SheMystifies Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg er av det slaget som omtrent stråler både utvendig og innvendig når jeg kommer inn i disse herlige små butikkene som selger "det lille ekstra"! Frodige ostebutikker, pølsemakere, gårdsmatutsalg.. Ja du ser hvor jeg vil! Er det bare jeg som er sånn?! Er det liv laga med sånne sjapper? Er du opptatt av kortreist mat, viss du hadde hatt tilgang på det? Min drømm måtte vært å drive en sånn liten butikk, men innbiller meg at det bare er jeg som føler meg sm en unge i en godteributikk når jeg besøker sånne.. ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Jeg er av det slaget som omtrent stråler både utvendig og innvendig når jeg kommer inn i disse herlige små butikkene som selger "det lille ekstra"! Frodige ostebutikker, pølsemakere, gårdsmatutsalg.. Ja du ser hvor jeg vil! Er det bare jeg som er sånn?! Er det liv laga med sånne sjapper? Er du opptatt av kortreist mat, viss du hadde hatt tilgang på det? Min drømm måtte vært å drive en sånn liten butikk, men innbiller meg at det bare er jeg som føler meg sm en unge i en godteributikk når jeg besøker sånne.. ;-) Å nei, du er ikke alene. Jeg kan ikke fordra kjøpesentre. Det er små butikker som gjelder. Og derfor bor jeg ikke lenger i Norge Det er så deilig å kunne velge og vrake i delikatesseforretninger i de europeiske storbyene. Handler aldri annet enn mat når jeg er på tur! Anonymous poster hash: e853f...954 1
Musaleem Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Nei, jeg elsker slike butikker. Synd at det ikke er så stort utvalg i Norge.
SheMystifies Skrevet 28. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2013 Godt jeg ikke er alene! Utvalget i Oslo bla. Er jo ikke så ille iforhold til her på bondebygda kanskje noen vet om noen i Telemark? Spesielt ost... Eeeeelsker oooost :D
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 jeg liker den butikken som er på lietorvet(eller hva det heter) i skien. de har masse godt! aioli,krydder,lemonade,syltetøy osv . elsker den butikken! Anonymous poster hash: 933e6...b88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå