Raviella Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Ja jeg vet ikke en gang hva jeg skal skrive som overskrift, men her er historien alså: I et par år har jeg vært med i mange filmer, serier og reklamer som statist. Jeg har ikke et mål om å bli skuespiller eller noe, men jeg synes det er gøy å se hvor langt jeg kan komme. Jeg har begynt å "klatre opp stigen", fra å være kun en i st mengden, til å få spesifikke roller, og om en måned skal jeg ha min første rolle med replikker, noe som jeg er veldig spent og glad for. Sist helg var jeg på fest, og møtte tilfeldig en som har vært i filmcrewet flere ganger, og vi kjente igjen hverandre og fikk en god tone. Vi fant også ut at han også skal være med på den filmen jeg nå skal være med i. Han vil gjerne møte meg igjen (utenom på settet) og har invitert meg ut, men jeg er så redd for at det skal bli en pinlig stemning på settet og vanskelig få konsentrere seg hvis vi kjenner hverandre for godt... Jeg tenker mye på det, og har lyst til å møte han, men det skal sies at jeg er veldig usikker på om han er min type. Og jeg tenker at det kan bli vanskelig enten vi blir virkelig tette, eller vi ikke riktig liker hvrandre. Vi skal tross alt tilbringe 3 lange dager sammen, og han skal stå med kamera oppi ansiktet på meg hele tiden.... Hva ville du gjort? 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Kanskje avtale å ta en kaffe etter at dere er ferdig med innspillingen, hvis du er redd for klein stemning? Anonymous poster hash: c9eb0...e9e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå