Gå til innhold

Jævlig store og tunge HENGEpupper, orker ikke å gå med BH hele tiden, finnes der noe annet der ute som kan holde de litt på plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis tar jeg av meg BHen når jeg er hjemme, men nå bor det noen hos oss så jeg er nødt til å gå med BH hele tiden (puppene er stooore og henger ned på knærne), lurer på om det finnes noe som holder puppene greit på plass uten å direkte være en bh? En singlet eller noe?

Trenger ikke å ha like godt hold som en bh, men må være mer behagelig.

Anonymous poster hash: d014b...f90
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sports bh?

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hva med en sportsBH? Ellers så finnes det singleter med slik "innebygd" bh :P

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke dette du spør om, men har du vurdert brystreduksjon og løft?

• Liker 2
Skrevet

Sports bh?

Hva med en sportsBH? Ellers så finnes det singleter med slik "innebygd" bh :P

Takk, men jeg synes sportsbh er ekkelt også.. Har funnet noe sånne singleter, men de har vært for mindre pupper eller så har det vært altfor tynne stropper slik at de har skjært ned i huden,

Det er ikke dette du spør om, men har du vurdert brystreduksjon og løft?

Jo absolutt, men er i en slankeprosess som jeg ikke er ferdig med enda. Men når den dagen kommer skal de kuttes av og løøøøftes :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Takk, men jeg synes sportsbh er ekkelt også.. Har funnet noe sånne singleter, men de har vært for mindre pupper eller så har det vært altfor tynne stropper slik at de har skjært ned i huden,

Jo absolutt, men er i en slankeprosess som jeg ikke er ferdig med enda. Men når den dagen kommer skal de kuttes av og løøøøftes :)

Huffameg, da! Kuttes av :sjokkert::ler:

• Liker 1
Skrevet

Huffameg, da! Kuttes av :sjokkert::ler:

Hehe ;) Vanligvis bruker jeg å si !kappe de av", vet ikke helt hvor kutte kom fra :hakeslepp: Men det høres vel kanskje ikke så mye bedre ut med "kappe" heller :fnise:

Skrevet

vet ikke om du har bher som er fronthektet og ikke rygghektet,

jeg har selv store tunge bryst og jeg merker at jeg klarer å ha bh på lenger utover dagen når jeg bruker fronthektet uten spiler, bruker jeg rygghektet så må den av tidligere på dag,

Anonymous poster hash: fb0e2...8e2
Skrevet

Denne fra cellbes.no er veldig avslappende å ha på. Kjøp en str større enn du bruker, så strammer den ikke.137146509685532632-product-magnify-large

Anonymous poster hash: 8c49b...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...