Gå til innhold

Servietter med monogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha servietter med monogramet vårt på. Noen som vet om noen som lager dette ? Så billig som mulig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer eg også på :)
Ellers er eit tips å bruke stempel, dersom du finner stempel-blekk som ikkje sverter ;)

Skrevet

Drøssevis på ebay;)

Anonymous poster hash: 8c802...de3

Skrevet

De på ebay trykker ikke ferdig laget monogram

Skrevet

Par som lager sine egne monogrammer og får spesialtrykte servietter får ikke nødvendigvis lykkeligere ekteskap. Tipper mannen din synes dette er bare tull.

Kontakt heller Duni og kjøp de fine serviettene de har i brokade som kjennes ut som stoff som ikke selges i butikkene.

• Liker 2
Skrevet

Par som lager sine egne monogrammer og får spesialtrykte servietter får ikke nødvendigvis lykkeligere ekteskap. Tipper mannen din synes dette er bare tull.

Kontakt heller Duni og kjøp de fine serviettene de har i brokade som kjennes ut som stoff som ikke selges i butikkene.

...men får de noe lykkeligere ekteskap av Duni-servietter da? :klo:

Jeg skjønner ikke argumentet. Det er fint lite i et bryllup som bidrar til å gjøre ekteskapet lykkeligere. Ikke god mat. Ikke fri bar. Ikke en gang god stemning eller at alle har en hyggelig kveld. Bryllupet handler om å lage en fin markering. Heldigvis står brudeparet relativt fritt til å utforme denne slik de vil. Jeg synes selv at monogramservietter er fryktelig harry, men om dette paret synes det er en fin ting og det bidrar til å gjøre festen litt mer personlig, hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: ba8c6...327

• Liker 4
Skrevet

Det er vell ingenting i selve bryllupet som lager et godt ekteskap ? Det er vel det før og etter som bygger på et godt ekteskap ?

• Liker 1
Skrevet

Det er vell ingenting i selve bryllupet som lager et godt ekteskap ? Det er vel det før og etter som bygger på et godt ekteskap ?

Enig med dette og innlegget til AnonymBruker over. Einaste som hjelper på veg til eit godt ekteskap på sjølve bryllupsdagen er vel at begge svarer JA ;)

Og så til sjølve spm i innlegget, fant noen liggnande poster, men veit ikkje kor mykje til hjelp dei er. I alle fall:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=468690

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=735893

Skrevet

Www.ForYourParty.com

Prøver på disse, de sender meg forslag før de trykker dem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...