, men det kommer litt an på hvor mye jobb kundene dine vil legge i det. Det er en viss terskel for å kjøpe og selge dem. Fordelen er at du trenger verken gi dem navnet ditt eller en postboks de kan stalke. Når du har fått pengene er det umulig for kundene å få dem refundert, slik de kan gjøre med f.eks. Paypal eller kredittkort. Anonymous poster hash: daa81...b75
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 http://www.trusepiker.com/ Jeg vet ikke hvordan betalingen ble ordnet her, og siden er nedlagt men det kan jo hende det har dukket opp en ny norsk side etsteds på nettet? Anonymous poster hash: a37c9...202
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Hvis det er en sånn ting er bitcoins ideelt, men det kommer litt an på hvor mye jobb kundene dine vil legge i det. Det er en viss terskel for å kjøpe og selge dem. Fordelen er at du trenger verken gi dem navnet ditt eller en postboks de kan stalke. Når du har fått pengene er det umulig for kundene å få dem refundert, slik de kan gjøre med f.eks. Paypal eller kredittkort. Anonymous poster hash: daa81...b75 Hva i alle dager er bitcoins, og hvordan fikser man det? *Uvitende* Anonymous poster hash: 92fad...42d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Hva i alle dager er bitcoins, og hvordan fikser man det? Det er en digital pengeenhet som du kan sende og motta ved å bruke et program som kan lastes ned gratis. For nordmenn er det nok enklest å kjøpe eller selge dem gjennom Se http://bitcoin.org/en/getting-started for å finne det du trenger. Anonymous poster hash: daa81...b75
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Hm, lenkene forsvant. Får nøye meg å lenke til en børs: https://www.bitstamp.net/ Anonymous poster hash: daa81...b75
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Men hva i huleste kan man bruke dem til og hvilken nytte gjør de i den virkelige verden? Hvordan omsetter mn til hard cash? (Snakker om bitcoins altså, ikke brukte truser. ) Anonymous poster hash: 92fad...42d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Se lenkene jeg postet. Anonymous poster hash: daa81...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå