Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #1 Del Skrevet 24. april 2004 Har prøvd helsevakten nå i en uke, og det er kjempesupert!! endelig har jeg fått litt styr på hva jeg får i meg av kalorier. Har ikke vært nøye på dette tidligere, men har bestemt meg for at jeg SKal klare å gå ned 5 kg til sommeren, så nå er jeg i gang! Men idag da jeg logga meg inn på helsevakten fikk jeg stoor applaus for jeg hadde klart å oppfylle kalorimålet mitt i går, og joda, det hadde jeg klart, men menyen besto av en del alkohol og sjokolade igår... :oops: var jo fredag og klarte ikke helt å styre meg.. Det jeg mener er at på helsevakten er det jo bare poeng at man skal telle kalorier og bestemme antall kalorier i forhold til hvor mye man vil gå ned i vekt., det betyr at jeg kan spise sjokolade til frokost og alkohol til kvelds så lenge jeg ikke overskrider kalorimålet mitt.. og det er jo litt dumt.... (nå skal det sies at jeg spiser sunt m mye protein, lite karbohydrat osv, men var et lite unntak i går :-? så da jeg fikk kjempe applaus idag ble jeg litt sånn :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. april 2004 #2 Del Skrevet 24. april 2004 Hehe, har også fått et par applauser selv om dagen egentlig har vært super-usunn men det er jo bare en funksjon som slår seg på når du ikke overgår kalorimålet, den tar ikke hensyn til hvikle matvarer du har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #3 Del Skrevet 24. april 2004 Helsevakten er et hjelpemiddel til å se hva du får i deg-ikke en mamma! Om du har levd super-usunt ser du jo det i kolonnene, om du har fått alt for mye fett f.eks. Om den klapper eller ikke er ikke så viktig..:D Det jeg savner er imidlertid å kunne a)regulerer litt på de tallene de har satt opp for kalorier forbrent ved mosjon-de er alt for lave! og b)forandre på den anbefalte sammensetningen av fett, karbohydrater etc, den er jo veldig generell, kunne godt tenkt meg å regulere den litt etter mine behov (mer protein, mindre fett). Men, vi kan ikke forvente alt av dette programmet:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #4 Del Skrevet 24. april 2004 Helsevakten er et hjelpemiddel til å se hva du får i deg-ikke en mamma! Om du har levd super-usunt ser du jo det i kolonnene, om du har fått alt for mye fett f.eks. Om den klapper eller ikke er ikke så viktig..:D Det jeg savner er imidlertid å kunne a)regulerer litt på de tallene de har satt opp for kalorier forbrent ved mosjon-de er alt for lave! og b)forandre på den anbefalte sammensetningen av fett, karbohydrater etc, den er jo veldig generell, kunne godt tenkt meg å regulere den litt etter mine behov (mer protein, mindre fett). Men, vi kan ikke forvente alt av dette programmet:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 25. april 2004 #5 Del Skrevet 25. april 2004 Mens vi er inne på Helsevakten.. Tallet på liv/hofteforholdet, hva burde det være? Det står nemlig at tallet bør være under (og så får jeg ikke opp hva det bør være!!!). Forferdelig irriterende, for nå ble jeg jo så nysgjerrig :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. april 2004 #6 Del Skrevet 26. april 2004 Mens vi er inne på Helsevakten.. Tallet på liv/hofteforholdet' date=' hva burde det være? Det står nemlig at tallet bør være under (og så får jeg ikke opp hva det bør være!!!). Forferdelig irriterende, for nå ble jeg jo så nysgjerrig :evil:[/quote'] For kvinner bør det være under 0,85. hos menn bør det være under 1. For enkelte mennesker er det systemet der helt feil å måle etter, akkurat som bmi. jeg er undervektig, men får likevel beskjed om at jeg er overvektig når jeg tar liv/hofteforholdet. det sier jo litt om hvor galt det kan bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 26. april 2004 #7 Del Skrevet 26. april 2004 indeed :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. april 2004 #8 Del Skrevet 26. april 2004 Jenter bør tydeligvis ha smal midje, og bredere hofter :-? Jeg er selv smal over hoftene, og kan tippe hva svaret vil bli. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2004 #9 Del Skrevet 26. april 2004 ehh... :oops: hva er helsevakten og hvor finner jeg den hen? *nysgjerrig aline tusler rundt å kikker etter helsevakten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. april 2004 #10 Del Skrevet 26. april 2004 Les om helsevakten på www.nutris.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2004 #11 Del Skrevet 26. april 2004 tusen takk, skal lese jeg nå!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2004 #12 Del Skrevet 26. april 2004 Er tjenesten gratis? Får man ting tilsendt hjem uten å be om det eller er det en ren netttjeneste dersom man ikke ønsker noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. april 2004 #13 Del Skrevet 26. april 2004 Du kan laste ned en demo av programmet på pc'en din som skal vare i 7 dager (varer gjerne i litt kortere tid). du kan bare laste ned en demo, en gang per pc. Hvis du bestemmer deg for at du liker programmet og vil ha det du også, bestiller du det på nettsiden og du får cd'en tilsendt i posten, sammen med en regning på 500 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2004 #14 Del Skrevet 26. april 2004 oki, er det slik det fungerer. takk for info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. april 2004 #15 Del Skrevet 26. april 2004 Værsågod :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå