AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg fikk en undersøkelse i posten for noen uker siden. Jeg var hjemme på ferie, og la den bare i en skuff. Nå er jeg tilbake i studiebyen, og SSB har ringt meg ang undersøkelsen. Det gjelder Mediebruksundersøkelse. Sa at jeg ikke hadde tid til dette nå, men har nå fått en melding om at jeg må kontakte dem ang når det passer for telefonintervju. Jeg har ærlig talt ikke tid til dette. Jeg er i innspurten av masteroppgaven, og det siste jeg vil bruke hjernekapasiteten på er en undersøkelse. I tillegg er papirene SSB sendte, i hjembyen min. Så, må jeg svare på denne undersøkelsen? Jeg har ikke bedt om dette Anonymous poster hash: 3eea3...057
Gjest navnelapp Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Sjølvsagt ikkje. Men ta kontakt og sei at du ikkje vil, så sluttar maset.
Musaleem Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Selvfølgelig ikke - jeg hadde ignorert med god samvittighet.
Testosteron Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Det er frivillig å svare, men det er viktig at folk som blir plukket ut til SSBs undersøkelser, svarer, for myndighetene bygger avgjørelsene sine på SSBs undersøkelser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå