miaw Skrevet 5. desember 2014 #221 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har sett noen episoder når det går på tv2 bliss. Synes det er ganske fæle folk egentlig. Veldig overfladiske og selvopptatte. Aller mest Kris og Kim. Tenk å ha Kris som mor..... Kjenner jeg plutselig setter veldig stor pris på min egen mor. 2
Sol79 Skrevet 6. desember 2014 #222 Skrevet 6. desember 2014 Hva skjedde egentlig med ansiktet til Bruce? I episodene med Kris fra Bora Bora ser han jo ut som en kjekk mann, nå ser han ut som Michael Jackson. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #223 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har ikke sett disse Kardashians annet enn at de er avbildet i en kjole på en eller annen rød løper i tabloidavisene. Så mitt spm er..har de noe spesielt talent siden de vies oppmerksomhet av media? Er de modeller? Anonymous poster hash: 58bf4...016
rumperister Skrevet 6. desember 2014 #224 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har ikke sett disse Kardashians annet enn at de er avbildet i en kjole på en eller annen rød løper i tabloidavisene. Så mitt spm er..har de noe spesielt talent siden de vies oppmerksomhet av media? Er de modeller? Anonymous poster hash: 58bf4...016 De har et ekstremt talent; bli kjente for ingenting. Ingen andre har gjort en like god jobb i akkuratt det. De er modeller for hvordan samfunnet har falt sammen i egoisme, egosentrisme, og selvopptatthet. Rett og slett :D 5
Gjest BabyBlue Skrevet 7. desember 2014 #225 Skrevet 7. desember 2014 Hva skjedde egentlig med ansiktet til Bruce? I episodene med Kris fra Bora Bora ser han jo ut som en kjekk mann, nå ser han ut som Michael Jackson. Ser ut som om han går gjennom en kraftig vindtunnel på permanent basis. Alt er dratt altfor godt tilbake. Han er et godt eksempel på en kjendis som blir litt for glad i nip and tuck. Han ser nesten kvinnelig ut nå i tillegg o__o
Gjest ompalompa24 Skrevet 7. desember 2014 #226 Skrevet 7. desember 2014 Det har jo versert masse rykter i amerikansk sladrepresse om at han går gjennom en prosess for å bli kvinne. Har sett flere bilder av ham med neglelakk, hold-inn osv
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #227 Skrevet 7. desember 2014 Kan vi ikke holde oss til det tråden egentlig handler om? programmet? Føler dere et behov for å rdisse og rakke ned på andre mennesker (ja de er mennesker disse også selvom de er veldig godt kjent), så kan dere lage deres egen tråd i rampelys. Og ja, tild eg over her, de er ikke kjent for ingenting. les deg litt opp. Tilbake tild et tråden HANDLER om, hva synes vi om forrige ukes episode? Tror dere Scott får snudd livet sitt nÅ? gleder meg til å se ny episode i morgen tidlig Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #228 Skrevet 7. desember 2014 Det har jo versert masse rykter i amerikansk sladrepresse om at han går gjennom en prosess for å bli kvinne. Har sett flere bilder av ham med neglelakk, hold-inn osv Det har jo også vært tilbakevist tusen ganger, amerikanske medier skriver jo bra mye rart, hadde ikke brukt dem som et oppslagsverk, Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
Sitronmelis Skrevet 7. desember 2014 #229 Skrevet 7. desember 2014 Kan vi ikke holde oss til det tråden egentlig handler om? programmet? Føler dere et behov for å rdisse og rakke ned på andre mennesker (ja de er mennesker disse også selvom de er veldig godt kjent), så kan dere lage deres egen tråd i rampelys. Og ja, tild eg over her, de er ikke kjent for ingenting. les deg litt opp. Tilbake tild et tråden HANDLER om, hva synes vi om forrige ukes episode? Tror dere Scott får snudd livet sitt nÅ? gleder meg til å se ny episode i morgen tidlig Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Håper virkelig Scott klarer å snu livet sitt. Venter i spenning på neste episode Da får vi jo vite kjønnet på den nye babyen og
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #230 Skrevet 7. desember 2014 Jeg syns serien i hamptons nå er kjedelig. Er bare om forholdet til scott og kourtney. Og det er ikke et sundt forhold. Skjønner ikke hvorfor de vil vise dette på tv. Værtfall ikke etter så mange år med dritt. Anonymous poster hash: 16c99...5be 1
Birdo Skrevet 7. desember 2014 #231 Skrevet 7. desember 2014 Kan vi ikke holde oss til det tråden egentlig handler om? programmet? Føler dere et behov for å rdisse og rakke ned på andre mennesker (ja de er mennesker disse også selvom de er veldig godt kjent), så kan dere lage deres egen tråd i rampelys. Og ja, tild eg over her, de er ikke kjent for ingenting. les deg litt opp. Tilbake tild et tråden HANDLER om, hva synes vi om forrige ukes episode? Tror dere Scott får snudd livet sitt nÅ? gleder meg til å se ny episode i morgen tidlig Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Får så vondt inni meg av Scott altså, syns han blir behandla så dårlig av spesielt Kourtney og Kris.. Greit han har vært veldig dum opp gjennom, men man trenger jo gjerne litt støtte når ting er som de er, og støtte syns jeg ikke han har fått mye av.. Håper virkelig han klarer det! 1
Lady Skrevet 7. desember 2014 #232 Skrevet 7. desember 2014 Får så vondt inni meg av Scott altså, syns han blir behandla så dårlig av spesielt Kourtney og Kris.. Greit han har vært veldig dum opp gjennom, men man trenger jo gjerne litt støtte når ting er som de er, og støtte syns jeg ikke han har fått mye av.. Håper virkelig han klarer det! Skulle akkurat til å skrive det samme! Ser ikke ut som de gir han den støtten han trenger. Han har mistet sin nærmeste familie, så de er det nærmeste han har nå. Synes ikke de behandler han som en del av familien:-( 2
Birdo Skrevet 7. desember 2014 #233 Skrevet 7. desember 2014 Skulle akkurat til å skrive det samme! Ser ikke ut som de gir han den støtten han trenger. Han har mistet sin nærmeste familie, så de er det nærmeste han har nå. Synes ikke de behandler han som en del av familien:-( Nettopp! Dessverre tror jeg de aldri har sett på han som familie, jeg har sett alle seriene med Kardashian og de har alltid behandla han som dritt 1
Lady Skrevet 7. desember 2014 #234 Skrevet 7. desember 2014 Nettopp! Dessverre tror jeg de aldri har sett på han som familie, jeg har sett alle seriene med Kardashian og de har alltid behandla han som dritt Åh :-( Ikke alltid vel? Hvorfor aksepterer de han ikke? Ser at han har problemer, men han fortjener ikke å bli behandlet sånn.. Synes Kortney virker egoistisk også..
Birdo Skrevet 7. desember 2014 #235 Skrevet 7. desember 2014 Åh :-( Ikke alltid vel? Hvorfor aksepterer de han ikke? Ser at han har problemer, men han fortjener ikke å bli behandlet sånn.. Synes Kortney virker egoistisk også.. De har jo vært hyggelige mot han innimellom, men de snur på ett øre så fort det er det minste tegn til noe trøbbel. Han har jo uttrykt i alle år at han vil være mer nær ho på alle måter, men han har sovet på eget rom siden Mason ble født. 2
Sitronmelis Skrevet 7. desember 2014 #236 Skrevet 7. desember 2014 Får så vondt inni meg av Scott altså, syns han blir behandla så dårlig av spesielt Kourtney og Kris.. Greit han har vært veldig dum opp gjennom, men man trenger jo gjerne litt støtte når ting er som de er, og støtte syns jeg ikke han har fått mye av.. Håper virkelig han klarer det! Helt enig.. Syns så synd på han Kourtney og barna er jo den eneste familien han har nå. Syns absolutt alle i Kardashian familien kunne støttet han mer enn de gjør.
Lady Skrevet 7. desember 2014 #237 Skrevet 7. desember 2014 De har jo vært hyggelige mot han innimellom, men de snur på ett øre så fort det er det minste tegn til noe trøbbel. Han har jo uttrykt i alle år at han vil være mer nær ho på alle måter, men han har sovet på eget rom siden Mason ble født. Sant det:-(
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #238 Skrevet 7. desember 2014 Jeg syns serien i hamptons nå er kjedelig. Er bare om forholdet til scott og kourtney. Og det er ikke et sundt forhold. Skjønner ikke hvorfor de vil vise dette på tv. Værtfall ikke etter så mange år med dritt.Anonymous poster hash: 16c99...5be Det er jo bare skuespill :-) i virkeligheten har de det helt sikkert bra! Anonymous poster hash: 2a021...ae7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #239 Skrevet 7. desember 2014 Kan vi ikke holde oss til det tråden egentlig handler om? programmet? Føler dere et behov for å rdisse og rakke ned på andre mennesker (ja de er mennesker disse også selvom de er veldig godt kjent), så kan dere lage deres egen tråd i rampelys. Og ja, tild eg over her, de er ikke kjent for ingenting. les deg litt opp. Tilbake tild et tråden HANDLER om, hva synes vi om forrige ukes episode? Tror dere Scott får snudd livet sitt nÅ? gleder meg til å se ny episode i morgen tidlig Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Haha, dobbeltmoralen lenge leve! !Anonymous poster hash: c2e5a...745 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #240 Skrevet 8. desember 2014 Håper virkelig Scott klarer å snu livet sitt. Venter i spenning på neste episode Da får vi jo vite kjønnet på den nye babyen og Lurer fælt på om det blir en gutt til, har en følelse på det, eller om Kourtney vil få like mange jenter som Kris Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå