AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Hørt en del negativt om bli vakker. Bestilte akkurat en dermalogica rens, som jeg fikk i posten idag. Den er ekte, sant? Eller kan det være stor sjangs for det motsatte?Anonymous poster hash: 98170...465
lykkepille Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Tror varen har gått ut på dato.. så kan hende den er flere år gammel og at det er derfor den selges så billig..
Thorn Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Ingen i min vennegjeng har fått dårlige produkter derfra. Syns ikke alle prisene deres er så urealistiske, med tanke på hva mange av produktene selges for i andre land. Jeg vil tro rensen du har kjøpt er ekte, ts, og med mindre den lukter harskt vil jeg ikke tro det er noe gale med datoen heller. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Bare blir så skeptisk når det er så mye snakk om det 3D merket(hologrammet) som skal være på dermalogica. For det er ikke der...Anonymous poster hash: 19b81...c53
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Bare blir så skeptisk når det er så mye snakk om det 3D merket(hologrammet) som skal være på dermalogica. For det er ikke der...Anonymous poster hash: 19b81...c53 Da har du jo svaret dit der. Anonymous poster hash: 89ecf...fd6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå