AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg ser det er utallige å velge imellom, men jeg har lest at noen av dem tapper batteriet raskt og noen kan virke ødeleggende på blitzen(?) Så hvilken vil du anbefale? En lommelykt app hadde kommet godt med i mørket Anonymous poster hash: 662d8...626
Lutetium 71 Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Jeg ser det er utallige å velge imellom, men jeg har lest at noen av dem tapper batteriet raskt og noen kan virke ødeleggende på blitzen(?) Så hvilken vil du anbefale? En lommelykt app hadde kommet godt med i mørket Anonymous poster hash: 662d8...626 Blitsen på iPhone er en hvit lysdiode (LED) som på de aller fleste andre mobiler, tviler på det har noe å si at man har den på i lengre tid. En lommelyktapp vil selvsagt tappe batteriet fortere da denne LEDen trekker en del strøm, men jeg tviler på at det er noen forskjeller mellom apper her. Det eneste appen gjør er jo å skru den på, og evt. vise reklame? Jeg bruker Tiny Flashlight på min android. Kanskje den fins til iPhone?
Gjest Peanut Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Jeg bruker en som bare heter "Lommelykt" på min phon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå