Gå til innhold

Hvordan fortelle til venner og familie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prata mye med en gutt over nettet nå. Har bestemt meg for at jeg ønsker å møte han og se hva som skjer videre. Han bor såpass langt unna at det må bli flytur og overnatting.. Kjenner ingen andre der han bor.

Jeg er 18 år, snart 19. Ingen av venninene mine eller folk jeg kjenner har gjort dette. Jeg vet det kommer til å bli mye snakk rundt det.. er i tillegg veldig sjenert, og vet ikke hvordan jeg skal ta det opp. Det samme gjelder foreldrene mine, aner ikke hvordan jeg skal fortelle at jeg vil/skal besøke han. De kommer garantert til å si jeg ikke burde, de blir jo drittnyskjerrige/ bekymra om jeg skal møte en gutt som bor nær meg. Spør hvem foreldrene er osv..

Jeg VET at han ikke er noen farlig pedofil mann. Vi sender mye snapchats til hverandre, så vet hvordan han ser ut. Vet også at han bor hjemme og hvordan familien ser ut (har sett både familie og venner av han på facebook) og vi prater sammen nesten hver eneste kveld i telefonen. Jeg vet med meg selv at han er en fantastisk snill og kjekk gutt, og tror nok vi kommer til å komme veldig godt overens irl også.

Eneste problemet er jo det å fortelle at jeg skal møte han.. Må gjøre det snart, for ingen av oss greier å vente med å møtes mer nå! :(

Anonymous poster hash: 8265b...5a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han burde besøke deg om det skal bli noe besøk synes jeg. Det er risky å dra så langt og kanskje du ender med å ikke finne tonen med han i det hele tatt.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvor gammel er han?

Skrevet

Jeg traff også en på nettet som jeg ønsket å treffe. Han bodde i USA og jeg reiste over dit for å treffe han.

Det gikk kjempe fint og vi er gift i dag. Ikke la noe stoppe deg. Stol på magefølelsen din, og ta det som en tur. Ha en backup løsning hvis det ikke fungerer, altså overnatting evt. hjemreise.

Lykke til!!

Anonymous poster hash: c6a8c...ec8

Skrevet

Jeg stolte på magefølelsen min og ble voldtatt.

Anonymous poster hash: 2a7ef...737
Skrevet

En kompis fikk ei dame fra England på besøk hit. Jeg og samboer diskuterte litt dette, og vi var litt der "at hun/han tørr?!" "det kommer jo aaaldri til gå!". Altså veldig skeptiske, slemme venner vi, selv om vi ikke sa noe å hilste på dama å prøvde å bli kjent med henne/de som par :sjenert:

De gjorde all skepsis til skamme, når hun skulle dra hjem ble han med hjem til henne for en månedstid før hun flyttet til Norge for å bo sammen med han. Det virker som de har det flott enda :-)

Så av og til.. kjør på! Men ta vare på deg selv :-)

Anonymous poster hash: 999ce...36b
Skrevet

Tusen takk for svar dere. :)

Han er et år eldre enn meg, altså han er 20.

Det passer litt dårlig at det er han som besøker meg, siden han er lærling og ikke kan ta seg fri når det passer han.. Tenkte å reise onsdag eller torsdag og bli til over helga. Han jobber såpass tidlig, at han er hjemme tidlig på dagen uansett.

Vi har kjent hverandre over nettet i flere år, men ikke begynt å flørte og slik før de siste to-tre månedene.

Det føles som om jeg kjenner han utrolig godt, og at det er en jeg har vært mye med før, men som det er lenge siden jeg har sett. Det med å tørre er ikke noe problem, for jeg er myyye tryggere på han enn jeg er på gutter som jeg ser ofte. (og det til tross for at jeg er sjenert) Syntes det er utrolig deilig å bli kjent på denne måten på, å vite så mye om en person og ha prata såpass før vi faktisk møtes. Da har vi noe å prate om osv.. Når jeg har vært på dater før, så har jeg jo ikke kjent eller vært trygg på personen, og det har blitt mye stillhet og ikke så mye å prate om - nettopp fordi vi ikke vet noe om hverandre.

Han er det eneste som står i hodet på meg nå, føler nesten er form for kjærlighetssorg nå. :( han betyr så utrolig mye.

Skrevet

Tusen takk for svar dere. :)

Han er et år eldre enn meg, altså han er 20.

Det passer litt dårlig at det er han som besøker meg, siden han er lærling og ikke kan ta seg fri når det passer han.. Tenkte å reise onsdag eller torsdag og bli til over helga. Han jobber såpass tidlig, at han er hjemme tidlig på dagen uansett.

Vi har kjent hverandre over nettet i flere år, men ikke begynt å flørte og slik før de siste to-tre månedene.

Det føles som om jeg kjenner han utrolig godt, og at det er en jeg har vært mye med før, men som det er lenge siden jeg har sett. Det med å tørre er ikke noe problem, for jeg er myyye tryggere på han enn jeg er på gutter som jeg ser ofte. (og det til tross for at jeg er sjenert) Syntes det er utrolig deilig å bli kjent på denne måten på, å vite så mye om en person og ha prata såpass før vi faktisk møtes. Da har vi noe å prate om osv.. Når jeg har vært på dater før, så har jeg jo ikke kjent eller vært trygg på personen, og det har blitt mye stillhet og ikke så mye å prate om - nettopp fordi vi ikke vet noe om hverandre.

Han er det eneste som står i hodet på meg nå, føler nesten er form for kjærlighetssorg nå. :( han betyr så utrolig mye.

Ups. Mente ikke denne onsdagen, men EN onsdag eller torsdag, slik at besøket ikke blir kjempelangt. :) Om det skulle skjære seg, så har jeg noen andre nettvenner som bor omtrent 1 time fra han.. hehe. Ellers, så er det ikke noe problem å ta på et hotell å endre flybilett osv.. men er ganske sikker på at det ikke kommer til å skjære seg. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...