Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2004 #21 Skrevet 11. mai 2004 Tusen takk til alle dere som har svart her på tråden min
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #22 Skrevet 11. mai 2004 som jeg skrev før- disse såkalte vennene kan du klare deg fint uten. Hev hodet høyt og ignorer du :-)
Sarabi Skrevet 11. mai 2004 #23 Skrevet 11. mai 2004 Tusen takk til alle dere som har svart her på tråden min Jeg vet hvem duumpii er, det er vel en av de "venninnene" mine som har gått til helsesøster. Men jeg gidder ikke bry meg om det mer. De tror jo ikke på meg selv om kjæresten min sier at han har møtt han, så det er tydeligvis noen som lever og ånder for å gjøre livet surt for andre. Det viser jo egentlig hvor problemet ligger. Så flott :D De såkalte vennene dine skal du ikke bry deg om! Vær sterk og vis at du er bedre enn de
Gjest rabrabara Skrevet 11. mai 2004 #24 Skrevet 11. mai 2004 Why the English? Rent bortsett fra det; du trenger ikke bevise noe som helst, Aylana. Det er tøft å være tenåring, men bare vit at så lenge du vet at du snakker sant så prøv og heve deg over det.
Diva Skrevet 11. mai 2004 #25 Skrevet 11. mai 2004 :o At det går an! Synes denne tråden bør lukkes....
Gjest Hege Skrevet 11. mai 2004 #26 Skrevet 11. mai 2004 Synes denne tråden bør lukkes.... Ikke enda, men jeg har ryddet den for regelbrudd. Så håper vi at personhetsen uteblir fra nå av Desverre måtte jeg ta med et par ok innlegg også siden de falt helt ut av sammenhengen.
Gjest Duumpiii Skrevet 12. mai 2004 #28 Skrevet 12. mai 2004 Synes i grunn dere burde legge ned denne tråden, av den enkle grunn at om dere syns det jeg skrev var personhets av Aylana, hva er da det hun skriver om oss?
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2004 #29 Skrevet 12. mai 2004 Synes i grunn dere burde legge ned denne tråden' date=' av den enkle grunn at om dere syns det jeg skrev var personhets av Aylana, hva er da det hun skriver om oss?[/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #30 Skrevet 12. mai 2004 Synes i grunn dere burde legge ned denne tråden' date=' av den enkle grunn at om dere syns det jeg skrev var personhets av Aylana, hva er da det hun skriver om oss?[/quote'] JØSS, er du ikke engelsk lenger
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #31 Skrevet 12. mai 2004 Enig med gamle alex.... Man skal ikke trenge å "bevise" overfor venner at man snakker sant. Forøvrig tror jeg at en del ikke er i stand til å takle/sette seg inn i en slik situasjon fordi det liksom høres så "mye" ut. Kanskje fordi det bryter med det sosiale mønsteret i gruppen, i et slikt omfang at de ikke er i stand til å foholde seg til det?! I ditt tilfelle tror jeg at vennene dine er for ung til å forstå hva som har skjedd rundt deg. Syns ikke du skal bruke krefter på "bevise" at du har rett, men heller tenke mer på deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå