AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Hei, kan noen være så snill og forklare til meg hva det betyr når man oppgir statusen som available og ikke single? Er det da multi-dater (player?) eller er det en person som har dama/mann og barn og vil ha en elsker/elskerinne på si eller hva? Jeg stiller meg nok veldig skeptisk til 'available' da man kan havne i rabalder av rotete trekantsdrama og gud vet hva.. Noen som har lurt på det samme og funnet ut av det? Anonymous poster hash: 3e048...18d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Available = Da er man vel keen og søker litt oppmerksomhet. Om man er i forhold, er det jo litt rart da. Single = Da kan man være keen, men en må jo nødvendigvis ikke være det heller. Anonymous poster hash: be4c7...5c5
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Jeg ville nå ha trodd på at det nesten gikk på det samme...? Bortsett fra at når man er available, så er man klar for nye eventyr :-P
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Ok, nobody knows...ja ja TSAnonymous poster hash: 3e048...18d Anonymous poster hash: 3e048...18d
Gjest KateW Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Uhm, jeg svarte, og svaret mitt er riktig. Du vil eksempelvis se kontaktannonser på nettet hvor folk sier at de er available, men ikke single. 1
Gjest .-L-. Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 (endret) Heh, så hvis jeg forstod det rett, så kan man være: Available = Man er på utkikk. Single = Man signaliserer ikke at man er på utkikk, men man kan være det. Eller vil ikke treffe noen i det hele tatt. Hehe var mye lettere med available.. Endret 28. august 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå