AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Men det gjorde ikke noe, fordi jeg ga henne så mye annet. Hva i helvete? Trodde hun at dette var et kompliment? Har vært sammen i 7 mnd nå og så plutselig kommer denne. Vi snakket litt om tidligere forhold og hun spurte meg om tidligere forhold. Jeg spurte henne litt tilbake, stort sett samme type spørsmål og så slenger hun ut denne. Jeg spurte henne hva dette annet var og hun sa jeg hadde mer mellom "øra" og at hun ble raskt lei gutter som ikke hadde noe mer å by på enn sex. Ble ganske paff da hun sa dette, så jeg sa jeg hadde mye å gjøre og måtte stikke hjem. Var hos henne da dette skjedde. Det var for 2 dager siden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er glad i henne, men vurderer å avslutte forholdet. Føler meg som et andrevalg. Anonymous poster hash: d43ce...f0f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Men det gjorde ikke noe, fordi jeg ga henne så mye annet. Hva i helvete? Trodde hun at dette var et kompliment? Har vært sammen i 7 mnd nå og så plutselig kommer denne. Vi snakket litt om tidligere forhold og hun spurte meg om tidligere forhold. Jeg spurte henne litt tilbake, stort sett samme type spørsmål og så slenger hun ut denne. Jeg spurte henne hva dette annet var og hun sa jeg hadde mer mellom "øra" og at hun ble raskt lei gutter som ikke hadde noe mer å by på enn sex. Ble ganske paff da hun sa dette, så jeg sa jeg hadde mye å gjøre og måtte stikke hjem. Var hos henne da dette skjedde. Det var for 2 dager siden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er glad i henne, men vurderer å avslutte forholdet. Føler meg som et andrevalg. Anonymous poster hash: d43ce...f0f Wow, for ei drittkjerring. Dump henne Anonymous poster hash: 94019...b41 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Hun sier hun ser noe viktigere i deg enn bare sex så vil du dumpe henne? Veldig classy du var. Tydelig at hun har tatt feil om deg i alle fall! Anonymous poster hash: e5e2d...ea2 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Men det gjorde ikke noe, fordi jeg ga henne så mye annet. Hva i helvete? Trodde hun at dette var et kompliment? Har vært sammen i 7 mnd nå og så plutselig kommer denne. Vi snakket litt om tidligere forhold og hun spurte meg om tidligere forhold. Jeg spurte henne litt tilbake, stort sett samme type spørsmål og så slenger hun ut denne. Jeg spurte henne hva dette annet var og hun sa jeg hadde mer mellom "øra" og at hun ble raskt lei gutter som ikke hadde noe mer å by på enn sex. Ble ganske paff da hun sa dette, så jeg sa jeg hadde mye å gjøre og måtte stikke hjem. Var hos henne da dette skjedde. Det var for 2 dager siden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er glad i henne, men vurderer å avslutte forholdet. Føler meg som et andrevalg. Anonymous poster hash: d43ce...f0f Ups, det var virkelig et svært lite gjennomtenkt utsagn. Høres ikke ut som hun er særlig sosialt smart. Vet ikke om jeg hadde klart å fortsette hvis kjæresten min sa noe sånt til meg. Men det er bare du som kan vite om det er bedre å gå. Er forholdet ellers bra? Dere er vel fremdeles nyforelska?Anonymous poster hash: 213f3...123 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Ups, det var virkelig et svært lite gjennomtenkt utsagn. Høres ikke ut som hun er særlig sosialt smart. Vet ikke om jeg hadde klart å fortsette hvis kjæresten min sa noe sånt til meg. Men det er bare du som kan vite om det er bedre å gå. Er forholdet ellers bra? Dere er vel fremdeles nyforelska?Anonymous poster hash: 213f3...123 /ts Jeg trodde forholdet var veldig bra, men jeg tok tydeligvis feil. Hvis det er dette hun mener og føler, så tenker jeg at vi ikke er rett for hverandre. Tror ikke jeg kan komme meg over dette. Anonymous poster hash: d43ce...f0f 2
AnonymBruker 42 Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 (endret) Tja Tjo.... Er enig i at det er en ganske så ukul melding å få slengt i tryne, og at hun utmerket godt kunne spart seg for den.... Er jo ganske greit å leve i troen om at man er best i test, og den beste elsker partner har vært bortpå... De fleste sier jo - Du er den beste jeg har hatt! Selv om det høyst sannsynlig ikke er 100% sant :D Nå har ikke jeg hatt sex med så veldig mange men det er jo noe jeg har nå fått høre av alle.... Tror det ligger mer etikette i dette en det ligger sannhet for å si det slikt. Skal jeg være realistisk, så er jeg nok ikke "magiske-Mikkel" i senga, selv om jeg liker å tro det selvsagt Jeg vet ikke med deg, men jeg tror faktisk jeg hadde foretrukket å være valgt pga. andre ting enn å være en magisk lakendanser. Ikke det at det gjøre den kommentaren hennes bedre eller mindre unædvendig av den grunn ... Er du sammen med dama fordi hun er den beste du har hatt i sengen feks? Endret 27. august 2013 av Beeblebrox 8
Gjest Heartbeat Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Hun er jo ærlig og tro meg: ærlighet er det viktigste i et forhold. Men hun bommet jo litt når hun sa du hadde noe mer mellom ørene Men jeg er enig i at det var ubetenksom sagt. Jeg hadde selv blitt såret. 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Men det gjorde ikke noe, fordi jeg ga henne så mye annet. Hva i helvete? Trodde hun at dette var et kompliment? Har vært sammen i 7 mnd nå og så plutselig kommer denne. Vi snakket litt om tidligere forhold og hun spurte meg om tidligere forhold. Jeg spurte henne litt tilbake, stort sett samme type spørsmål og så slenger hun ut denne. Jeg spurte henne hva dette annet var og hun sa jeg hadde mer mellom "øra" og at hun ble raskt lei gutter som ikke hadde noe mer å by på enn sex. Ble ganske paff da hun sa dette, så jeg sa jeg hadde mye å gjøre og måtte stikke hjem. Var hos henne da dette skjedde. Det var for 2 dager siden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er glad i henne, men vurderer å avslutte forholdet. Føler meg som et andrevalg. Anonymous poster hash: d43ce...f0f Den der tror jeg ikke jeg kunne levd med altså....Anonymous poster hash: 9988b...ad0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Jeg spurte henne hva dette annet var og hun sa jeg hadde mer mellom "øra" og at hun ble raskt lei gutter som ikke hadde noe mer å by på enn sex. Anonymous poster hash: d43ce...f0f Når du dumper henne, så får du si til henne at du og foretrekker en partner som har noe mellom øra. Anonymous poster hash: b5d3e...628 10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Når du dumper henne, så får du si til henne at du og foretrekker en partner som har noe mellom øra. Anonymous poster hash: b5d3e...628 /ts Hehe, den var faktisk ganske bra. Tror jeg blir å bruke den. Anonymous poster hash: d43ce...f0f 3
Gjest BettyBoop Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Men det gjorde ikke noe, fordi jeg ga henne så mye annet. Hva i helvete? Trodde hun at dette var et kompliment? Har vært sammen i 7 mnd nå og så plutselig kommer denne. Vi snakket litt om tidligere forhold og hun spurte meg om tidligere forhold. Jeg spurte henne litt tilbake, stort sett samme type spørsmål og så slenger hun ut denne. Jeg spurte henne hva dette annet var og hun sa jeg hadde mer mellom "øra" og at hun ble raskt lei gutter som ikke hadde noe mer å by på enn sex. Ble ganske paff da hun sa dette, så jeg sa jeg hadde mye å gjøre og måtte stikke hjem. Var hos henne da dette skjedde. Det var for 2 dager siden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er glad i henne, men vurderer å avslutte forholdet. Føler meg som et andrevalg. Anonymous poster hash: d43ce...f0f Herregud for en ting å si til sin kjæreste. Stakkars deg ts. Skjønner godt hvordan du føler. Dump henne. Du fortjener bedre 1
Gjest BettyBoop Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Men når jeg tenker meg om... er jo ikke sikkert hun mente det slik. Hun sa jo at hun var lei av menn som BARE hadde sex og ingenting annet å tilby. Du har visst mer å tilby I TILLEGG til sex. Kunne jo vært det hun mente og. 5
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2013 #14 Skrevet 27. august 2013 Tror det kom uheldig ut; hun sier jo hun totalt sett foretrekker deg som kjæreste foran eksen. OG dere har kun vært et par i sju måneder og ikke bor dere sammen heller. Da vil jeg tro at sexen blir bare bedre og bedre etter hvert som dere blir bedre kjent med hverandres kropper og preferanser. Dette er min erfaring i allefall. Syns du skal tenke deg om to ganger før du dumper henne; be henne evt forklare bedre hva hun mente. Dette har du ingenting å tape på hvis du likevel allerede har tenkt tanken på å dumpe henne for den kommentaren.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #15 Skrevet 27. august 2013 Tror det kom uheldig ut; hun sier jo hun totalt sett foretrekker deg som kjæreste foran eksen. OG dere har kun vært et par i sju måneder og ikke bor dere sammen heller. Da vil jeg tro at sexen blir bare bedre og bedre etter hvert som dere blir bedre kjent med hverandres kropper og preferanser. Dette er min erfaring i allefall. Syns du skal tenke deg om to ganger før du dumper henne; be henne evt forklare bedre hva hun mente. Dette har du ingenting å tape på hvis du likevel allerede har tenkt tanken på å dumpe henne for den kommentaren. /ts Hadde hun formulert seg slik, hadde jeg ikke reagert som jeg gjorde. Hadde hun f.eks. sagt at sex med eksen var bedre fordi de kjente hverandre bedre eller noe slikt, så hadde det ikke vært så ille. Men det var ikke det hun sa. Hun sa han var bedre enn meg i senga. Det var tydelig at hun forsnakket seg, for hun ble straks flau/brydd og prøvde ro seg i land. Men jeg skjønte hva hun sa. Anonymous poster hash: d43ce...f0f 2
Gjest BettyBoop Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 /ts Hadde hun formulert seg slik, hadde jeg ikke reagert som jeg gjorde. Hadde hun f.eks. sagt at sex med eksen var bedre fordi de kjente hverandre bedre eller noe slikt, så hadde det ikke vært så ille. Men det var ikke det hun sa. Hun sa han var bedre enn meg i senga. Det var tydelig at hun forsnakket seg, for hun ble straks flau/brydd og prøvde ro seg i land. Men jeg skjønte hva hun sa. Anonymous poster hash: d43ce...f0f åja ok så hun sa det ordrett altså at eksen var bedre? Da forstår jeg deg jo. jeg trodde gjerne at hun sa noe annet men at du tolka det dithen, men om det ikke er tilfelle...
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 Ai ai, veldig dumt av henne å si det sånn da!! Men jeg mener fremdeles hun uttrykker at hun foretrekker deg som kjæreste foran eksen. Skjønner at det er et slag i trynet å få en slik kommentar, men hvis dere har mye annet fint og godt sammen, er du da interessert i å satse på å bli BEDRE i senga enn eksen hennes? For det slaget er jo ikke tapt!! Hun får ta litt ansvar da, og forklare hva hun liker best så dere sammen kan få sexen til nye høyder. Håper det ordner seg for dere, vi kan alle ha øyeblikk der ubetenksomme ting glipper ut, bare ekstra synd at dette var tidlig i forholdet og om et sårbart tema.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Ai ai, veldig dumt av henne å si det sånn da!! Men jeg mener fremdeles hun uttrykker at hun foretrekker deg som kjæreste foran eksen. Skjønner at det er et slag i trynet å få en slik kommentar, men hvis dere har mye annet fint og godt sammen, er du da interessert i å satse på å bli BEDRE i senga enn eksen hennes? For det slaget er jo ikke tapt!! Hun får ta litt ansvar da, og forklare hva hun liker best så dere sammen kan få sexen til nye høyder. Håper det ordner seg for dere, vi kan alle ha øyeblikk der ubetenksomme ting glipper ut, bare ekstra synd at dette var tidlig i forholdet og om et sårbart tema. /ts Skal tenke litt på ting, men tror ikke vil satse på dette. Det er flere ting som plager meg. Det første er at hun faktisk sa det rett ut til meg. Jeg ville aldri sagt noe slikt til henne, uansett om jeg måtte mene det. Det andre er at jeg ønsker jo å være hennes beste. At vi har noe spesielt også i senga. Det siste er at det virker som hun mener det er min jobb å gjøre sexen bra. At jeg er der for å tilfredstille henne. Jeg er litt sint og veldig skuffet. Siden forholdet er så nytt tror jeg at jeg bare går min vei. Anonymous poster hash: d43ce...f0f
Gorgonzola Skrevet 27. august 2013 #19 Skrevet 27. august 2013 Næsj, du vet det unge mann, tillit, ærlighet og åpenhet er det viktigste i et forhold. Glemte jeg å nevne at det er jenters definisjon kanskje? I så fall, beklager. Skulle gjerne likt og lest en motsatt tråd her på KG, da hadde nok pipa fått en annen lyd, for å si det forsiktig. Ref. alle trådene der menn plumper ut med at en (annen) dame er like fin/finere enn den han er sammen med. Det kalles visstnok likestilling, noe jeg enda ikke har skjønt det grann av 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #20 Skrevet 27. august 2013 so mutch for honesty...!! litt taktløst og ærlig svar! bang! it hurts, reallety bites! Anonymous poster hash: a1ca4...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå