Gå til innhold

Hva blander dere gresk yoghurt med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skje. Kniv og gaffel funker liksom ikke like bra, synes nå jeg. Så har jeg muligheten, så går jeg alltid for skje.

Anonymous poster hash: 95ff5...3a6
  • Liker 1
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flere med gode tips her?

Har lyst til å blande gresk yoghurt med litt honning, men er usikker på hvor sunt honning er (og hvor mye kalorier det inneholder)?

Anonymous poster hash: a28c2...fac
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte den i sverige, men husker dessverre ikke hva den heter... Om det hjelper, så er den i en sånn "opp-ned"-flaske (som all flytende honning er i) og det er bilde av granbar på den.

du MÅ prøve Rysk. Det er russisk yougurt og det er awesome. Jeg går ALDRI tilbake til gresk eller tyrkisk yougurt.

Du overbeviste meg, har alltid foretrukket gresk fremfor tyrkisk yoghurt (da tyrkisk smaker med rømme enn gresk), men da blir det Rysk neste gang jeg ser det i butikken. På hvilken måte smaker den bedre?

Skrevet

Du overbeviste meg, har alltid foretrukket gresk fremfor tyrkisk yoghurt (da tyrkisk smaker med rømme enn gresk), men da blir det Rysk neste gang jeg ser det i butikken. På hvilken måte smaker den bedre?

20% fett

Mer kremete.

Helt nydelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bruker tyrkisk (får ikke tak i rysk her). Spiser den rett fra spannet og har på en blanding av hasselønøtter, mandler, solsikkefrø, linfrø og kokosflak. Standardlunsj på jobb!

Endret av FantasDick
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

20% fett

Mer kremete.

Helt nydelig.

Da blir det rysk-yoghurt neste gang (håper bare jeg finner det i butikken)! Men jeg lurer på hvor "sunt" honning egentlig er? Hvor mye kcal inneholder den per 100 gram og hvilken type honning er sunnest?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tyrkisk (får ikke tak i rysk her). Spiser den rett fra spannet og har på en blanding av hasselønøtter, mandler, solsikkefrø, linfrø og kokosflak. Standardlunsj på jobb!

Jeg syns den greske smaker mye bedre enn den tyrkiske, men den er god den også. Kokosflak var et godt tips, jeg som er så glad i kokos!

AnonymBruker
Skrevet

Da blir det rysk-yoghurt neste gang (håper bare jeg finner det i butikken)! Men jeg lurer på hvor "sunt" honning egentlig er? Hvor mye kcal inneholder den per 100 gram og hvilken type honning er sunnest?

Skal jeg gi deg et tips? Kaloriinnhold står oppgitt på pakken/flasken. Ellers finner du kaloritabeller på nett.

Honning er det samme som sukker mtp kalorier.

Anonymous poster hash: 245f5...e91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg gi deg et tips? Kaloriinnhold står oppgitt på pakken/flasken. Ellers finner du kaloritabeller på nett.

Honning er det samme som sukker mtp kalorier.

Ettersom jeg ikke er i butikken nå og ikke har anledning til å sjekke, så spør jeg her (det er derfor vi har forumet, skjønner du). Også er det greit å vite hvilken type honning (og hvilket merke) som er best :)

Skrevet (endret)

Idag spiste jeg gresk youghurt med honning og pekannøtter.. det var helt nydelig! Nesten dessert:)

Endret av miaw
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom jeg ikke er i butikken nå og ikke har anledning til å sjekke, så spør jeg her (det er derfor vi har forumet, skjønner du). Også er det greit å vite hvilken type honning (og hvilket merke) som er best :)

matvareguiden.no

slå deg løs

• Liker 3
Skrevet

Valnøtter og akasiehonning :f

Skrevet

Proteinpulver med jordbærsmak og fryste skogsbær

Skrevet

Den er så rund i smaken og er så kremet at det er som å spise fløyel

Skrevet

Jeg har dilla på kiwi, mango, kokosrasp og valnøtter for tiden. Og gjerne litt honning eller lønnesirup :)

Skrevet

Beste honningen får du vel fra en produsent i ditt nærmiljø. Bier er bra for miljøet. Å bidra til den næringen er nok en god investering. Selv om honning kanskje ikke er lurt å spise et spann av om dagen.

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvilke butikker pleier å føre Ryska? Bare lurte på om jeg skal gå til Meny, eller om jeg må ta bilen og kjøre til butikker lengre unna :)

Skrevet

Jeg har hvertfall kjøpt det på Mega, tror de har det på Rema1000 også men skal ikke si noe sikkert. Boksen ser sånn her ut.

Skrevet

Meny er jo kjent for å ha godt utvalg funkypunky?

Skrevet

Frokost her i gården er ofte gresk yoghurt med

- nøtter og honning

- appelsin og kanel

- litt havregryn og bringebær (bruker gjerne frosne, gjør ikke noe at de blir litt bløte når de tiner)

Eller så er det masse inspirasjon på yoghurt.no. Men må jo ikke kjøpe Tine sin selv om man henter noen ideer derfra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...