Gå til innhold

jeg hater deg fyllekjører

Anbefalte innlegg

Gjest vi skulle gifte os
Skrevet

Du tok i fra meg mitt livs kjærlighet. Et lite barn gråter av et savn. Du fikk 4 uker sammen med oss før du dlde. DU fyllekjører din jævla fylle kjører. Jeg har lyst å ta ifra deg det du setter høgt i livet. DU tok ifra oossmin mann en pappa. Den dagen vi fødte jenta vår,blikket ditt glemmer jeg alldri. Gledes tårer.

Du var den beste for oss,han tok deg vekk fra oss. Jeg drømmer om deg hver natt. Den dagen du var ute og kjørte for å handle til oss. Men du kom alldri hjem igjenn. Jeg nekter å vaske klærne dine. Di lukter forsatt deg min elskede. Hver natt gråter jeg meg i søvne. Savner at du holdt rundt meg. Savner da du dro fingrene dine i håret mitt. Det føltes så godt. Kom tilbake til meg:( jeg går og prater til deg hver dag men du svarer ikke. Det er så stilt i leiligheten. Latteren din,smile ditt,lukten av deg jeg savner tilogmed prompingen din! Jeg angrer på at jeg dikk deg til å dra ut for å handle til oss. Du skulla ha vært hjemme. Jeg elsker deg over alt. Vi hadde et bra liv, vi hadde alt men han tok det ifra oss. Du vet jeg ikke har noen famillie her,jeg vil ikke reise tilbake. Jeg vil kun vær her sammens med deg og vvåes minner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff kondolerer

Ble fyllekjøreren fengslet?

Anonymous poster hash: f1f11...6d8
Gjest vi skulle gifte os
Skrevet

VEt ikke ennå.har ikke vært i retten

Skrevet

Uff så ufattelig trist :( Kondolerer. Jeg kan ikke engang forestille meg hvor forferdelig du må ha det.

Gjest vi skulle gifte os
Skrevet

Det er litt over 6 mnd siden:(

Skrevet

Det er litt over 6 mnd siden:(

Men du vet altså ikke om de fant den rette eller ikke, eller om han ikke har blitt dømt enda, men venter på rettsak?

4 uker er jo utrolig liten tid. Jeg vet ikke om det er noen trøst, men du kan jo av og til tenke på at han i det minste fikk møte barnet sitt. Fikk dere tatt bilder med han og barnet?

Skrevet

Kondolerer. :( Det er helt forferdelig.

Anonymous poster hash: d044f...424
Skrevet

Risikerer du å reise tilbake hvor? Du er ikke norsk statsborger? Kondolerer så masse! Det er trist. Virkelig. Føler med deg.

Skrevet

Trist å lese, det må være veldig vondt...

Fyllekjøreren får mer enn nok straff om han IKKE blir fenglset, også... Bare det å ha et liv på samvittigheten, å vite at han har drept et menneske, - er mer enn nok straff. Det må han bære med seg helt til han dør...

Anonymous poster hash: b3d16...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...