Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Det går vel ikke an å ta dette noe annet sted enn på de vanlige universitetene? Nettstudium en eller annen høyskole? Utlandet? Hadde tenkt å vente til neste høst med å begynne, men nå viser det seg at jeg har mulighet nå i høst, men jeg har jo ikke søkt... Hvordan er mulighetene for at det er ledig på restetorget etter 20. juli? (NTNU.) Er det et populært studium? Og med det samme jeg holder på,er det noen her som tar det nå som kan fortelle hvordan det er lagt opp? (Forelesninger hver dag, antall timer, osv.) Takknemlig for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #2 Skrevet 24. april 2004 Er ikke Engelsk et åpent studium? Ta kontakt med NTNU eller samordna opptak (www.samordnaopptak.no) og spør dem om mulighetene dine! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Det er åpent studium ja, men jeg trodde det bare betydde at det ikke var speiselle opptakskrav? Jeg sendte en mail og spurte, men jeg fikk beskjed om at jeg må vente til etter 20. juli og se hva som var på restetorget. Derfor jeg håpet det kanskje var noe annet sted å ta dette. Folkeuniversitetet har vel ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå