AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg husker jeg leste det for mange år siden da han og Anne Kat. kranglet, og da lurte jeg veldig på hva det betydde. Og nå leste jeg det i dag igjen. "Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si noe mer om Anne-Kat., men nok er nok. Jeg orker ikke å være Mr. Nice Guy overfor henne lenger. Hun bor i et glasshus, og bør i alle fall ikke kaste den første steinen. Selv har hun tatt så mye botox i ansiktet at halve Norge kunne landet i fjeset hennes, sa Jan Thomas til VG." Jeg vet hva botox er, men lande i fjeset? Hva mener han? Anonymous poster hash: e1b23...f6e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 at ansiktet er flatt? Vet ikke, men flyplasser er jo gjerne flate. Anonymous poster hash: 8ef50...77d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Nei vet ikke jeg heller... Noen fler teorier? Anonymous poster hash: e1b23...f6e
Djungelvrål Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Blir omtrent som hans eget fjes. JT har jo det ûberklassiske månefjeset selv. Anne Kats ansikt beveger seg ihverfall når hun snakker. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 (endret) At hun er så oppblåst i ansiktet at halve Norge kunne brukt henne som flyplass. For en barnslig til å si Endret 27. august 2013 av Evilposelos
LukaFrost Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 JT er vel ikke retteperon tilå komentere andre menneskers bruk av botox... 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Jeg har hørt flyplassvitsen om jenter med helt flate bryster, som at flyene liksom kan lande der fordi det er så flatt. Er det kanskje det Jan Thomas mente? Men hvem bryr seg? Hadde jeg levd et luksurioøst liv så hadde sikkert ansiktet mitt vært så stramt at man kunne knipse femkroninger på det Anonymous poster hash: 14868...68c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 At hun ikke ville kjent noe siden nervene i ansiktet er lammet? Anonymous poster hash: 599ef...07b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Det var den rette ræva som feis, ja. Anne Kats botox ser mye bedre og mer naturlig ut enn Jan Thomas'. Og han er liksom eksperten på sånt. Anonymous poster hash: 389cd...dae 1
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Hvorfor tror dere Anne Kat har botox? Har hun sagt det selv?
edderkoppdame Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 tror ikke jeg ville brukt så mye energi på å tenke på hva Jan Thomas mener med hva han sier. Han tenkte sikkert bare å si at også hun bruker mye botox og valgte en rar metafor til å beskrive mengden.Han er som en vandrende voksdukke som åpner munnen og lar det renne underlige ting ut.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Som en over skreiv, rette ræva som feis! Han har så mye botox selv at han ikke har noe han skulle sagt. Han kan jo ikke smile en gang! Han ser ut som ei buktaler dukke. Hadde min bedre halvdel hatt et slikt tryne hadde jeg vært redd for å ta på det, det ser jo ut som han er klar til å sprekke når som helst Om Anne Kat. har botox, så ser hun i det minste litt mer naturlig ut..men uansett, hva er galt med litt rynker? Det viser jo bare at en faktisk har levd! Men det med landinga...ja, som nevnt er det vel fordi det er så flatt da Anonymous poster hash: ca05d...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå