AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg skal legge leiligheten ut for salg snart, og jeg hadde forskjellige meglere her da jeg bestemte meg for en. Takstmannnen har vært her og regningen er betalt. Fotografen har også vært her, så det er også gjort. Det er flere dager siden nå jeg snakket med megleren og ba han om å sende bildene han har tenkt å bruke, noe han enda ikke har gjort. Og jeg hater å mase og om slike ting skal man ikke mase. Her jeg bor har det vært et par like leiligheter som alle ble solgt etter første visning, men alle ble solgt over takst, dvs. fra 300 000 kr - 500 000kr, og det var Home som solgte. Har lyst å bruke Home jeg også, siden magefølelsen min sier det. Jeg angrer så mye Men jeg tror at det er for sent? Hva tror dere? Kan dere komme med noen råd? Er det for sent nå å bytte megler? Anonymous poster hash: 324e5...b3c
Badedrakt Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Er det ikke bare å ringe megler å avlyse?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Jeg ville også ringt. Vi hadde en udugelig megler sist, som måtte mases på, og som glemte ting, og det ble feil i prospekt, og mange ting som kostet oss både tid, frustrasjon og penger. Si at du ønsker at salgsprosessen skal gå smertefritt, uten at du må mase og purre. Og si at hvis han har det for travelt til å hjelpe deg til å gjøre jobben ordentlig, så velger du heller en av de andre meglerne du har vært i kontakt med. Fotografens bilder kan sikkert overtas av en annen megler, og samme med takstmannens rapport. Om du er helt sikker på at du vil bytte megler, kan du jo ringe Home og fortelle saken, og spørre om de kan "ta over" salget slik det står nå, evt. Anonymous poster hash: 5fc2e...b74
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Jeg ville også ringt. Vi hadde en udugelig megler sist, som måtte mases på, og som glemte ting, og det ble feil i prospekt, og mange ting som kostet oss både tid, frustrasjon og penger. Si at du ønsker at salgsprosessen skal gå smertefritt, uten at du må mase og purre. Og si at hvis han har det for travelt til å hjelpe deg til å gjøre jobben ordentlig, så velger du heller en av de andre meglerne du har vært i kontakt med. Fotografens bilder kan sikkert overtas av en annen megler, og samme med takstmannens rapport. Om du er helt sikker på at du vil bytte megler, kan du jo ringe Home og fortelle saken, og spørre om de kan "ta over" salget slik det står nå, evt. Anonymous poster hash: 5fc2e...b74 Jeg er helt sikker på at jeg vil bytte, hadde det bare vært opp til meg. Må snakke med mannen min, da han har kjent denne megleren i mange år, mens jeg ikke helt er fortrolig med ham. Har denne vonde magefølelsen mtp på han. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('> Naboen min brukte Home, og solgte leiligheten sin veldig mye over takst. Her om dagen ble samme leilighet solgt godt over takst, med samme megler firma. Det er jo ikke akkurat flaks, jeg har hørt at de er utrolig flinke. Får bare ikke vekk den stygge magefølelsen. Når denne megleren bruker mange dager på å gidde å sende meg bilder jeg har spurt etter, så sier det litt. Aldri vært i en slik situasjon.Anonymous poster hash: 324e5...b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå