AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Men er forvirret. På nett står det at man skal ha de på en time, på pakken min to timer. Kompromisser med 1.5, er for rastløs jeg. Burde jeg smøre føttene litt ekstra de kommende dagene? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: c127f...e55
Gjest navnelapp Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Nei, er ikkje poenget at du ikkje skal smøre? 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Tenkte det hjalp på flassingen litt? Slik at den gikk lettere? Anonymous poster hash: c127f...e55
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Det er vel to forskjellige typer? Den ene skal virke en time og den andre to? Jeg prøvde her om dagen, og satt da med posene i to timer. Venter spent på å se om flassigen tar av snart. Noe skjer i hvert fall. Men aner ikke utfallet ennå. Spent. Håper på mirakler her Anonymous poster hash: 54336...180
Amens Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Jeg prøvde baby foot i vinter og hadde klisset på i to timer. Etter noen dager begynte det å flasse og jeg hadde fine glatte føtter til jeg skulle på bryllupsreise^_^ Nå er ikke beina mine like myke lenger, så jeg håper å kunne ta en ny kur i vår når myke føtter igjen er på ønskelisten^_^
*Mocca* Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Skal sitte på i 2 timer og det skal ikke smøres underveis i prosessen. Du kan f.eks. frotere(?) litt med håndkle etter dusj og slikt for å hjelpe litt på prosessen.
Strange Doll Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 jeg pleier å ha på mine i 2 timer, og det funker som bare det
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Hvor mange dager fra kur har det begynt å flasse hos dere? Jeg tok kuren på lørdag. Ingen enorm flassing her ennå men huden virker merkelig - som om den har blitt litt "papiraktig". Anonymous poster hash: 54336...180
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Jeg begynte å flasse etter 3 dager. Store flak falt av også over hele huset hvis jeg gikk uten sokker. Jeg fikk annbefalt å ha føttene i vann ca 10 min før kuren,dette skulle virke enda bedre og jepp har silkemyke pene heler og føtter. Anonymous poster hash: 5edab...0fb
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Jeg hadde på i 2 timer i alle fall, men smurte ikke noe etterpå. Eneste tipset jeg har, er å sitte med føttene på gulvet, slik at de er skikkelig i kontakt med "gugga" nedi de sokkene. For jeg satt en gang med beina opp, på en krakk, og fikk ikke like god effekt da. Ellers er det bare å glede seg til beina begynner å flasse^^, Anonymous poster hash: 25f45...112
Karmosin Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Det har pleid å ta tre-fire dager før det begynner å flasse på meg. Sitter i to timer med føttene ordentlig nedi sokkene, på gulvet, og ser en film imens. Unnskyld at jeg er ekkel, men jeg synes det er helt sykt stas med den vanvittige flassingen etter Babyfoot. Plukke plukke. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 TS her igjen. Ikke skjedd noe ennå, er spent på denne flassingen alle snakker om Bare gått to dager da. Anonymous poster hash: c127f...e55
Husplante Skrevet 30. august 2013 #13 Skrevet 30. august 2013 (endret) Brukte baby foot tidligere i sommer. Vet ikke om jeg har lyst til å prøve det igjen... Jeg opplevde det som litt skummelt med tanke på alle kjemikaliene som er i den gugga. Jeg lesta bakpå og det er jo ENORMT med ingredienser og masse rare navn. Og følelsen jeg fikk av at gugga sivde inn i føttene mine, kjente at det liksom brant litt. Og jeg tror føttene er den delen av kroppen som trekker til seg mye væske, og tar det med innover i væskesystemet i kroppen... vanskelig å forklare, noe jeg leste om på sykepleien. Flassinga begynte for fullt etter ca 5 dager hos meg. Fikk også flak overalt, sokkene mine ble fulle av flass innvendig og jeg kunne ikke gå med sandaler eller noenting på minst to uker. Når jeg endelig var ferdig med flassing gikk jeg med sandaler uten sokker i... BAD CHOICE! (advarsel!) Huden er på det stadiet sannsynligvis ekstremt sensitiv og veldig tynn, så etter bare 5 minutter spasertur i litt slakk nedoverbakke hadde jeg fått _gigantiske_ blemmer over hele undersidene av føttene, og kunne ikke gå normalt på 2-3 dager etterpå Endret 30. august 2013 av Husplante
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #14 Skrevet 30. august 2013 Det meste er jo fruktsyrer. Ikke så farlig det. Men det er en real hestekur. Seks dager siden jeg tok min og det flasser, men ikke digre flak. Mest smådryss. Men en god del av dette også. Sokker blir på. Ekkelt med flass i hele huset. Anonymous poster hash: 54336...180
Løvefrøken Skrevet 30. august 2013 #15 Skrevet 30. august 2013 Jeg bruker å ta ca ti minutter med fotbad først, føler det hjelper bedre da, men mine ben er også ille desverre... Jeg sitter med dem i to timer, og bruker et par (gamle) trange sokker utenpå posene, for å være sikker på at kremen/gelen kommer i kontakt med mest mulig hud... Dessuten gnir jeg litt på dem for å få det spred over hele foten... Så tar det tre til syv dager før det flasser... I flassperioden må jeg også sove med sokker, hater flasset! Men trøster meg med at det blir så bra etterpå!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #16 Skrevet 30. august 2013 Hvor ofte kan man ta Baby Foot? Mine føtter var seriøst ille. Jeg har aldri vært flinkt til å stelle føttene, og denne sommeren har det blitt mye barbeint eller i flipp-flopper,og føttene var fulle av træler og hard hud. Har derfor venta til sokkesesongen nå før jeg tok en kur. Men er redd en kur ikke holder helt. Flasser greit nå, men det er fortsatt en del igjen. Hvor mange dager flasser dere forresten? Jeg har flassa i tre dager nå. Anonymous poster hash: 54336...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå