Gå til innhold

Økonomi eller hotell utdanning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på en økonomisk utdanning nå, men jeg vet ikke helt hva jeg synes. Jeg har også muligheten til å bytte mot hotelledelse hvis jeg vil, men da må jeg bytte nesten med en gang.

Jeg tenker at en økonomisk utdanning er kanskje mer nyttig i forhold til jobb osv, men jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre.

Kan noen komme med tips?

Anonymous poster hash: a57ed...e7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt på en økonomisk utdanning nå, men jeg vet ikke helt hva jeg synes. Jeg har også muligheten til å bytte mot hotelledelse hvis jeg vil, men da må jeg bytte nesten med en gang.

Jeg tenker at en økonomisk utdanning er kanskje mer nyttig i forhold til jobb osv, men jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre.

Kan noen komme med tips?

Postet på feil sted :-/

Skrevet

Økonomi!!! Mye mer anvendelig!!

Anonymous poster hash: b4edb...c2e

• Liker 1
Skrevet

Hotellutdannelse er bare bortkastet, er min erfaring. Dårlig betalt. Du har mange fler muligheter med en generell økonomiutdannelse.

Anonymous poster hash: 74bc8...632
  • Liker 3
Skrevet

Enig, tok hotell selv og angrer, burde heller tatt noe mer generelt. Heldigvis har jeg fått en bra jobb utenfor den bransjen likevel. Ville aldri jobbet innen hotell, elendig lønn og skiftarbeid, nei takk!!! Ikke misunnelig på de jeg studerte med som er i bransjen og klager på nattevakter etc, og tjener halvparten så mye...

Anonymous poster hash: b1ffb...548

Skrevet

Det kommer litt an på hva man vil. Jeg har Bachelor i Hotellfag og jobbet på cruisebåt og på noen av de aller beste hotellene i Miami, London og Oslo.
Det er ikke verdens best betalte yrke, men du verden så mye man opplever!

Anonymous poster hash: 36e91...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...