AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 fins det noe som helst selvbruner som virkelig ikke er skadelig når man er gravid? jeg hører så mye forskjellig rundt dette.. blir aldri helt klok.. jeg kan nevne at jeg nesten bare bruker helt økolgiske og naturlige hudpleieprodukter fra helsekost sånn ellers..så derfor er jeg kanskje en av de som ønsker å være på den helt sikre siden. Men jeg savner å ha litt brunfarge..! fins jo noen parabenfrie selvbrunere på apotek fks.. muligens på helsekost også.. men usikker på om det holder at det er parabenfritt.. fins jo mange andre skadelige stoffer for gravide.. anyone? Anonymous poster hash: b5652...97c
Aloe Vera Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Ja, jeg bruker den til Forever Living, Aloe Sunless Tanning.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Ja, jeg bruker den til Forever Living, Aloe Sunless Tanning. takk for svar=) hvor får man kjøpt den? (bor i oslo) Anonymous poster hash: b5652...97c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 leser forresten at aloe vera ikke skal være så bra for gravide og ammende? Anonymous poster hash: b5652...97c
Aloe Vera Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 leser forresten at aloe vera ikke skal være så bra for gravide og ammende? Anonymous poster hash: b5652...97c Jeg ville ikke drikke mye av det hvertfall. Som hudpleie er det bra.
Aloe Vera Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 takk for svar=) hvor får man kjøpt den? (bor i oslo) Anonymous poster hash: b5652...97c myaloevera.no/460000646163
Cindi Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Jeg ville ikke drikke mye av det hvertfall. Som hudpleie er det bra. Det fikk ikke jeg beskjed om av legen min. Fikk streng beskjed om å ikke bruke aloe vera, også i kremformat. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Det fikk ikke jeg beskjed om av legen min. Fikk streng beskjed om å ikke bruke aloe vera, også i kremformat. Hvorfor er ikke aloe vera bra? er ikke det et helt naturlig produkt?! Anonymous poster hash: 06087...953
MsPaddington Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Ville ikke brukt noe som helst form for selvbruning, da det ikke er anbefalt gravide. Det har ikke noe å si hva slags produkt du bruker, for det er den samme ingrediensen i alle produktene som gir brunfargen (uansett hva ulike produkter prøver å bille deg inn): dihydroxyacetone. Og sånn i forhold til sikkerheten av ditt ufødte barn, så ville jeg ikke bare automatisk stolt på det en fremmed på et forum sier er OK. No offence, Aloe Vera. (Legg også merke til at en person som heter Aloe Vera anbefaler et aloe vera-produkt. Kan være en tilfeldighet, men........ ) 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Ville ikke brukt noe som helst form for selvbruning, da det ikke er anbefalt gravide. Det har ikke noe å si hva slags produkt du bruker, for det er den samme ingrediensen i alle produktene som gir brunfargen (uansett hva ulike produkter prøver å bille deg inn): dihydroxyacetone. Og sånn i forhold til sikkerheten av ditt ufødte barn, så ville jeg ikke bare automatisk stolt på det en fremmed på et forum sier er OK. No offence, Aloe Vera. (Legg også merke til at en person som heter Aloe Vera anbefaler et aloe vera-produkt. Kan være en tilfeldighet, men........ ) tror kanskje jeg holder meg unna da.... tenkte også litt på det nicket i forhold til anbefalt produkt men.. hehe.. uansett sikkert lurt å ikke ta sjansen på verken aloe vera eller selvbruner da.. får heller brune opp hals og bryst litt med solpudder eller noe da, nå går det jo mot høst/vinter og mer klær så er jo ikke så mye av huden som eksponeres nå og frem til fødsel i februar uansett... Anonymous poster hash: b5652...97c
MsPaddington Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 tror kanskje jeg holder meg unna da.... tenkte også litt på det nicket i forhold til anbefalt produkt men.. hehe.. uansett sikkert lurt å ikke ta sjansen på verken aloe vera eller selvbruner da.. får heller brune opp hals og bryst litt med solpudder eller noe da, nå går det jo mot høst/vinter og mer klær så er jo ikke så mye av huden som eksponeres nå og frem til fødsel i februar uansett... Anonymous poster hash: b5652...97c Kjedelig når man er vant til å bruke selvbruningskrem, men er vel verdt det får vi håpe
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Ville ikke brukt noe som helst form for selvbruning, da det ikke er anbefalt gravide. Det har ikke noe å si hva slags produkt du bruker, for det er den samme ingrediensen i alle produktene som gir brunfargen (uansett hva ulike produkter prøver å bille deg inn): dihydroxyacetone. Og sånn i forhold til sikkerheten av ditt ufødte barn, så ville jeg ikke bare automatisk stolt på det en fremmed på et forum sier er OK. No offence, Aloe Vera. (Legg også merke til at en person som heter Aloe Vera anbefaler et aloe vera-produkt. Kan være en tilfeldighet, men........ ) Dette har jeg også lest uttalt fra norsk hudlege da jeg undersøkte saken. Så jeg stoler på at det stemmer, da ingen kilder sier noe annet - bortsett fra bloggedamer, da Anonymous poster hash: e17c8...058 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå