AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg skjønner at det varierer fra selskap til selskap, men hvordan er det med feks influensa eller omgangssyke? Man bør jo da ikke reise, men dekker forsikringen dette? Anonymous poster hash: c2528...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 28. august 2013 #2 Del Skrevet 28. august 2013 Legeerklæring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Del Skrevet 28. august 2013 Legeerklæring! Er det noe annet enn sykemelding? Feks svangerskapsplager dekkes vanligvis ikke, så vil tro at en standard sykemelding hvertfall ikke holder. Men om legen bekrefter i en slags melding at man ikke kan dra grunnet influensa eller lignende, så kanskje det holder? Jeg har heldigvis aldri blitt syk ifm reise, men begynte å snakke om det på jobben pga en kollega med barn som hadde fått influensa, så ble nysgjerrig på om det dekkes. Anonymous poster hash: 57490...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 28. august 2013 #4 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Sykemelding sier man ikke kan jobbe. Jeg greier fint å dra på ferie med senebetennelse i en arm. Men å sitte med omgangssyke hele veien til Gran Canaria blir noe annet! I en legeerklæring står det at Ola Nordmann ikke kan benytte seg av ferieturen sin/flybilletten sin pga han var innlagt på sykehus på reisetidspunktet, feks. Endret 28. august 2013 av Blånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Del Skrevet 28. august 2013 Sykemelding sier man ikke kan jobbe. Jeg greier fint å dra på ferie med senebetennelse i en arm. Men å sitte med omgangssyke hele veien til Gran Canaria blir noe annet! I en legeerklæring står det at Ola Nordmann ikke kan benytte seg av ferieturen sin/flybilletten sin pga han var innlagt på sykehus på reisetidspunktet, feks. Ahaaaa, takk! Har som du aldri skjønner aldri trengt noen av delene Anonymous poster hash: 57490...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Del Skrevet 28. august 2013 En aldri for mye.. Sorry! Anonymous poster hash: 57490...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå