mee mee Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg har gått meg bort i klesjungelen, og kommet meg inn i et kjedelig spor jeg vil ut av. Derfor trenger jeg hjelp av dere. Hovedspørsmålet mitt er, hvilke farger kan jeg mikse, og hvordan kan jeg sprite opp et antrekk? Nå i det siste har jeg gått i: Svart bukse, svarte sko, ensfarget genser Svart strømpebukse, svarte sko, kjole. Kan nevnes at jeg har mørkt brunt hår, mørke brune øyne og kald hudtone. Hvordan kan jeg komme meg ut av svart bukse, svarte sko og svart strømpebuksefella? Alle tips mottas med stor takk, og link gjerne med bilder hvis dere vil
muttra Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 gi deg selv forbud mot å kjøpe mer svart, ta mobilbilder av deg i de ulike antrekka, vis bildene i butikkene og spør etter tips til å sprite de opp, med skjerf, belter og smykker som passer din hud i farger, videre kjøper du klær i grå eller blå farger som passer til huden din, og da gjerne plagg som kan kombineres med de du allerede har, og kansje et rødt plagg, eller annen skarpere farge
mee mee Skrevet 28. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2013 Takk for svar, det med å ta bilde var et smart tips. Er 27 år
mee mee Skrevet 28. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2013 Takk for svar, det med å ta bilde var et smart tips. Er 27 år Jeg har ikke så mye svarte klær til å bruke på overkroppen, det er underkroppen som jeg nesten bare har svarte klær. Det er der jeg sliter:)
Gjest Carousel Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Du er jo fremdeles ung! Du må ikke bli kjedelig nå! :D Jeg vet jo ikke hva slags stil du har, men man kommer generelt unna med et par gode jeans, kanskje et par ikke-kjerring ankelstøvletter, en topp og kardigan i god kvalitet med litt stæsj på (paljetter og perler er ikke harry hvis det tones ned litt) og statementsmykker. Er du ikke smykketypen, så finnes det mange fine diskrete smykker også, men som likevel gir det lille ekstra. Dette er noe det finnes av i de fleste stilkategorier. Er du veldig komfortabel i sorte underdeler, er det mange måter å sprite det opp på. Kjøp en vokset sort bukse, skinnbukse, skinnskjørt e.l - kjempefint til en ensfarget strikket genser, boots og skinnveske - men også til en silketopp og høye hæler til fest.
mee mee Skrevet 3. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2013 Takk for tips alle sammen Vært på shopping og kjøpt inn nye klær, gjorde godt for klesskapet. Tror jeg bare trengte å skrive det ned 1
mee mee Skrevet 3. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2013 Hva er kjerring ankelboots? Dette er et eksempel et par støvletter jeg vil kalle som ¨kjerring ankelboots¨ http://www.zalando.no/josef-seibel-vivien-stovletter-brun-jo111c01b-708.html 2
lulle Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Dette er et eksempel et par støvletter jeg vil kalle som ¨kjerring ankelboots¨ http://www.zalando.no/josef-seibel-vivien-stovletter-brun-jo111c01b-708.html Er dette kjerringboots?http://www.paulgreen-shop.de/en/woman-shoes/ankle-boots/paul-green-shoes/7658-032/2610010065
MiniMjau Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Er dette kjerringboots?http://www.paulgreen-shop.de/en/woman-shoes/ankle-boots/paul-green-shoes/7658-032/2610010065 På grensen.... 1
Gjest Carousel Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Jeg vil si hælen, sålen og sømdetaljene. Kanskje tuppen også, men det er vanskelig å si, da den virker avkortet pga sømmen. En lite spennende sko som blir litt for kjedelig til å være en essensiell del av et flott antrekk.
Gjest Lille-pus Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 (endret) Kan jeg få slenge inn et rimelig tips som bryter opp sort underkropp ? Ser du bruker strømpebukser, - da holder vi oss til det og foreslår å bytte de sorte strømpebiksene med strømpebukser med farver. Jeg liker å plukke farven fra skjorte/gener/cardigan/belte el.l. Her, i mange ulike farver og med 25% rabatt denne uken Og her i god, tykk kvalitet for vinterbruk. Endret 5. september 2013 av Lille-pus
lulle Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Jeg vil si hælen, sålen og sømdetaljene. Kanskje tuppen også, men det er vanskelig å si, da den virker avkortet pga sømmen. En lite spennende sko som blir litt for kjedelig til å være en essensiell del av et flott antrekk. Hva er kule ankelboots da?
Gjest Carousel Skrevet 5. september 2013 #16 Skrevet 5. september 2013 Det finnes et drøss, men jeg har disse på ønskelista.http://shop.acnestudios.com/shop/women/shoes/star-black.html Klassiske, men med en fin hæl. Mange synes nok at de er litt kjedelige, men der jo avhengig av stiltypen en liker. Andre ikke-kjerringvarianter er f.eks: Kassiske Acne pistols (google it)DisseDisse Helt tilfeldig at de var sorte, orket ikke å lete. Jeg ville kanskje ikke ha brukt alle disse selv, men hadde ikke ment at de var kjerring heller. Smak og behag.Aldo har forøvrig et godt utvalg (noen harry og kjerringvarianter her også).
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Jeg har ikke kjennskap til hvordan Acne sine ankelboots er å gå i en hel dag... (antageligvis helt ok), men føte for å minne om at Paul Green faktisk har noe som ikke er spesielt for kjerringer også. Hele utvalget, 4 sider, her Noen eksempler plukket etter hva jeg selv kunne tenke meg i høst (og dermed har vi vel satt definisjonen på kjerringboots også tenker jeg ) 2
love_life Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 De siste fire bootsene som lille-pus viste syns jeg var finest.Veldig stilige!
Gjest Carousel Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Jeg har ikke kjennskap til hvordan Acne sine ankelboots er å gå i en hel dag... (antageligvis helt ok), men føte for å minne om at Paul Green faktisk har noe som ikke er spesielt for kjerringer også. Hele utvalget, 4 sider, her Noen eksempler plukket etter hva jeg selv kunne tenke meg i høst (og dermed har vi vel satt definisjonen på kjerringboots også tenker jeg ) De brune var veldig fine
up! Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 Alle ankelbootsene her er klin like og ikke fine. Hvorfor? Når det finnes så mye fine sko der ute, hvorfor må det finnes ankelboots?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå