AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #241 Skrevet 8. desember 2014 Det er jo bare skuespill :-) i virkeligheten har de det helt sikkert bra!Anonymous poster hash: 2a021...ae7 Da bør du lese deg litt opp. Har vært mye trøbbel mellom de i alle år. Og Scott har slitt mye. Spesielt når han mista begge foreldrene sine på rappen. Nå er det jo slik at denne familien var kjent for å være litt crazy før de begynte med å filme hverdagen dems. Klarte noe er nok iscenesatt, men det dem viser er jo ting som faktisk skjer i livene dems. Dette med Scott er en kjent sak feks, osv. Reality er reality. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #242 Skrevet 8. desember 2014 De har jo vært hyggelige mot han innimellom, men de snur på ett øre så fort det er det minste tegn til noe trøbbel. Han har jo uttrykt i alle år at han vil være mer nær ho på alle måter, men han har sovet på eget rom siden Mason ble født. Det virker ibalnt som Kourtney ikke har følelser, men så blir hun jo glad for å se han. Spennende å se i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #243 Skrevet 8. desember 2014 It´s a BOY! Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #244 Skrevet 9. desember 2014 hvor kan jeg streame episoder? Anonymous poster hash: f6d4a...660
Birdo Skrevet 9. desember 2014 #245 Skrevet 9. desember 2014 hvor kan jeg streame episoder? Anonymous poster hash: f6d4a...660 Jeg bruker tvmuse
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #246 Skrevet 9. desember 2014 Jeg bruker tvmuse Takk men jeg forstår ikke hvordan man spiller av episoder på den siden? Anonymous poster hash: f6d4a...660
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #247 Skrevet 9. desember 2014 Da bør du lese deg litt opp. Har vært mye trøbbel mellom de i alle år. Og Scott har slitt mye. Spesielt når han mista begge foreldrene sine på rappen. Nå er det jo slik at denne familien var kjent for å være litt crazy før de begynte med å filme hverdagen dems. Klarte noe er nok iscenesatt, men det dem viser er jo ting som faktisk skjer i livene dems. Dette med Scott er en kjent sak feks, osv. Reality er reality. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Lese meg opp tror jeg ikke jeg trenger, har sett alle episodene + spinoff seriene :-) man ser jo en veldig tydelig utvikling fra de første sesongene til nå. Før ser det ut at de tok mye mer på sparket, men de siste sesongene virker veldig mye mer uekte. Har man et observant øye ser man at de smiler når de egentlig skal være sure osv. Jeg er fult klar over at noe er iscenesatt, jeg tror bare vi er uenige om mengden, jeg tror det aller meste er skuespill (med bittelitt rot i virkeligheten). Men jeg forstår at det er gøyere å tro at sånne programmer er mer ekte enn de egentlig er, prøver å glemme det litt når jeg ser på selv :-) Anonymous poster hash: 2a021...ae7 2
Birdo Skrevet 9. desember 2014 #248 Skrevet 9. desember 2014 Takk men jeg forstår ikke hvordan man spiller av episoder på den siden? Anonymous poster hash: f6d4a...660 Linkene ligger i kommentarfeltet på enkelt episodene
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #249 Skrevet 9. desember 2014 Da bør du lese deg litt opp. Har vært mye trøbbel mellom de i alle år. Og Scott har slitt mye. Spesielt når han mista begge foreldrene sine på rappen. Nå er det jo slik at denne familien var kjent for å være litt crazy før de begynte med å filme hverdagen dems. Klarte noe er nok iscenesatt, men det dem viser er jo ting som faktisk skjer i livene dems. Dette med Scott er en kjent sak feks, osv. Reality er reality. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Lese seg opp i de 100% pålitelige amerikanske sladderbladene da eller? Anonymous poster hash: dad61...18a 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #250 Skrevet 9. desember 2014 Lese seg opp i de 100% pålitelige amerikanske sladderbladene da eller? Anonymous poster hash: dad61...18a Er jo en kjent sak at han mista begge foreldrene sine på kort tid og sliter - eller mener du dette er noe de har funnet opp? Da har du virkelig store problemer. God bedring. - er også en kjent sak at han har/har hatt problemer rundt alkohol osv. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #251 Skrevet 9. desember 2014 Linkene ligger i kommentarfeltet på enkelt episodene Hmm, ingen av linkene virker.. Kanskje jeg bare får laste ned episodene.. Takk for hjelp uansett! Anonymous poster hash: f6d4a...660
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #252 Skrevet 9. desember 2014 Hmm, ingen av linkene virker.. Kanskje jeg bare får laste ned episodene.. Takk for hjelp uansett! Anonymous poster hash: f6d4a...660 du kan se det her: http://watchtvlinks.sx/serie/Kourtney_Khlo_Take_the_Hamptons Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #253 Skrevet 9. desember 2014 Er jo en kjent sak at han mista begge foreldrene sine på kort tid og sliter - eller mener du dette er noe de har funnet opp? Da har du virkelig store problemer. God bedring. - er også en kjent sak at han har/har hatt problemer rundt alkohol osv. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 u Nå er jeg en annen AB enn den du svarte,men skriver alikevel; ja, foreldrene er døde,men dette er en veldig liten detalj. Serien handler jo ikke primært om det. Og selvfølgelig har de ikke funnet det opp. Vanene på de som er med i serien er jo ekte.. Som sagt, noe av det som skjer har rot i virkeligheten, men de fleste situasjonene og samtalene er nok dessverre skuespill, selv om jeg skjønner du vil tro noe annet :-) Anonymous poster hash: 2a021...ae7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #254 Skrevet 9. desember 2014 * navnene på de som er med i serien skulle det stå, ikke vanene...Anonymous poster hash: 2a021...ae7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #255 Skrevet 10. desember 2014 u Nå er jeg en annen AB enn den du svarte,men skriver alikevel; ja, foreldrene er døde,men dette er en veldig liten detalj. Serien handler jo ikke primært om det. Og selvfølgelig har de ikke funnet det opp. Vanene på de som er med i serien er jo ekte.. Som sagt, noe av det som skjer har rot i virkeligheten, men de fleste situasjonene og samtalene er nok dessverre skuespill, selv om jeg skjønner du vil tro noe annet :-)Anonymous poster hash: 2a021...ae7 Hvis du ikke klarer å lese så sa jeg at ting er iscenesatt, men mulig du ikke forsto hva det betydde. Problemene Scott har feks, dette med Khloe og Lamar, Rob`s overvekt, Kris og Bruce sin seperasjon, Kim`s brudd med Kris osv er jo ting som faktisk skjer. Men klart mye annet er lagt opp til å lage litt ekstra TV. Men kom igjen, du må gjerne fortsette å snu på det jeg sier. Sier også at det var en kjent sak at denne familien var litt crazy før de begynte med reality, just sayin. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #256 Skrevet 10. desember 2014 Hvis du ikke klarer å lese så sa jeg at ting er iscenesatt, men mulig du ikke forsto hva det betydde. Problemene Scott har feks, dette med Khloe og Lamar, Rob`s overvekt, Kris og Bruce sin seperasjon, Kim`s brudd med Kris osv er jo ting som faktisk skjer. Men klart mye annet er lagt opp til å lage litt ekstra TV. Men kom igjen, du må gjerne fortsette å snu på det jeg sier. Sier også at det var en kjent sak at denne familien var litt crazy før de begynte med reality, just sayin. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Så, så. RO deg ned. Vi snakker om et TV-program, hvor er godstemninga? Så sur du virker.. Og kanskje litt paranoid hvis du tror folk går inn for å vri på det du sier . Legg til godvilja, og ikke les alt i negativt lys er et godt tips! Ha en fin dag :-) Anonymous poster hash: 2a021...ae7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #257 Skrevet 10. desember 2014 Så, så. RO deg ned. Vi snakker om et TV-program, hvor er godstemninga? Så sur du virker.. Og kanskje litt paranoid hvis du tror folk går inn for å vri på det du sier . Legg til godvilja, og ikke les alt i negativt lys er et godt tips! Ha en fin dag :-) Anonymous poster hash: 2a021...ae7 Jeg bare sier at folk faker ikke død, skilsmisse, utroskap osv. Han en fin dag og lykke til videre. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #258 Skrevet 10. desember 2014 Jeg bare sier at folk faker ikke død, skilsmisse, utroskap osv. Han en fin dag og lykke til videre. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Du er frekk. Anonymous poster hash: 2a021...ae7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #259 Skrevet 11. desember 2014 Du er frekk. Anonymous poster hash: 2a021...ae7 I lige måde;) Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
Molly85 Skrevet 11. desember 2014 #260 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Noen som så Jul med Kardashians nå på tv2 bliss? Spesielt at det skulle være så vanskelig å få barna med på julekortet..! Synes btw Kim er finest med sitt mørke hår. Endret 11. desember 2014 av Molly85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå