Gå til innhold

Trener Hardt, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en 18 åring, har akkurat blitt 18 da, jeg pleier å trene tre dager i uken, en dag løping, to dager fotball. Jeg har ikke hvert og trent rundt i nesten to måneder, fordi jeg var på ferie og hadde litt problemer.

I dag så måte jeg løpe rundt 4 km som jeg pleier å gjøre, vanligvis så bruker jeg rundt 18-19 minutter, men i dag så brukte jeg rundt 23 minutter, tenkte på hvorfor? jo a fordi jg har ikke hvert og trent for lenge, spilte litt fotball inn i mellom, men har ikke trent ordentlig siden juli, så spørsmålet er, er det greit er det en bra tid i forbindelse med tiden jeg tok for å slappe av?? :)

Anonymous poster hash: 8f530...efd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er en 18 åring, har akkurat blitt 18 da, jeg pleier å trene tre dager i uken, en dag løping, to dager fotball. Jeg har ikke hvert og trent rundt i nesten to måneder, fordi jeg var på ferie og hadde litt problemer.

I dag så måte jeg løpe rundt 4 km som jeg pleier å gjøre, vanligvis så bruker jeg rundt 18-19 minutter, men i dag så brukte jeg rundt 23 minutter, tenkte på hvorfor? jo a fordi jg har ikke hvert og trent for lenge, spilte litt fotball inn i mellom, men har ikke trent ordentlig siden juli, så spørsmålet er, er det greit er det en bra tid i forbindelse med tiden jeg tok for å slappe av?? :)

Anonymous poster hash: 8f530...efd

Du skriver litt rotete, men og jeg vet ikke om jeg tolker spørsmålet riktig.

Utholdenhet, styrke, ferdighet osv er ferskvare. Det vil si at dersom du ikke presser kroppen til en gitt aktivitet med en viss motstand så vil den ikke lenger la deg ha denne muligheten veldig lenge.

Det var de dårlige nyhetene. De gode er at det går fortere å trene seg opp til gamle prestasjoner enn det tar å trene seg opp til nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...