Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #1 Del Skrevet 24. april 2004 Noen ganger kommer det ut en slimklump av vaginaen, akkurat som en gjennomsiktige gelèklump. Er dette normalt? Hva sier en kjæreste til noe sånt hvis han tar på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. april 2004 #2 Del Skrevet 24. april 2004 Ikke vet jeg hva kjæresten din vil si, men det hørest ut som om du har utflod, og det er jo helt naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #3 Del Skrevet 24. april 2004 Kan jo være eggløsningsslim..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 24. april 2004 #4 Del Skrevet 24. april 2004 Hvis noen ganger er sånn ca. en gang i måneden så er det nok eggløsningsslim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 25. april 2004 #5 Del Skrevet 25. april 2004 Har sånt jeg oxo .... sånn ca i gang i mnd. men jeg går på ppiller har jeg eggløsning for det om???????? :o eller er det noe jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 25. april 2004 #6 Del Skrevet 25. april 2004 Tja... Man har jo en mens som ikke er ekte når man går på pillen, så kanskje man har en type "fake" eggløsning også??? Men det vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 25. april 2004 #7 Del Skrevet 25. april 2004 aowi: Jeg har sånn også, og går på p-piller. Har alltid satset på at det ikke er "the real thing..." Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 25. april 2004 #8 Del Skrevet 25. april 2004 aowi: Jeg har sånn også, og går på p-piller. Har alltid satset på at det ikke er "the real thing..." Amarone har jo gått på ppiller ganske mange år..... ville vært rart om d var ekte lissom ikke noen bebiser her i gården hvafall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 25. april 2004 #9 Del Skrevet 25. april 2004 Det er falsk eggløsning og falsk mens ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 25. april 2004 #10 Del Skrevet 25. april 2004 Slimklumper er helt normalt. Og hva skal en kjæreste si da? Ting kommer jo ut av tissetøyet hans også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå