AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Vanligvis tar jeg av meg BHen når jeg er hjemme, men nå bor det noen hos oss så jeg er nødt til å gå med BH hele tiden (puppene er stooore og henger ned på knærne), lurer på om det finnes noe som holder puppene greit på plass uten å direkte være en bh? En singlet eller noe? Trenger ikke å ha like godt hold som en bh, men må være mer behagelig. Anonymous poster hash: d014b...f90
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 (endret) Sports bh? Endret 27. august 2013 av Evilposelos
milco Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Hva med en sportsBH? Ellers så finnes det singleter med slik "innebygd" bh
Gjest Eurodice Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Det er ikke dette du spør om, men har du vurdert brystreduksjon og løft? 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Sports bh? Hva med en sportsBH? Ellers så finnes det singleter med slik "innebygd" bh Takk, men jeg synes sportsbh er ekkelt også.. Har funnet noe sånne singleter, men de har vært for mindre pupper eller så har det vært altfor tynne stropper slik at de har skjært ned i huden, Det er ikke dette du spør om, men har du vurdert brystreduksjon og løft? Jo absolutt, men er i en slankeprosess som jeg ikke er ferdig med enda. Men når den dagen kommer skal de kuttes av og løøøøftes Anonymous poster hash: d014b...f90
Gjest Eurodice Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Takk, men jeg synes sportsbh er ekkelt også.. Har funnet noe sånne singleter, men de har vært for mindre pupper eller så har det vært altfor tynne stropper slik at de har skjært ned i huden, Jo absolutt, men er i en slankeprosess som jeg ikke er ferdig med enda. Men når den dagen kommer skal de kuttes av og løøøøftes Anonymous poster hash: d014b...f90 Huffameg, da! Kuttes av 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Huffameg, da! Kuttes av Hehe Vanligvis bruker jeg å si !kappe de av", vet ikke helt hvor kutte kom fra Men det høres vel kanskje ikke så mye bedre ut med "kappe" heller Anonymous poster hash: d014b...f90
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 vet ikke om du har bher som er fronthektet og ikke rygghektet, jeg har selv store tunge bryst og jeg merker at jeg klarer å ha bh på lenger utover dagen når jeg bruker fronthektet uten spiler, bruker jeg rygghektet så må den av tidligere på dag, Anonymous poster hash: fb0e2...8e2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Denne fra cellbes.no er veldig avslappende å ha på. Kjøp en str større enn du bruker, så strammer den ikke. Anonymous poster hash: 8c49b...8ea
Bex Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Kappahl har noen topper jeg tror kan funke.Jeg bruker 65GG og den funker til meg som hjemme i huset-topp Mulig det er denne: http://www.kappahl.no/article/soft_bh_458620, evt denne: http://www.kappahl.no/article/xlnt_soft_bh_478776. Så får du litt støtte uten spiler og at det blir for trangt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå