Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på loette i over tre månder og er på mitt fjerde brett nå. Jeg slet en del med kviser, så derfor ville jeg prøve Loette, for noen sa at det kunne hjelpe. Men til nå har det ikke hjulpet så mye, det går litt opp og ned. En uke har jeg plutselig masse kviser, mens neste uke har jeg mindre. Jeg lurer på om hvor lang tid det tar før man pleier å merke forskjell? Jeg vet det er forskjellig fra person til person, men burde jeg bytte merke når det har gått 3 månder og jeg ikke har merka noe særlig forksjell? Hvor lang tid tok der før dere som har prøvd loette merka forskjell på kvisene?

Fra en fortvilet jente som er lei av kviser

Anonymous poster hash: c310a...2bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si noe om Loette, men går på Yasmin nå for samme grunn som deg.

Har bare kommet gjennom 14dager, venter etter tredje brett før jeg sier noe om det :P

Når jeg tenker meg om er vel ikke Loette en p pille som skal gi finere hud ved fordel?

Nattlysolje, en god ansiktsrens, toner og krem, og om du må, tetracycliner?

Merker du noen bivirkninger av loette?

Anonymous poster hash: 62128...98f
Skrevet

Kan ikke si noe om Loette, men går på Yasmin nå for samme grunn som deg.

Har bare kommet gjennom 14dager, venter etter tredje brett før jeg sier noe om det :P

Når jeg tenker meg om er vel ikke Loette en p pille som skal gi finere hud ved fordel?

Nattlysolje, en god ansiktsrens, toner og krem, og om du må, tetracycliner?

Merker du noen bivirkninger av loette?

Anonymous poster hash: 62128...98f

Ja, tenker på å bytte til Yasmin eller Diane, men har hørt så mye om at folk får masse bivirkninger av de. Jeg merker ikke bivirkninger av loette i det hele tatt, og det er nok ikke de p-pillene som hjelper mest mot uren hud, men vet om noen som har fått det etter at de startet på pillene :)

Jeg bruker dermalogica clean start produktene, men ser ikke ut til at de hjelper heller.

Har du merka bivirkninger av Yasmin enda? Vurderer å bytte, men lurer på om jeg skal vente litt til.

Skrevet

Jeg har ikke merket bivirkninger enda, kanskje litt mer kviser, men legen sa at det var normalt med Diane og Yasmin i starten før det blir bedre :)

Eneste bivirkningen venninnen min fikk som gikk på yasmin var større pupper og mindre hårvekst (overleppe, armer, kinn osv)

Føler ikke at jeg kan si så mye om dem enda, venter ihvertfall til jeg er ferdig med brettet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...