Kongen av...... Ja Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Heihei, jeg har gått i fella og blitt forelska i en på jobben vi Hsr flørtet et stund og vi finner på mye sammen på fritiden! Og vi Har sex ofte sammen! Men Hsr et problem eksen hennes Hsr kommet tilbake til byen og dem går på samme skole og de snakker sammen litt på Facebook jeg blir jo selvfølgelig litt bekymret her om dagen så møttes de på skolen og ho blei med han til leiligheten Hannes ho påsto at ho hjalp han med og bære! Jeg er en veldig sjalu person tydeligvis! Hva skal jeg gjøre? Ho på jobben virker veldig interessert men ho Hsr ikke sagt noe ennå! Jeg Hsr sagt hva jeg føler men fikk null respons tilbake:/ ho fniser veldig mye når vi er sammen og vi kysser og ler! Hva tror dere,? Heelp me! Skal jeg kjøre på eller droppe det ?????
Gjest .-L-. Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 (endret) Kan du ikke begynne med å sette punktum og komma noen steder. Da blir det litt lettere å lese innlegget ditt Hvis du har sagt hva du føler og hun ikke sier det samme tilbake så betyr jo det mest sannsynlig at hun ser på deg som en flørt da. Du kan jo spørre henne hva hun faktisk føler Endret 28. august 2013 av .-L-.
Kongen av...... Ja Skrevet 28. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2013 hei, jeg satt på do mens jeg skrev dette så det kan ha blitt litt skriveleifer altså! men problemet er vell at jeg fryker at ho er keen på eksen sin igjen jeg har spurt ho et par ganger om ho er keen på han igjen, ogda har jo sakt at ho ikke har noen sansen for han lengre osv osv,... men som eksempel i dag da så hadde dem fått et rom på skolen i hannes avdeling og da blir jeg nervøs igjen, jeg liker denne jenta veldig godt og jeg trur ho liker meg. ho gjorde slutt med denne karen for ca 3.-5 mnd siden kan hende at ho ikke er klar for og gå inn i et nytt forhold med en gang, ikke veit jeg.... hva trur dere? og hva syens dere jeg skal gjøre?
Anglofil Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Tråden er ryddet for språkdebatt. Yvonne (mod)
-Jiinxs- Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Don't shit where you eat, eller hvordan det ordtaket går. Gå videre. Livet er for kort. Osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå