Gå til innhold

Nå ble akkurat min tilkommende hentet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og JEG ble nervøs :ler: Lurer på hvordan jeg takler mitt eget da..!

Nå skjer ting fort altså. 35 dager igjen til bryllupet.

Når er det min tur til å bli drukket ut tro?

Min samboer blir nå kjørt til Lillestrøm hvor 23 andre kompiser, (fjernt og nært) sitter og venter. De blir 25 tilsammen! Det skal de inn på "stampuben" han vanket på tidligere, og spise en bedre brunch! Så går ferden videre til noe gladiator greier, samt paintball. Laget ender på hytta til svigerfar. Der skal de ha langbord ute og servere spekemat! De er jo bare så utrolig heldige med været da!!!! Jeg er nesten litt misunnelig her jeg sitter!!!

Noen av deres tilkommende som har blitt drukket ut enda???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To uker igjen for oss begge to... Jeg hadde ikke orket å sitte hjemme med ungene den dagen, så vi fant ut at det var greit å ha det samme dag. Men min kjære vet ingenting selvsagt.....

Skrevet

Så spennende jeg håper jeg slipper utdrikkingslag jeg. Men min kjære tror jeg får en morsom og ikke minst spennende dag.

Skrevet
Men du vet om ditt eget?

Klart jeg gjør......

har jo vært med på planleggingen jo..... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Klart jeg gjør......

Hehe, sånn vil eg ha det også... ;)

Skrevet

Passer meg glimrende igrunn. Men jeg har en forlover som kjenner meg veldig godt, og da er det enkelt.....

Gjest gjest1
Skrevet
Passer meg glimrende igrunn. Men jeg har en forlover som kjenner meg veldig godt, og da er det enkelt.....

Syster mi skal vere min forlovar, reknar med ho lar meg få sleppe til under planlegging! Gledar meg! :sjarmor:

Skrevet

Jeg deltar ikke på planleggingen i det hele tatt. Er overhode ikke bekymret. Stoler såpass på min forlover. Hun har jo kjent meg i 20 år nå, og vet hva jeg vil :wink:

P.S. Jeg elsker overraskelser

Skrevet

Min tilkommende blir drukket ut i juni. Han og kameratgjengen skal paa tur til Exeter i Devon, England, hvor de studerte sammen. Tror det skal gaa ganske pent for seg (lov aa haape hvertfall :ler: ). Kommer nok til aa foele meg litt misunnelig, men jeg faar det sikkert hyggelig med forloveren min, som er min beste venninne, naar vi tar oss en kosehelg i mai en gang!

Skrevet

Min forlovede blir nok ikke drukket ut. Hans forlover bor langt ned i SørSverige, så det er visst litt vanskelig det der.

Skrevet

Min kjære blir drukket ut den 5. mai.... Hans forlover ringte i går og spurte etter hvem han skulle be. Jeg spurte hva de skulle gjøre, men det fikk jeg ikke vite noe om!

Håper de ikke gjør noe ekkelt med ham... :-?

Skrevet
Min forlovede blir nok ikke drukket ut. Hans forlover bor langt ned i SørSverige' date=' så det er visst litt vanskelig det der.[/quote']

Jeg bor i Danmark og arrangerte udrikkningslag for min venninne i Norge, så føl deg ikke for sikker... :wink:

Jennifer

Gjest Poirot
Skrevet
Min forlovede blir nok ikke drukket ut. Hans forlover bor langt ned i SørSverige' date=' så det er visst litt vanskelig det der.[/quote']

Har han ingen andre venner som stiller opp isteden?

Gjest Poirot
Skrevet
Nei' date=' det virker ikke slik :-([/quote']

Jøss, det synes jeg er dårlig gjort. Har vært med å arrangere utdrikning for andre som har forlover langt unna, synes det er sen selvfølge om man er gode venner.

Skrevet

vet ikke når mitt er,jeg aner ikkeno..Jeg elsker overaskelser,så jeg bare venter på å bli henta jeg :sjarmor:

Vet når min samboer har,kan ikke røpe noe tilfelle han leser her :-) :wink:

Skrevet

Ja, det er kanskje dårlig gjort, men samtidig må man ta i betraktning den som er forlover. Kjenner han ikke så godt, men tror ikke han er den som "hiver seg rundt" akkurat og det er jo synd. Samtidig har ikke min forlovede mange igjen av sine barndomsvenner her. Han har bodd borte fra Trondheim i mange år (fra 20 til 33 år).

Skrevet

Sambo skal ha utdrikningslag 31.mai, istedenfor fest og fyll, har forloveren samlet 12 stk som skal på Rosenborg - Sogndal fotballkamp, sambo vet ingenting, men regner med han hopper i taket når han finner det ut, for alle kampene "gjengen" skulle se i fjor, måtte sambo jobbe. :-(

Og nå maser han om at han SKAL på kamp i år, og det får han jo! :wink:

Skrevet

Klart jeg gjør......

Hva skjer da? (Ble nysgjerrig jeg nå vet du :-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...