AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Etter jeg fikk barn har jeg latt meg selv forfalle litt og nå er det på tide å fornye garderoben. Jeg er ikke veldig moteinteressert. Liker å kle meg litt sånn hverdagspyntet. Hvilke plagg er must? Gjelder forsåvidt tilbehør også. Tenker noe som kan brukes en stund fremover men også et par ting som er inn nå.Anonymous poster hash: e6c80...fbe
Gjest Carousel Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Et par jeans som virkelig sitter, en fin genser/bluse, et statementsmykke, et par lekre ankelstøvletter, en skinnjakke og en pen veske, kanskje? Det er en ganske sikker og fin kombinasjon. Er du ikke glad i skinnjakker, er tiden inne for fine ullkåper nå. Zara pleier å ha mye fint, synes jeg. Trendy - men klassisk og pent.
Erica❤ Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Burgunder er veldig inn i høst:) ellers sa AB over det som er verdt å nevne;)
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 - Basic topper som du kan bruke under gensere. - Jeans - Blyantskjørt - En cardigan - "Den lille sorte" - altså en finere svart kjole som du kan bruke til alt. - Skinnjakke eller trench coat. - En finere skjorte. Anonymous poster hash: 688db...373
Gjest caramiacaramella Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Gode tips over. I tillegg kan du jo gjerne investere i fine hverdagskjoler. Disse liker jeg veldig godt til hoesten, fordi man kan kle det opp og ned med sko og tilbehoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå