AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Kan man ringe helsestasjonen og spørre om ting? Her snakker vi da med sekretærene som sitter og tar tlf. De kan vel ikke noe om spedbarn?..Anonymous poster hash: 1148a...1f6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Hvis ikke sekretæren kan hjelpe deg så setter hun deg over til en helsesøster. Disse sekretærene kan nok en del om spedbarn de også. Anonymous poster hash: 6a955...113
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Sekretæren på vår helsestasjon er gammel og grå, så jeg tror nok hun har masse erfaring med småbarn. Selv ville jeg booket en samtaletime med helsesøstrene. Telefondamas jobb er hovedsaklig å notere timer, sende brev, måle høyde og vekt og føre det opp. Anonymous poster hash: 17ab2...e8b
Adrianne Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Min erfaring er at sekretærene videreformidler spørsmålene til helsesøster, også ringer hun/han (HS altså) deg opp når det passer inn i deres tidsskjema
Sunshower Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Min erfaring er at sekretærene videreformidler spørsmålene til helsesøster, også ringer hun/han (HS altså) deg opp når det passer inn i deres tidsskjema Slik var det for meg også, da jeg ringte hs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå