Miracl3 Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Hvordan skal jeg legge solpudder ? I hele ansiktet eller bare på kinnene ? Bruker du foundation under solpudder ?
Tusseline Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Selv er det sjelden jeg bruker solpudder, men de gangene jeg gjør det, er det bare kinnbeina som får en omgang med kosten. Vil råde deg til å bruke foundation under solpudderet, da det matter ned huden mens man får en glød-look på kinnbeina.
Gjest Xavia Skrevet 24. april 2004 #3 Skrevet 24. april 2004 Det skal visst primært legges på kinnbeina, men hake og panne bør også få seg en omgang med kosten. Ellers ser det bare ut som om du har tatt myyye rogue på. (Og det er ikke pent.)Poenget er jo å få en frisk glød i ansiktet, ikke bare i kinna. Dette var rådet fikk jeg fikk fra Estetique. Det er sånn jeg legger det selv også, og synes det fungerer bra.
Piglet Skrevet 24. april 2004 #4 Skrevet 24. april 2004 Jeg legger solpudder der hvor solen faller. I pannen (ved hårfestet), på kinnbenene, på nesen og på haken. Hvis jeg er litt utringet, tar jeg også litt på kravebenene. Piglet PS Man kan også bruke solpudder til å jukse seg til større pupper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå