AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg har truffet fantastisk jente, men jeg vet ikke helt enda hvordan ting vil gå. Problemet mitt er at jeg blir så fort knyttet, og fort får følelser.. Har tidligere brent meg på dette, noe som ikke er særlig gøy. Hvordan kan jeg unngå å knytte meg for tidlig til denne personen? Merker allerede at jeg begynner å utvikle en del følelser for henne. Takk for svar Anonymous poster hash: c95bd...fe6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Hva er ønskelig? Å knytte seg - saktere ? Det tror jeg ikke er mulig. Et brent barn skyr ilden, men er det lidenskap der så er det også en flamme. "And just because it burns doesnt mean youre gonna die.." Å ikke å knytte seg mer? Kutt kontakten. Anonymous poster hash: d7af2...096
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Skulle vel helst knyttet meg saktere om det hadde latt seg gjøre. Kanskje er et sted å starte at jeg ikke sender henne mld for ofte, men heller kutter litt ned på den daglige kontakten? Men det kan jo også resultere i det at hun tror jeg ikke virker interessert lengereAnonymous poster hash: c95bd...fe6 1
Trymmir Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Hva med heller å være ærlig med henne før det utvikler seg ene eller andre veien? Fortell henne at du er av den type person som knytter seg lett til folk, men at du er blitt brent flere ganger p.g.a. det. Spør heller rett ut om hun kan si litt om hvor hun står, så slipper du mye unødvendig grubling. Skal du redusere meldinger/kontakt, forklar henne hvorfor FØR du gjør det, så slipper du risikere at hun tror du ikke lenger er interessert 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Hva med heller å være ærlig med henne før det utvikler seg ene eller andre veien? Fortell henne at du er av den type person som knytter seg lett til folk, men at du er blitt brent flere ganger p.g.a. det. Spør heller rett ut om hun kan si litt om hvor hun står, så slipper du mye unødvendig grubling. Skal du redusere meldinger/kontakt, forklar henne hvorfor FØR du gjør det, så slipper du risikere at hun tror du ikke lenger er interessert Men om hun ikke har et svar, eller noe ala: "jeg liker å tilbringe tid med deg men må bli mye bedre kjent med ditt lynne, personlighet og liv før jeg kan si noe sikkert" så er de jo i beste fall like langt og i verste fall backer hun ut og går sin vei. Vil anbefale TS å bare godta at h*n er slik. Det er ikke farlig å bli knyttet til noen. Ikke farlig at det gjør vondt om forholdet havarerer på veien heller. Anonymous poster hash: c3e69...1b7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Men om hun ikke har et svar, eller noe ala: "jeg liker å tilbringe tid med deg men må bli mye bedre kjent med ditt lynne, personlighet og liv før jeg kan si noe sikkert" så er de jo i beste fall like langt og i verste fall backer hun ut og går sin vei. Vil anbefale TS å bare godta at h*n er slik. Det er ikke farlig å bli knyttet til noen. Ikke farlig at det gjør vondt om forholdet havarerer på veien heller. Anonymous poster hash: c3e69...1b7 Det er nettopp et sånt svar jeg er sikker på at jeg vil få om jeg spør også. I tillegg til at jeg er redd for å få et svar der hun sier hun ikke tror det blir mer. Før var hun også mer ivrig på kontakt enn hun er nå. Sendte meldinger oftere og ringte mer, noe hun ikke har sluttet med, selv om det har blitt mindre. Noe som også gjør meg usikker.Anonymous poster hash: c95bd...fe6
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Jeg ser hvordan dette kan være et stort problem. Jeg har vanskeligheter med å knytte meg til noen, men dersom det dukker opp noen veldig spesiell, så blir det gjerne for mye for raskt fra min side. Kvinner gjør det heller ikke lettere ved at man må bevege seg på en knivsegg og helst være tankelesere for å vite akkurat når kvinnen er klar selv. Blir det for mye for tidlig, er det galt, og blir det for lite for sent, så er det også galt.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Ja! Jenter er tidvis utrolig vanskelig å forholde seg til. Er det mange jenter som er såppas "høffelige", at de faktisk ringer og skriver meldinger selv om de ikke vil ha noe mer med gutten å gjøre?Anonymous poster hash: c95bd...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå