AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Lurte på om dersom man deler noe på facebook , om bare venner ser det dersom man ikke deler "offentlig". Men bare bruker funksjonen hvor man kan velge at man vil dele med: "venner" . Hva skjer dersom en person som ikke er min venn kikker på min profil, vil denne personen da kunne lese de innleggene som jeg bare deler med "venner? Noen soom vet . Anonymous poster hash: a3494...ff0
milco Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Hvis du har valgt å bare dele med venner så skal det bare være dine venner som ser det Ikke dem du ikke er venn med
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Jeg oppdaget en gang at jeg skulle dele noe, og da var det de restriksjonene den som hadde lagt ut det jeg skulle dele, som telte. Altså en venn av meg hadde lagt ut et bilde; hun har valgt at det hun legger ut kun skal deles med hennes venner. Når jeg da delte det, så var det jo ingen andre enn de vennene vi uansett hadde felles som fikk se at jeg hadde delt. Da er det jo ikke noe vits Anonymous poster hash: 61f25...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå