Gå til innhold

Jeg er kjedelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke å snakke om meg selv i samtaler for jeg føler at jeg ikke har noe å snakke om. Når jeg av og til gjør det, angrer jeg fordi jeg har bare noe døvt å fortelle om noe som skjedde en gang. Kan ikke se for meg at en jente kunne vært interessert i meg når jeg ikke er eller gjør noe interessant. Jeg har hobbyer og interesser, men det er alle ting jeg driver med hjemme – det er liksom ikke aktiviteter som er særlig spennende å snakke om eller gjøre med andre. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å forandre meg.

Følte bare for å sukke og lufte ut litt...

Anonymous poster hash: 90c99...a55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å les bøker da. Og aviser (naturligvis).

Da vil du få ting å snakke om, om dette er noe du føler du mangler.

Anonymous poster hash: a652c...63d
Skrevet

Begynn å les bøker da. Og aviser (naturligvis).

Da vil du få ting å snakke om, om dette er noe du føler du mangler.

Jeg leser aviser og bøker, mens syns ikke at det er så interessant å snakke om?

Skrevet

politikk er jo ganske inn å snakke om nå

Anonymous poster hash: 060ef...f90
Skrevet

Hva slags hobby'er har du da? Kanskje du kan møte ei med samme hobby'er som deg?

Skrevet

Hva slags hobby'er har du da? Kanskje du kan møte ei med samme hobby'er som deg?

Male, spille musikk, matlaging hvis det er en hobby. Vet ikke hvor jeg skulle møtt andre, det er ikke sosiale hobbyer – jeg gjør dem alene.

Skrevet

Spille musikk kan være en ganske sosial hobby det da? :vetikke:

Gjest Arbeider
Skrevet

Jeg forteller andres historier som mine egne.

• Liker 1
Skrevet

Det er sykt. Vanvittig og.

Men kjenner typen. Har vært borti flere sånne som kan lyge på seg alt tenkelig av bullshit.

• Liker 4
Skrevet

Spille musikk kan være en ganske sosial hobby det da? :vetikke:

Ikke når man spiller alene hjemme og ikke opptrer?

• Liker 1
Skrevet

Ikke når man spiller alene hjemme og ikke opptrer?

Da spiller man vel ikke musikk, om man alltid bare gjør det alene?

Da klumper man jo bare litt på instrumentet sitt i ny og ne.

Musikken i seg selv, handler veldig mye om samhold.

Skrevet

Male, spille musikk, matlaging hvis det er en hobby. Vet ikke hvor jeg skulle møtt andre, det er ikke sosiale hobbyer – jeg gjør dem alene.

Ikke at jeg har noen kunnskaper innen dine hobbyer, men jeg har noen hobbyer selv som jeg mesteparten utfører aleine. Men det finnes klubber for disse hobbyene som har felles møter/aktiviteter med (u)jevne mellomrom. Kanskje det finnes noe slikt for dine også?

Da vil man selvsagt møte et stort spekter av mennesker, men det kan jo være at noen av disse menneskene kan være interessante?

og leser du bøker og aviser så er det vel alltids noe å snakke om?

Jeg kan fint snakke om en bok jeg har lest til noen som aldri ville lest boka selv, men som allikevel kan sette pris på noe av det boka tar opp (da ikke selve handlingen, da bør jo den man snakker med ha lest boka selv).

f.eks. bok A som jeg leste her for litt siden tar opp problemer med overbefolkning, fordi om dette overhodet ikke er en stor del av handlingen i boka så er det et gjentagende tema. Dette er jo noe som mange av mine likesinnende kan snakke mye og lenge om fordi om de ikke har lest samme bok.

hilsen en som også er ganske "kjedelig" i mange sammenhenger.

Skrevet

Det handler jo ikke om at hobbyene er kjedelige eller ikke kjedelige. Det handler om hvordan du ser på det og hvordan du evner å snakke om det. Du trenger jo ikke å fortelle lange historier om da du laget en spesiell matrett, men om du kommer inn på temaet mat så kan det jo hende den du snakker om har noe å si om temaet og så har dere en SAMTALE gående om mat f.eks?

Anonymous poster hash: 49acf...eef
Skrevet

Da spiller man vel ikke musikk, om man alltid bare gjør det alene?

Da klumper man jo bare litt på instrumentet sitt i ny og ne.

Musikken i seg selv, handler veldig mye om samhold.

Ok, da er hobbyen min å klimpre på instrumenter i ny og ne.

Skrevet

Å like å lage mat er jo et supert utgangspunkt. Meld deg på et kokkekurs. Har fikset flere par på den måten. :)

Skrevet

Å like å lage mat er jo et supert utgangspunkt. Meld deg på et kokkekurs. Har fikset flere par på den måten. :)

Jeg bor på en liten plass for tiden, men jeg skal se om noe slik dukker opp. Føler det kan være litt rart å sjekke noen opp på et kurs hvor man er for å lære noe.

Skrevet

Jeg bor på en liten plass for tiden, men jeg skal se om noe slik dukker opp. Føler det kan være litt rart å sjekke noen opp på et kurs hvor man er for å lære noe.

Det er ikke rart i det hel tatt. Jeg sender ofte kunder på slike kurs, ikke bare for å treffe noen, men for å bli flinkere til å bli kjent med nye mennesker. Når noen er der for å lære er de også mer mottakelige for å bli kjent med de som de deler opplevelsene med. Det virker ikke skremmende å dele erfaringer og tanker om det man lærer og ofte har man lyst til å ta en kaffekopp og snakke om det også :)

Skrevet

Hvorfor i all verden gjør du det? Jeg hadde en kamerat en gang som gjorde akkurat det samme og det var temmelig sært.

Anonymous poster hash: 0b616...3dd

Skrevet

Ikke tenk på at du skal på kurs for å sjekke opp noen. Dra på kurs for å lære mer om et tema eller en aktivitet du interesserer deg for og brenner for. Der vil du treffe andre med samme interesser som du blir kjent med. Noen bli sikkert venner av deg og kanskje en av disse vennene utvikler seg til noe mer, hvem vet? Eller kanskje du treffer ei jente gjennom noen av dine nye venner? Uansett så bygger du jo et nettverk med mennesker du trives i lag med og kan finne på ting med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...