qmac Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Det er første året jeg studerer på UiO. Jeg er enkeltemnestudent og et av emnene jeg skal ta er JOUROFF1201 – Introduksjon i forvaltningsrett. Da jeg meldte meg opp så jeg at det skulle være forelesninger på onsdager, så jeg var altså forberedt på første forelesning i morgen. Men nå gikk jeg inn for å sjekke forelesningsplanen mer nøye og da er datoene fredager og lørdager, mens det står onsdager under. Jeg er forvirret og forvilt. Hva ville dere gjort? Stolt på datoene eller dagene? ER det noen plass jeg kan ringe for å forhøre meg om hva som er rett?
Glitnir Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Det er første året jeg studerer på UiO. Jeg er enkeltemnestudent og et av emnene jeg skal ta er JOUROFF1201 – Introduksjon i forvaltningsrett. Da jeg meldte meg opp så jeg at det skulle være forelesninger på onsdager, så jeg var altså forberedt på første forelesning i morgen. Men nå gikk jeg inn for å sjekke forelesningsplanen mer nøye og da er datoene fredager og lørdager, mens det står onsdager under. Jeg er forvirret og forvilt. Hva ville dere gjort? Stolt på datoene eller dagene? ER det noen plass jeg kan ringe for å forhøre meg om hva som er rett? Forelesninger på onsdag står det her, både dag og datoer er angitt som onsdag.
qmac Skrevet 27. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2013 Ser nå at jeg har blingset. Takk for oppklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå