Gå til innhold

Jeg ønsker å delta på noe - men holder meg selv tilbake ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en ting jeg ønsker å delta på, men jeg holder meg selv tilbake hele tiden.

I går kveld tenkte jeg "Ja! Nå melder jeg meg på! Dette har jeg sååå lyst til!" og jeg hadde en skikkelig god følelse overfor dette og gledet meg skikkelig, da dette er noe jeg er god på og mestrer. :)

Men da jeg stod opp idag sitter jeg bare på dataen og tør ikke melde meg på ...

Sitter igjen med vonde og ekle følelser som at jeg er for gammel til dette,

og jeg burde heller se meg om etter en mann jeg kan få barn med og å få orden på livet mitt.

Jeg burde heller få et barn som kan drive på med dette.

Jeg er voksen nå, så jeg må sette meg selv til side som alle andre voksne må når de får barn.

Så da sitter jeg her og tør ikke melde meg på ... men jeg tenker i mitt stille sinn at voksne må også få lov til å ha fritidsinteresser?

Anonymous poster hash: 84d51...659
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre det er Paradise Hotel,

DO IT!!

• Liker 2
Skrevet

Meld deg på!

Når du får barn er det ikke lett til å få tid til deg selv...

Nytt livet mens du fortsatt kan. Du kommer til å angre veldig senere i livet hvis du ikke gjør det. Alle har fritidsinteresser, ellers hadde livet vært fryktelig kjedelig...

Lykke til!

Skrevet

Med mindre det er Paradise Hotel,

DO IT!!

Det er ikke Paradise Hotel :)

Det er en sunn og krevende fritidsinteresse, som gir mye mestringsfølelse og glede. Tenkte det var et steg for å komme ut av depresjonen og isoleringen jeg har vært i altfor lenge.

Skrevet

Meld deg på!

Når du får barn er det ikke lett til å få tid til deg selv...

Nytt livet mens du fortsatt kan. Du kommer til å angre veldig senere i livet hvis du ikke gjør det. Alle har fritidsinteresser, ellers hadde livet vært fryktelig kjedelig...

Lykke til!

Ja, jeg har lyst, men akkurat nå kjenner jeg at jeg får vondt i magen og klarer ikke melde meg på. Får bare lyst til å legge meg under dyna og gråte.

Det begynner neste uke, så jeg må melde meg på snart...

Skrevet

Det er en sunn og krevende fritidsinteresse, som gir mye mestringsfølelse og glede. Tenkte det var et steg for å komme ut av depresjonen og isoleringen jeg har vært i altfor lenge.

Hopp i det! :) Ta en sjanse - den som intet våger, intet vinner ;)

Skrevet

Hopp i det! :) Ta en sjanse - den som intet våger, intet vinner ;)

Ja, jeg må skrive en mail og spørre om det er ledig plass ... og om det er det, skal jeg fylle ut et søknadsskjema jeg får tilsendt på nettet ..

Det skader jo ikke å spørre om det er ledig plass? :)

Men jeg er redd ...

Skrevet

Men jeg er redd ...

Det er lov :) Og helt normalt!

Skal love deg at jeg følte meg mer død enn levende da jeg skulle fly for første gang alene også, men for en fantastisk følelse jeg hadde da jeg landet, uten hjelp av instruktør!

Lykke til - og kos deg :)

Skrevet

Glemte å spørre om hva du har lyst å begynne med...?

Skrevet

KOM DEG UT!

Du får hverken mann eller barn av å sitte inne og være deprimert! )

Skrevet

Vil absolutt anbefale deg å melde deg på! Jeg begynte selv på en ny aktivitet som jeg følte at jeg nesten "måtte" sette i gang med da jeg bare satt inne og var deprimert på fritiden. Kunne ingenting og kjente ikke en sjel, men det var jo spennende :) Du har et ekstra godt grunnlag siden du vet at du mestrer denne aktiviteten.

Tror det kan være et fint grunnlag for å få nye venner, og kanskje også møte en mann...? (Kommer litt an på hvilken hobby det er snakk om, på det jeg gikk på var vi flertall av kvinner, men det kom da noen menn også :) )

Anonymous poster hash: a5c7a...5b6
Skrevet

Ja, jeg har lyst, men akkurat nå kjenner jeg at jeg får vondt i magen og klarer ikke melde meg på. Får bare lyst til å legge meg under dyna og gråte.

Det begynner neste uke, så jeg må melde meg på snart...

Det er vanskelig i begynnelsen, men kom deg ut i det. Kanskje det er ett skritt i riktig retning for å komme ut av deprisjonen... Hjelper ikke å stenge seg inne, selv om det er lettere i begynnelsen. Du får nok stor glede av det, og nye bekjentskap...

Skrevet

Det er en ting jeg ønsker å delta på, men jeg holder meg selv tilbake hele tiden.

I går kveld tenkte jeg "Ja! Nå melder jeg meg på! Dette har jeg sååå lyst til!" og jeg hadde en skikkelig god følelse overfor dette og gledet meg skikkelig, da dette er noe jeg er god på og mestrer. :)

Men da jeg stod opp idag sitter jeg bare på dataen og tør ikke melde meg på ...

Sitter igjen med vonde og ekle følelser som at jeg er for gammel til dette,

og jeg burde heller se meg om etter en mann jeg kan få barn med og å få orden på livet mitt.

Jeg burde heller få et barn som kan drive på med dette.

Jeg er voksen nå, så jeg må sette meg selv til side som alle andre voksne må når de får barn.

Så da sitter jeg her og tør ikke melde meg på ... men jeg tenker i mitt stille sinn at voksne må også få lov til å ha fritidsinteresser?

Meld deg på!

Det er viktig å ha fritidsinteresser!

Kanskje interessen samtidig blir en lidenskap for deg?

Det er svært viktig å ha en eller flere lidenskaper, og å dyrke dem, for å oppleve å være lykkelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...